Voorbereiding Log 2011: KwarkKipEi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kwarkkipei View Post
    (1) Dit heb ik altijd gedaan man. Ik wil mijn armen wat extra aandacht geven en las hier en daar dat het wel positieve effect kon hebben. Dus vandaar.

(2) even proberen als het niet gaat verwissel ik het wel.

(3) wat is GH?

(4) wat bedoel je met extraatje? Bijvoorbeeld af en toe een dag extra in de week trainen?

(5) zou ik lateral raise naar maandag schuiven?

Voor 1; kan je dan dus af en toe een superset doen voor je armen bijvoorbeeld of een keer extra aandacht geven in een extra training of als extra pakken na een normale training.

Voor 1 en 3; Het beste groei resultaat heb je door de kleinere spier na een grote te trainen in dezelfde sessie. Meer GH, groeihormoon door de grotere spier/groep is ook betere groei van bijvoorbeeld biceps of triceps. + je pakt ze altijd evenveel aan als andere spieren op die manier dus de proporties blijven goed.

4; extraatje dus niet elke training doen, maar als extra prikkel geven als je bijvoorbeeld stilstaat oid.

5; bijvoorbeeld. Je traint als je presses doet altijd de voor en zijkant van de delts, dan zou ik front en side raises er bij in doen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Voor je repranges kan je 3x8/10 zwaar doen + 1x12/15 of tot fail met een wat lager gewicht. Die methode zou de grootste aanmaak GH geven.
      Bedoel je dit voor elke oefening?
      Één tip, eet Kwark, Kip en Ei.....!

Comment

Doe je geen oefeningen voor je kuiten?
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
          Doe je geen oefeningen voor je kuiten?
          Oh, die ben ik helemaal vergeten. Ik denk dat ik die op de dinsdag zal doen. Dat komt wel goed!
          Één tip, eet Kwark, Kip en Ei.....!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X