Goeie trainingen hier man! ik zal je eens volgen, flink gestegen in je DL! Nice
Sjoerd's Total Destruction
Collapse
X
-
Originally posted by Milestone View PostMooie training weer joh! En je moet wel gek zijn met je 8 reps op DL!
Alleen groot verschil in DL en BOR?Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Originally posted by Nieck01 View Postligt het gewicht van jou bor dan dicht bij het gewicht van je dl? dan moet je wel zieke rug hebben toch? of juist een lage dl?
BOR: 8x80, 5x90
DL: 5x120, 2x140
Rug is dan wel een van mijn betere delen ja, terwijl biceps veruit de slechtste is.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Matthias87 View PostDat zijn zeker mooie cijfers ja.. Goed bezig
En nu stop ik met hijacken!'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
ik vind zijn bor/dl verhouding best normaal. Ik voer al heel lang geen bor meer uit omdat ik na de 60 kg al dik begon te cheaten en er geen progressie mee boekte. Ik deadlifte toen ook 8x110. Nu doe ik meer sets met db row en ik voel me rug iig zeer goed de volgende dag. Als ik mensen bij mij in de gym de bor zie uitvoeren met gewichten boven de 70 kg ziet dat het er echt niet uit.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
@Milestone, geen probleem hoor Je hebt ook wel gelijk vind ik. Alleen ben ik het in die zin eigenlijk meer met Kojak eens. Zodra je flinke gewichten gaat pakken. Dan ga je meer met je lichaam tillen ipv de oefening op techniek uit te voeren; cheaten. Als ik 4x8x50kg hanteer is de uitvoering perfect. Ik kan de 60kg ook wel pakken maar dan zal de stang mijn lichaam niet aantikken en zal ik meer met mijn lichaam moeten werken om het gewicht omhoog tek rijgen.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Training van vandaag:
DB press
8x17
8x24
8x24
8x24
6x24, toen was het wel even op weer.
Side raises
8x8
8x9
8x9
8x9
Seated delt raises
8x3
8x3
8x3
8x3
Shrugs
8x28
8x28
8x28
8x28
Al met al lekkere training. Niet super lang ook. Nog even wat buik gedaan en nu weer thuis PrimaBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Net de beentjes getraind, gewicht van 83,4kg vanmorgen. Het gewicht houd ik nu nog een week in de gaten. Dan ga ik vergelijken. Denk dat ik er 100 kcals per dag bij ga doen om te beginnen. Want het gewicht stijgt nog niet echt, wat maar 1 ding kan betekenen: ik eet niet genoeg. Maar we houden het nog even in de gaten.
Training van vandaag:
squats
8x40
8x70
8x70
8x72,5
8x72,5 --> Volgende keer een extra opwarm set van 5x60 en dan daarna verhogen.
Leg Press
8x157,5
8x157,5
8x162,5
8x166,5
Leg extensions
8x72,5
8x72,5
8x72,5
8x72,5
Leg curls
8x72,5
8x72,5
8x72,5
8x72,5
Seated calf raise
8x157,5
8x157,5
8x157,5
8x157,5 --> Volgende keer ga ik deze oefening vervangen door de staande variant.
Aardige training, niet zo spectaculair. Nu even wat leren en morgen ben ik jarig, dus vnv junkavondeten en waarschijnlijk wel wat drank. Laatste keer alcohol dateert van mei. Heb vnv een big party in Tilburg.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Weer even een update. Za avond had ik mijn verjaardag gevierd. Wel wat gedronken dus en uiteindelijk geeindigd in een stripclub! Dikke prima dus! Volgende dag brak maar wel de voeding weer opgepakt! Vandaag gewoon weer getraind, Ga hierna nog een week op dit schema en dan ga ik wisselen. Dan ga ik weer mn push/pull/benen doen met 5x5 op de compounds! Zit me alleen even te bedenken of ik eerst een week moet deloaden ofniet?? Iemand suggesties. Ik heb de hele tijd 8 herhalingen getraind. Gewicht, daar komt morgen weer een update van. Ga denk ik ook de kcals wat ophogen, dat ga ik deze week bekijken.
BP
8x40
8x75
8x75
8x75
8x75 --> Laatste 2 met klein beetje hulp
Decline BP
8x70
8x70
8x70
8x72,5
Incline Flies
8x15
8x15
8x15
8x15
Straight arm pulldown
8x27,0
8x27,0
8x27,0
8x27,0 + klein gewichtje
Tricep extensions
8x22,5 + klein gewichtje
8x22,5 + klein gewichtje
8x22,5 + klein gewichtje
8x22,5 + klein gewichtje
Rope pulldown
8x22,5 + klein gewichtje
8x22,5 + klein gewichtje
8x22,5 + klein gewichtje
8x22,5 + klein gewichtje
Dips
8x BW - 4,5kg
8x BW - 4,5kg
8x BW - 4,5kg
8x BW - 4,5kg
Al met al lekkere training, aangezien ik nog een beetje brak ben van de zaterdag!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Gefeliciteerd nog kerel! Haha, zuipen en dan uitkomen bij een stripclub, mooie dingen zijn dat!
Sterke bench!
Ik zou alleen deloaden als je daar aan toe bent. Als jij je nog fris en fruitig voelt zou ik er gewoon direct aan beginnen.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Thanks man! Ja dat waren zeker de betere avonden! Daar wil ik wel een avondje voor zuipen! Ja tis meer kijken wat de meerwaarde ervan is. Ik voel me nog fris en fruitig dus dat is geen probleem. Sowiezo als ik 5x5 ga doen op de compounds, dat ik dan moet verlagen even, zodat ik een aantal weken iig elke week 2,5kg kan verhogen!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
-
voel je meestal zelf goed aan als je een deload nodig hebt. als je de laatste 6-8 weken hard ertegen aan bent gegaan kan een weekje wat rustiger aan doen geen kwaad.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment