Jantje gaat bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yooo mannen!

Benen trainen gaat lekker tot nu toe, in april kan ik als ik goed ben weer mijn boven lichaam trainen. Wordt 3 januari geopereerd. Hier wat nieuwe foto's.. Spierspanning op bovenlichaam is helemaal weg, probeer zo goed mogelijk te blijven eten

Lengte 183
    gewicht 79 kilo

Feyenoord twente 1 - 0

mvg!
    Attached Files

Comment

• Oja, laatste training waarbij ik m'n bovenlichaam met gewichten heb kunnen trainen was 28 september en moet nog tot april wachten. Geloof me, als je niet kan doen wat je leuk vind, voelt echt rot Ook het lesgeven gaat erg lastig op deze manier..

Comment

• Gaat goed toch nog zelfs na zolang geleden bovenlichaam getraint te hebben sta je nog best goed.
        Blijven gaan he! voor je het weet is het april!
        I'm not special, but not the same as you.
        Because I do things you will never do.
        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Gaat opzich lekker, maar mijn hamstrings groeien niet echt. Had ook nog nooit een oefening specifiek voor de hamstrings gedaan. Vandaag voor het eerst een isolatie voor de hamstring gepakt!

Comment

• lekkere bulk

feyenoord!!!! 3-2
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Ja, gaat op zich best lekker! Ben nu al een aantal maand 79/80 kilo terwijl ik echt wel wat op mijn boven lichaam ben verloren, dus heb wat massa op mijn benen gepakt. Ook buik train ik nu beter.. het gedeelte van mijn quadriceps net boven mijn knie ben ik nog niet tevreden over. Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Ben van plan om in april weer te gaan knallen op bovenlichaam. Op dat ik dan in juni/juli weer op mijn oude niveau zit. Misschien dat ik dan op 82/83 kilo kan komen, dan zou ik zeer tevreden zijn!!

Feyenoord

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                \ het gedeelte van mijn quadriceps net boven mijn knie ben ik nog niet tevreden over. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
                iemand?

Comment

• Volgens mij kun je dat specifieke gedeelte niet isoleren. Gewoon hard squatten is de enige optie lijkt me.

Comment

• Wat een rommel heb ik deze afgelopen dagen naar binnen gewerkt, en niet getraint haha.. Volgende week dinsdag operatie. Krijg vrijdag te horen wat ze aanraden, narcose of plaatselijk..

Comment

iemand?
                      Je bedoelt dat afdakje boven de knieschijf. Deze gasten doen geen isolatie-oefeningen, alleen squats, front squats en de reguliere en natuurlijk trekken en stoten:

Hun benen zien er niet verkeerd uit dacht ik zo.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

• Morgen de operatie, ben zenuwachtig, ben nog nooit eerder geopereerd of onder narcose geweest!

Comment

Morgen de operatie, ben zenuwachtig, ben nog nooit eerder geopereerd of onder narcose geweest!
                          Sterkte ieder geval..

Narcose val wel mee hoor...je kan nog niet eens tot 10 tellen en weg ben je..

Alvast beterschap na de operatie..

Comment

• Heel veel succes/sterkte met je operatie, dat je snel weer volledig ub kan trainen !

Comment

• Dat zou nog wel even gaan duren, maar zodra de 3 maanden voor bij zijn wil ik het ook echt goed gaan aanpakken!

Comment

• ben weer thuui s ben nu wel echt goed gehandicapt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X