Jantje gaat bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by janieck spithoff View Post
    Een hele vervelende avond voor mij. Mijn directe tegenstander in het veld heeft zijn knie helemaal naar de tering, zijn knieschijf hing aan de zijkant van zijn knie en hij moest per ambulance afgevoerd worden en kreeg een flinke dosis morfine toegediend. Ik deed een overstapte waar hij intrapte, toen hij zich wilde omdraaien ging het helemaal fout. Ik kan er niks aan doen maar voel me flink rot, bah.

Ik begrijp je.
    Maar laat het jouw spel verder niet beinvloeden hij heeft een verkeerde stap gemaakt en ws waren zijn knieën al naar de kl*te zoiets gebeurt meestal niet zomaar er gaat vaak een periode van lichte blessures aan vooraf en dan bij een verkeerde beweging gaat het fout. Dus niet jouw fout.
    Gewoon je ding blijven doen zoals altijd dus!

Een tegenstander die fit is, zonder verdere blessures of slijtage en een goede balans (en goed voetenwerk/loopscholing) had het 99% niet overkomen.

succes man.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ben even uit de running, bezig met nieuwe opleiding sport ontwikkeling. Volgende week aanmelden bij de sportschool van de Aclo. Ben momenteen hele dagen aan het sporten, van waterpolo tot rugby, boksen etc. Valt even niet tegenop te eten. Vreet momenteel eiwitshake, brinta banaan, 12 boterhammen kalkoen, 1 liter chocomelk, stevige avondmaaltijd, pindas en kwark. Ben benieuwd naar de nieuwe gym!

vanaf volgende week 12 uur sport op school in de week...

Comment

Ben weer 2 x aan het training geweest, nog niet in mijn nieuwe gym in groningen maar nog in Leeuwarden. Ondanks dat ik minder heb getraind en ik door het vele sporten droger ben geworden lijk ik wat te zijn gegroeit, vooral mijn borst en kuiten lijken groter! Daarnaast heb ik vandaag mijn rijbewijs eindelijk gehaald, ook een hele opluchting. Zal snel wat foto's posten zodra ik weer fatsoenlijk aan het trainen ben.

Comment

Oke, toch een fototje dan. Heb laaste 2 weken maar 2 x kunnen trainen helaas. Vanaf volgende week zit ik in een nieuwe gym. Doe nu sport gezondheid in groningen. De eerste week extreem veel gesport en vooral gelopen, kon hier moeilijk tegenop eten. Foto's staat bij fotoafdeling

Comment

Train momenteel 2 x in de week, gaat meer worden. Stats nu 75 kg bij 183 en 11% vet.

Training van net

Squad

5 x 50
            5 x 60
            5 x 70
            3 x 70

Leg extension

12 x 40
            12 x 50
            10 x 60
            8 x 70
            toen kreeg ik steken in mijn knie, dus maar gestopt.

standing calfraises
            sitting calfraises

Veel en langzame herhalingen gedaan

Bench press (zonder hulp)

10 x stang
            5 x 50
            5 x 55
            3 x 60
            3 x 65
            3 x 60

Cable flys

weet niet meer welke gewichten

barbel bent over row

10 x stang
            12 x 40
            10 x 45
            10 x 50

Daarna nog een rug oefening, weet de naam even niet.

Military presses

12 x 20 kg
            12 x 30
            12 x 35
            doorgegaan tot failure

hierna nog wat isolaties voor triceps en biceps.

Comment

Zit nu in Groningen te wachten voor het intake uur fitness moet laten zien dat ik genoeg ervaring heb on zelfstandig te fitnessen. Wordt een fullbody training

Comment

Mocht na 5 minuten stoppen, was nog niet eens begonnen, haha!

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                  Een hele vervelende avond voor mij. Mijn directe tegenstander in het veld heeft zijn knie helemaal naar de tering, zijn knieschijf hing aan de zijkant van zijn knie en hij moest per ambulance afgevoerd worden en kreeg een flinke dosis morfine toegediend. Ik deed een overstapte waar hij intrapte, toen hij zich wilde omdraaien ging het helemaal fout. Ik kan er niks aan doen maar voel me flink rot, bah.

Die truc vaker gebruiken dan als ze zichzelf ermee blesseren

Comment

haha apart dat je eerst moet laten zien wat je kan om dan pas vrij te mogen trainen.
                    Heb ik nog nooit gehoord
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Zit nu in Groningen te wachten voor het intake uur fitness moet laten zien dat ik genoeg ervaring heb on zelfstandig te fitnessen. Wordt een fullbody training
                      Haha, hopelijk heb je een mooie vrouw die jou moet beoordelen

LoL Ze dacht : To much To Handle
                      September 2010! There we gooooooo!!!
                      No Rollbacks!

Comment

Wat bedoel je hier nou precies?
                        Moet je een test doen om te zien of je zelfstandig kan trainen? Of lesgeven?
                        Ik moet komende zondag laten zien dat ik kan lesgeven...hahaha.

En na 5 minuten al stoppen? Hoezo?
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Wat bedoel je hier nou precies?
                          Moet je een test doen om te zien of je zelfstandig kan trainen? Of lesgeven?
                          Ik moet komende zondag laten zien dat ik kan lesgeven...hahaha.

En na 5 minuten al stoppen? Hoezo?

Je kan mss al beginnen met je T-shirt uit te trekken,is het ook dadelijk in orde
                          Fuck ordinary,be legendary

Comment

Hallo Marnop,

Ik moest eerst een test doen om te zien of ik veilig alleen kan trainen, haha!

Comment

Wanneer je niet zelfstandig kan trainen moet je een cursus van 5 lessen volgen.

Comment

Rug in december

Rug zonet (koud geschoten)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X