Eey Rene!! Hoe is het met jou? Nog steeds aan het trainen? Je had een tijd geleden een beetje een motivatieissue toch?
Sjoerd's Total Destruction
Collapse
X
-
ja dat klopt. half jaartje nu vrijwel niet getraind. fysiek is ook verre van wat het geweest is. aantal kilos spiermassa weg en aantal kilo vetmassa erbij. qua gewicht maar 2 kilo zwaarder.
Mijn motivatie heb ik wel weer terug, vandaar dat ik nu ook weer wat vaker hier op het forum zal zijn.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
ja, ben wel veel achteruit gegaan. Als ik naar mijn fysiek keek een 9 maanden geleden (mijn top), dan was ik ontevreden. Het moest nog groter, nog droger. Nu pas zie ik hoe "goed" mijn fysiek toen was.
Tijdens een blok fotografie heeft mijn vriendin als thema van Ă©Ă©n van de opdrachten bodybuilding genomen. Ze heeft toen veel mooie fotos gemaakt, en deze hangen voor een deel door de woning. Ik word dus dagelijks geconfronteerd met mijn achteruitgang, en dit zorgt bij mij voor motivatie om weer te gaan bodybuilden.
dus ja, ik ben weer terugMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postja, ben wel veel achteruit gegaan. Als ik naar mijn fysiek keek een 9 maanden geleden (mijn top), dan was ik ontevreden. Het moest nog groter, nog droger. Nu pas zie ik hoe "goed" mijn fysiek toen was.
Tijdens een blok fotografie heeft mijn vriendin als thema van Ă©Ă©n van de opdrachten bodybuilding genomen. Ze heeft toen veel mooie fotos gemaakt, en deze hangen voor een deel door de woning. Ik word dus dagelijks geconfronteerd met mijn achteruitgang, en dit zorgt bij mij voor motivatie om weer te gaan bodybuilden.
dus ja, ik ben weer terugBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postja, ben wel veel achteruit gegaan. Als ik naar mijn fysiek keek een 9 maanden geleden (mijn top), dan was ik ontevreden. Het moest nog groter, nog droger. Nu pas zie ik hoe "goed" mijn fysiek toen was.
dus ja, ik ben weer terug
Comment
-
dus ja, ik ben weer terug
Welcome back haha!'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Zooo boys en girls. Net rug en biceps getraind. Ging wel aardig. DLen ging lekker.
DL
8x60
8x110
8x110
8x110
8x105 --> Toen was ik helemaal kapot!
T-Bar rows
8x57,5
8x57,5
8x57,5
8x57,5
BOR
8x52,5
8x52,5
8x52,5
8x52,5-->Had ik dus verhoogd en ging best makkelijk! Volgende keer 55 denk ik!
Lat pulldowns
8x54,5 + klein gewichtje
8x54,5 + klein gewichtje
8x54,5 + klein gewichtje
8x61,0 --> Was wel zwaar!
Dumbell rows
8x25
8x25
8x25
8x25 --> Het leek wel of het links makkelijker dan rechts ging...Vorige keer had ik hier niet zoveel last van, maargoed.
Dumbell curls
8x13
8x13
8x13
8x13
Hammer curls
8x9
8x9
8x9
8x11
Al met al prima training. Morgenochtend wegen en dan beslissen of we eventueel de voeding wat gaan omgooien: cals omhoog! Vorige week woensdag woog ik 83,7kg. Dus Er moet morgenvroeg minstends 84,0kg op de teller staan! 7 september was het ook al 83,7kg...Dat verschil verklaar ik dan nog door de overgang omdat dat de eerste bulkweek was. Dus surprise surprise. Morgen zullen we het zien. Anders knallen we er gewoon wat vetten bij denk ik. Of carbs, daar moet iknog even over nadenken. Commentaar is welkomBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Net schoudertjes getraind. Ging wel prima. Erg druk met school de laatste tijd, maar probeer nog wel een beetje goed te loggen. Gewicht was 84,6kg vanmorgen. Wel voordat ik 2x gescheten had.
Dumbell press
8x17
8x24
8x24
8x24
8x24 --> Vorige training haalde ik er maar 6 met moeite de laatste set, nu was t een peace of cake. Volgende training verhogen
Side raises
8x9
8x9
8x9
8x9
Seated delt raises
8x3
8x3
8x3
8x3
Shrugs
8x30
8x30
8x30
8x30
Buik
Korte maar nuttige training. Wat mensen bij het sportcentrum van de uni wat over voeding verteld. Altijd leuk. Hoe sterker en gespierder je wordt, hoe meer aanzien en respect je krijgt. Daar doe je het uiteindelijk niet voor, maar het voelt toch wel goed om complimentjes te krijgen...Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Gewicht vanmorgen 84,2kg. Net weer getraind.
SQ
8x40
5x60
8x72,5
8x75
8x75
8x75 --> Squat gaat wel omhoog.
Leg Press
8x166,5
8x166,5
8x166,5
8x166,5
Leg extensions
8x72,5
8x72,5
8x72,5
8x72,5
Seated leg curl
8x72,5
8x72,5
8x72,5
8x72,5 --> Ging lekker, voelde het echt goed in mn benen!
Seated calf raises
4x8xniks speciaals
Dit is altijd toch een vrij intensieve training, vooral de eerste 2 oefeningen. Werk me hier altijd goed in het zweet. Vergeleken met vorige week is het gewicht wel gestegen dus ga nog even niks veranderen in mn voeding en wacht het weer even een weekje af. vorige week op zaterdag was het volgens mij 83,4. Staat ergens in het logje. Had nog wel gescheten na het wegen dus laten we het vaststellen op een kilo 83,8. 400gram toename. Dikke prima. Gewichten zijn omhoog gegaan deze week. Volgende week gewoon weer lekker verder! Vanmiddag komt mn vriendin langs. Vanavond biosje. Ze vindt het prima als ik bakjes kip naar binnen ram, dus ik mag niet klagen!
To be continued....Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Volgende week of de week erop wil ik switchen van schema. Ik wil iets meer op kracht trainen om zo wat harder vooruit te gaan. Wil daarbij 5x5 trainen op de compounds dus op de DL, de squat en de BP. Overige oefeningen 8 herhalingen aanhouden. Kom daarbij uit op het volgende schema. Het is een schema voor 3 dagen maar zal dit schema dus rouleren over 4 dagen. Graag jullie mening.
Benen:
squat 5x5
leg press 3x8
seated leg curls 3x8
Standing calf raises: 3x8
Buik
push:
BP 5x5
incline dumbell bench press 3x8
Incline dumbell flyes 3x8
triceps pushdown 3x8
dumbell side raises 3x8
overhead press 3x8
pull:
Deadlift 5x5
bent over row 3x8
lat pulldown 3x8
Dumbell shrugs 3x8
Reverse peck-deck 3x8
seated hammer curls 3x8
Barbell curl 3x8
BuikBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Ziet er leuk uit, alleen de indeling op de pushdag zou ik anders doen:
BP 5x5
Incline db 3x8
OH press 3x8
En dan de rest doen. Sowieso zou ik niet ook nog incline flyes doen, met die 8 sets pak je borst hard genoeg als je goed zwaar gaat.
Hoevaak per week ga je met dit schema trainen?'Half men, half animal, all dead!'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment