Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Patricia86 View Post
    Je stuurt me een bericht dat je fotos er staan, maar je post je voorkant fotos maar niet? Jammer..
    Maar valt me mee dat je dit tenminste post, had ik niet verwacht
    Als je had gelezen weet je waarom er geen Front foto's zijn..

Waarom zou ik geen foto's posten dan?
    Ik heb niets te verbergen en ik had het belooft toch?

Maar wat Talal ook al zeg: altijd negatief ingesteld ben jij zeg...

Ik heb een log en dan kun je dus reacties krijgen ( positief of negatief ) en het valt mij op dat mensen die zich vaak negatief uiten zelf geen log bijhouden..

Comment

• Ik heb gisteren mensen in mijn log zien kijken die nieuwsgierig waren naar de foto's en nu heb ik wat foto's gepost en vervolgens krijg ik geen reactie(positief of negatief)..

diegene die commentaar hadden op mijn training schema en/of voeding kunnen dus kijken of hun nog steeds vinden dat ik geen progressie maak...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post

diegene die commentaar hadden op mijn training schema en/of voeding kunnen dus kijken of hun nog steeds vinden dat ik geen progressie maak...
        haha, sinds ik jouw log heb gevonden vermaak ik me uitermate. Ik denk dat ik zelf toch ook maar weer ga beginnen met eiwitshakes te nemen in het nieuwe jaar.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
          haha, sinds ik jouw log heb gevonden vermaak ik me uitermate. Ik denk dat ik zelf toch ook maar weer ga beginnen met eiwitshakes te nemen in het nieuwe jaar.
          Hoezo dat XD?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
            Hoezo dat XD?
            Kan me iets herinneren wat een tijdje geleden weleens op het forum werd gezegd :

Sinds ik al mijn macro's via shakes binnen krijg, .....

Comment

• Heb jij vergelijkingsmateriaal van vorig jaar?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                Heb jij vergelijkingsmateriaal van vorig jaar?
                als je mij bedoeld dan heb ik alleen eigenlijk de foto's van de beachboy contest..
                Helaas heb ik geen foto's van de afgelopen paar jaar ..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                  Ik heb gisteren mensen in mijn log zien kijken die nieuwsgierig waren naar de foto's en nu heb ik wat foto's gepost en vervolgens krijg ik geen reactie(positief of negatief)..

Volgens mij heeft niemand gezged dat je geen progressie zou kunnen maken met je eigenwijze trainingswijze en eetschema. Er is (even generaliserend) gezegd dat je voor minder geld meer progressie zou kunnen boeken.
                  Er zit iets progressie in t.o.v. vorige keer dat ik je heb gezien, maar als je de hele week hebt om te trainen en herstellen en dan 5kg in een jaar gaint, zou ik me toch echt even achter m'n oren krabben.
                  Kan echt beter, ik heb er bijna 5 kg bij sinds we elkaar hebben gezien en das geen vet. Ik heb er hoogstwaarschijnlijk nog minder voor betaald ook, dus..........

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                    Volgens mij heeft niemand gezged dat je geen progressie zou kunnen maken met je eigenwijze trainingswijze en eetschema. Er is (even generaliserend) gezegd dat je voor minder geld meer progressie zou kunnen boeken.
                    Er zit iets progressie in t.o.v. vorige keer dat ik je heb gezien, maar als je de hele week hebt om te trainen en herstellen en dan 5kg in een jaar gaint, zou ik me toch echt even achter m'n oren krabben.
                    Kan echt beter, ik heb er bijna 5 kg bij sinds we elkaar hebben gezien en das geen vet. Ik heb er hoogstwaarschijnlijk nog minder voor betaald ook, dus..........
                    Nogmaals ..net iets meer dan een jaar geleden woog ik 64 kilo..staat in mijn eerste post in dit topic..
                    In juni van dit jaar woog ik met de contest iets van 72 kilo..

Ik heb sindsdien meer op onderhoud gegeten dan er veel boven dus vandaar dat ik niet mega gains heb gemaakt..

Ik dacht ff zo vlug dat die meeting iets van 2 maanden geleden was toch?
                    Dan is 5 kilo best veel als het pure spiermassa is..

En of jouw voeding goedkoper is betwijfel ik ,want ik denk dat jij meer dan €5,00 per dag eet toch?

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                      5 kg in een jaar is gewoon best veel hoor? Spiermassa heb je er echt niet zomaar bij. En zeker naturel niet.

Comment

Hoezo dat XD?
                        Omdat hij doet wat hij doet en zelf dingen uitvindt, daarnaast is het gewoon erg grappig hoe het wordt verwoord.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                          Omdat hij doet wat hij doet en zelf dingen uitvindt, daarnaast is het gewoon erg grappig hoe het wordt verwoord.
                          Dit klopt volledig en dat is ook gebleken dat het hoort bij mijn persoonlijkheidstype..
                          Ik heb dit onlangs moeten doen en dit bleek dus uit het onderzoek te komen dat het gewoon hoort bij mensen zoals mij..

Comment

• Persoonlijkheidstype?

Mja, ik vind het zelf ook wel lekker om mijn eigen ding te doen, ik heb nog een lang tijd te gaan om van alles en nog wat te ontdekken. Soms is het wel handig om dan hier op het forum je bezigheden te posten, wie weet komt er iemand met een beter idee of iets wat je kunt aanpassen.

Comment

• gaat goed, nu wat massa er op knallen!

Comment

Altijd weer negatief jij he....pff
                                beter negatief, dan achter zijn rug om toch de desbetreffende fotos aan het verspreiden... Toch, tal?

Ik zou ook niet weten waarom ik ze uitgerekend ijn de mail krijg... Maare nib, niet zo bescheiden, de verlichting valt best mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X