Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Veel succes dan maar, je zult het wel wat zwaarder hebben dan mijn examen volgende maand
Ga je je ook meteen aanmelden bij defensie?
k moet eerlijk zeggen, als ik met 21 (ja erg) klaar zou zijn met vwo wil ik eerst iets van de wereld zien en een jaartje off nemen.
Ik ben al bezig voor mijn keuringen en volgende week moet ik op voor de POST en hopelijk AAC gesprek, psychologische en medische keuring en dan hopen dat er nog opleidingsplaatsen zijn. We zullen zien!
Hoop dat jullie het korps zullen halen,is niet voor een ieder weggelegd.
Let erop dat je een conditie als 5paarden bij elkaar moet hebben en goed tegen heel veel tegenslagen te kunnen,dan zul je de eerste test overleven!
Er zullen nog enkele testen worden afgelegd,voordat je uiteindelijk over zult blijven.
Meestal start er een groep van 250 man,en is deze na 3weken uitgedund tot 30a35 man succes!
Hoop dat jullie het korps zullen halen,is niet voor een ieder weggelegd.
Let erop dat je een conditie als 5paarden bij elkaar moet hebben en goed tegen heel veel tegenslagen te kunnen,dan zul je de eerste test overleven!
Er zullen nog enkele testen worden afgelegd,voordat je uiteindelijk over zult blijven.
Meestal start er een groep van 250 man,en is deze na 3weken uitgedund tot 30a35 man succes!
Ja inderdaad en anders heb ik altijd nog een andere optie hopelijk. Je conditie moet goed zijn en ik vind het moeilijk in te schatten of deze van mij voldoet, maar daar kom ik aankomende week wel achter of dat 2-3x per week hardlopen genoeg geweest is.. Deze keuring duurt drie dagen om in de opleiding te komen en daarna nog een "test" van 12 maanden!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment