Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer een training gehad vandaag. De benen stonden op het programma.
    SQ
    8x40
    5x60
    5x5x77,5 --> Ging goed, ben ook iets breder gaan staan. Weet niet of er een maximum breedte is? Of dat het niet echt uitmaakt.

Leg Press
    8x184,5
    8x184,5
    8x184,5

Leg Extensions
    8x76,5
    8x76,5
    8x76,5

Seated leg curls
    8x72,5
    8x72,5
    8x72,5

Standing calf raises
    8x99,5
    8x99,5
    8x99,5

Ging lekker. Goede training. Tevreden.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Denk dat er niet echt een max is, doe vooral wat comfortabel is. Meer uit elkaar is minder focus op quads en meer op de overige spieren. Ik zou overigens rustige beginnen als je van smal naar breed gaat, ik weet niet hoe groot het verschil is met ietsjes uit elkaar, maar je pakt ineens flink zwaarder de spieren in de binnenkant van je been aan en ook je glutes/hamstrings. Heb je vandaag een stram gevoel rond je lies?

Comment

• Hoe doe jij die standing calf raises? in smith ofzo?

Trouwens, 12.5 kilo erbij op de BP in minder dan 2 maanden, good job!
        Last edited by Mauke; 23-10-2011, 13:14.
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

• @silk, het valt best mee vandaag, wel beetje lamme benen, maar het is niet zo dat ik extreme spierpijn heb ofzo!

@Mauke, toen ik begon met dit schema heb ik alles teruggezet naar 70% van mijn 1rm. Dus het is niet zo dat ik op het maximum begon met drukken zeg maar. Nu hoop ik gewoon nog een lange tijd elke week 2,5kg te verhogen. Moet iig nog zeker lukken tot de 82,5!

Comment

• Na een fysiek zwaar weekend met mijn vriendin heb ik vandaag de push training weeer opgepakt. Ben echt opgelucht dat mijn schouder geen zeer meer deed vandaag. Ik vreesde alweer voor een ontsteking! Ik werd wakker en dacht: YES! Maar zocht wel snel naar een stuk hout om het even af te kloppen, want wilde uiteraard niet te hard roepen.

Eenmaal de trap op gelopen hoorde ik Cage praten met een instructeur over een of andere lijpo die de boel zit te fucken in de gym. Jammer dat hij er dit keer niet was want het graag met mijn eigen ogen willen zien. Vol goede moed begon ik aan de BP

8x40
            5x60
            5x5x77,5

Het ging super easy, gewoon lekker diep en niks aan het handje

Incline BP
            8x62,5
            8x62,5
            8x65

Dit ging ook lekker, mijn spotter hielp me bij de laatste rep maar had het waarschijnlijk nog wel net uit mijn tenen kunnen persen. Maar het belangrijkste. Ik ruik niet alleen vooruitgang, ik zie het ook!

Crossovers
            8x22,5
            8x29,5
            8x22,5

Gewoon standaard

Military Press
            8x42,5
            8x42,5
            7x40

Dit keer geen spotter en ik was al aardig kapot. Jammer, volgende keer beter, bench oefeningen omhoog. Ik kan met opgeheven hoofd en opgepompte spieren naar huis.

Tricep pushdowns
            8x43,0+klein gewichtje
            8x43,0+klein gewichtje
            8x43,0+klein gewichtje

Ging goed, prima, niks mis mee

Side raises
            8x9
            8x9
            8x9

Pakte een kilo lichter, was bang dat mijn schouder anders weer zou gaan zeuren. Dus dan maar niet op full power bij deze oefening

Nog wat buik en ik was wel weer gaar. Vandaag lekker gewerkt, kan eindelijk weer wat meer werken, collegas op vakantie, ik vakantie, dus 28 uur werken. Nu tijd om te leren voor mijn examen van volgende week. Cum laude haal je niet vanzelf.

Peace up and see you later!

S

Comment

• Gisteren de pull training gehad.
              DL
              8x60
              5x80
              5x5x115

Dumbell Rows
              8x30
              8x30
              8x32

Lat Pulldown
              8x61
              8x61
              8x61

Shrugs
              8x30
              8x30
              8x30

Reverse peck-deck
              8x45,5
              8x45,5
              8x45,5

Barbell curl
              8x kleine barbell + 15kg aan beide kanten

Hammer curls seated
              8x15
              8x15
              8x15

Goede training, was wel beetje lam van het werken. Maar op het einde ging ik wel weer aardig lekker!

Comment

• Zo lekkere training kerel

Comment

• Thx man! Het gaat zeker de goede kant op. Gewicht staat nu op 86,1. Dus ook stijgende!

Comment

• Gewicht vanmorgen was 87,7:O Ik dacht wtf. Zo veel verschil in 2 dagen, want 2 dagen geleden woog ik nog 86,1. Wel was ik woensdagavond uit eten geweest en heb ik al 2 dagen niet gescheten. heb 3 koffie op al dus denk dat er zo wel een flinke olifantenhoop uit komt. Gister benen getraind:
                    SQ
                    8x40
                    5x60
                    5x5x80 --> Ging wel goed, kon beter, komt mss omdat ik 2 dagen ervoor nog gedeadlift had.

Leg Press
                    8x184,5
                    8x184,5
                    8x184,5

Leg Extensions
                    8x76,5
                    8x76,5
                    8x76,5

Seated Leg curls
                    8x76,5
                    8x76,5
                    8x76,5

Standing Calf raises
                    8x99,5
                    8x99,5
                    8x99,5 --> Ging lekker, volgende keer verhogen, voelde de kuiten goed.

Al met al goede training, waarom het gewicht opeens zo hoog was vanmorgen dat is me een raadsel. Morgen nog maar eens wegen.

Comment

• Hmm, vanmorgen weer 86,4. Lijkt weer meer op de normale gang van zaken! Zit een beetje met een dilemma. Heb manadag ook al push gedaan en moet vandaag weer push doen. Bankdrukken zat maandag op 5x5x77,5 en was nog makkelijk. Wil eigenlijk weer verhogen nu naar 80, maar er zitten maar 4 dagen tussen. Normaal moet je met 5x5 elke week verhogen. Loop ik nu dan te hard van stapel en kan ik beter volgende week die verhoging pakken? Want wil mn plateau van 85 doorbreken 5x5.

Comment

• Vannacht nog nagedacht om in januari/februari naast de normale cut weer een UD2.0 cycle te doen. 4 weken ofzo zodat ik snel weer kan gaan bulken om nog een keer 2,5 maand wat massa te pakken voordat ik mezelf helemaal gortdroog maak voor de zomer.

Comment

• Net push gedaan
                          BP
                          8x40
                          5x60
                          5x5x77,5
                          1x100 --> Wilde even kijken of ik het kon, maar ging easy, zelfs na die werksets nog, maar dat was ook nog makkelijk. Volgende keer gewoon 80 en zo de weg omhoog vinden

Incline BP
                          8x65
                          8x65
                          8x65 --> laatste 3 hulp en daarna was ik wel helemaal naar de klote

Cable Crossovers
                          8x22,5
                          8x29,5
                          8x22,5 --> Jammer dat er geen standje tussen de 22,5 en 29,5 is, want 22,5 is weer te makkelijk en 29,5 weer teveel.....

Overhead Press
                          8x42,5
                          8x42,5
                          7x42,5 --> De laatste paar met hulp, ik was op

Tricep pushdowns
                          8x43,0
                          8x49,5
                          8x49,5 --> Ging lekker

Side Raises
                          8x10
                          8x10
                          8x10

Gee last meer van mn schouder. Gewicht stijgt. Sixpack is zo goed als weg nu, maar tis toch bijna winter. Vanaf januari heb ik nu 2 keuzes. Of UD2.0 of Martin inschakelen met zijn 3,4,3 weken programma. Kan ik daarna nog een kleine bulk doen en daarna is het zomer.

Comment

• Trainingen gaat nog steeds lekker. Squat zit nu op 5x5x80. DL op 5x5x117,5. Still rising! Heb het vrij druk dus vandaar wat weinig posts afgelopen tijd. TSSV Spartacus is officieel een feit! Logo wordt ontworpen. Intern forum wordt aan gewerkt. Promotie kan gemaakt worden en dan schat ik het begin aantal leden op 30-50!

Comment

• Goeie borsttraining, doet me een beetje denken aan de mijne :P
                              Goed van structuur!
                              En ah als ik die cijfers van borst lees wordt ik zo aaaarg
                              Ik doe wel meer squat en deadlift maar borst loopt tot duidelijk minder dan bij jou :P
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Ja maar jij en gleke hebben een squat waar ik jaloers op ben Haha, ieder zn ding!!! 5x5 principe vind ik overigens wel echt fijn bij het bankdrukken. 77,5 is nog steeds peanuts. Dus vanavond naar de 80. En dan kan ik als het goed is nog wel blijven verhogen tot de 90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X