Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Toph View Post
    Zo, bij gelezen

Mooie log om te lezen! Vraagje, cable cross-over is hetzelfde als cable fly's? En overhead press hetzelfde als military press? Verder leuk idee om je bench 5x5 te pakken, maakt het afwisselend lijkt me. Zit hierdoor zelf met de gedachte te spelen, al denk ik dat mijn techniek verbeterd moet worden.
    Leuk dat je me volgt! Jaa is elke keer dezelfde oefening! Ik ga wel lekker op dat 5x5 compounds principe. Eet ook flink erbij maar het betaalt zich wel uit. Vooral in de squat. Die liep hard achter en begint eindelijk een beetje bij te komen nu!! Overhead/Military press is bij mij gewoon stand met de olympische barbell omhoog en weeer terug. Die cable crossovers doe ik omdat ik persoonlijk die oefening iets meer voel branden in mn borst.

Wel interessant: Bij cable crossovers, moet je daar nu helemaal cross gaan, of armen naar elkaar toe en niet verder? Dus kruisen van de armen ja of nee?
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Voor het dumbell row verhaal. Ga het eens proberen! Ik kan nog 2 kg omhoog met de dumbells die er nu zijn. Daarna moet ik zelf dumbells kopen Want hoger dan 34 gaat het niet in de gym hier. En zal het serieus eens een tijdje proberen om een extra opwarmset erin te doen starting tomorrow. Merk zelf soms ook wel dat de overgangen vrij groot zijn, dus daar zit zeker wat in! Thx voor de comments Gleke en Silk

Comment

• Zo weer even een update. Had zaterdag de push training gehad:
        BP
        8x40
        5x60
        3x70
        5x5x85 --> Wel echt zwaar, maar was beetje moe van de nachtelijke cardio die ik gehad had. Dus op zich denk ik geen slecht resultaat.

Incline BP
        3x8x60 --> Wel wat hulp bij de laatste set met de laatste reps

Cable crossovers
        2x8x22,5
        8x29,5

Overhead Press
        8x40
        6x40
        7x40 --> Ging iets minder dan normaal

Tricep pushdowns
        2x8x43,0+ klein gewichtje
        8x43,0

Side raises
        3x8x10kg

Heb nu superpump max als pre-workout. Idd een lichte preworkout zoals mij al verteld is, maar het geeft wel wat extras toch. Dus bevalt me wel goed! Even kijken hoe ik er op ga. Na een paar weken kan ik er iets meer over zeggen. Smaak is trouwens wel lekker. Smaakt als orange dextrose van de body en fitshop.

Comment

• Beetje raar om 's nachts te gaan hardlopen....

Lekker bezig! Hoe vaak train je nou eigenlijk in de week? Je doet push, pull en benen? Pak je zo je spieren niet te weinig per week, door bijvoorbeeld maar 3 borstoefeningen te doen?
          Train hard or go hormone

Comment

• Denk dat ie met nachtelijke cardio wel iets anders bedoeld
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
              Zo weer even een update. Had zaterdag de push training gehad:
              BP
              8x40
              5x60
              3x70
              5x5x85 --> Wel echt zwaar, maar was beetje moe van de nachtelijke cardio die ik gehad had. Dus op zich denk ik geen slecht resultaat.

Incline BP
              3x8x60 --> Wel wat hulp bij de laatste set met de laatste reps

Cable crossovers
              2x8x22,5
              8x29,5

Overhead Press
              8x40
              6x40
              7x40 --> Ging iets minder dan normaal

Tricep pushdowns
              2x8x43,0+ klein gewichtje
              8x43,0

Side raises
              3x8x10kg

Heb nu superpump max als pre-workout. Idd een lichte preworkout zoals mij al verteld is, maar het geeft wel wat extras toch. Dus bevalt me wel goed! Even kijken hoe ik er op ga. Na een paar weken kan ik er iets meer over zeggen. Smaak is trouwens wel lekker. Smaakt als orange dextrose van de body en fitshop.
              Noxipro 1.0 en 2.0 smaken ook precies zoals die dextrose, 2.0 moet je eens proberen: energie, minder verzuring, geen dip, beetje pomp(heb je niks aan maar zit erbij) Wel dextrose erbij houden want je put jezelf hard uit als je unstoppable bent

Verder lekkere trainingen Sjoerd! Ben een trouwe volger, vooral omdat ik net wat achter loop op je krachtstats... leuk om te vergelijken
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

• Dat is mooi want ik heb net een sample van noxipro 2.0 gekregen van body en fitshop bij mn laatste bestelling.

Leuk om te zien man dat je me volgt!!!! Probeer toch mn logje ondanks alle drukte bij te houden!! Zijn jouw stats in je handtekening up to date???????

Vanmiddag gaat de promotie voor spartacus beginnen. Kijken hoeveel leden we kunnen werven in de eerste week!!! Even een college zo en voor de rest beetje leren en natuurlijk even trainen nog vandaag.

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                  Denk dat ie met nachtelijke cardio wel iets anders bedoeld
                  Wat triple zegt

Comment

Beetje raar om 's nachts te gaan hardlopen....

Lekker bezig! Hoe vaak train je nou eigenlijk in de week? Je doet push, pull en benen? Pak je zo je spieren niet te weinig per week, door bijvoorbeeld maar 3 borstoefeningen te doen?
                    Train 4x in de week. Dus 1x per 3 weken pak in elk van de 3 schemas 2x per week. Tot zover boek ik er gewooon hele lekkere resultaten mee. Squat zit op een all-time high. BP gaat omhoog en ook de DL gaat lekker!! Dus so far so good.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                      Dat is mooi want ik heb net een sample van noxipro 2.0 gekregen van body en fitshop bij mn laatste bestelling.

Leuk om te zien man dat je me volgt!!!! Probeer toch mn logje ondanks alle drukte bij te houden!! Zijn jouw stats in je handtekening up to date???????

Vanmiddag gaat de promotie voor spartacus beginnen. Kijken hoeveel leden we kunnen werven in de eerste week!!! Even een college zo en voor de rest beetje leren en natuurlijk even trainen nog vandaag.
                      inmiddels 90kg op 13% schat ik.. krachtstats zijn wel up to date Ik zit er ook over te denken iets op te gaan starten qua krachtsportvereniging in Groningen. Bestaat nog niet! Maar denk niet dat die mensen belang hebben bij BBs die langskomen om hun ervaringen te delen. Het zijn veelal mooiboys die wat trainen en zuipen.
                      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Beetje raar om 's nachts te gaan hardlopen....
                        ofwel heb je brilliante humor, of....
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                          ofwel heb je brilliante humor, of....
                          Ik ga ervan uit dat de intelligentia onder ons wel snappen dat ik een grapje maakte
                          Train hard or go hormone

Comment

• Vraagje:

Jij traint nu je bench dus op 5x5. Hoe heb je dat aangepakt? Beginnen op een bepaald % van je 1 RM? En dan elke week 2,5 kg erbij toch?
                            Train hard or go hormone

Comment

Ik ga ervan uit dat de intelligentia onder ons wel snappen dat ik een grapje maakte

Wil je dat er volgende keer bijzetten dan....?

haha topperrrr!
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                                Wil je dat er volgende keer bijzetten dan....?

haha topperrrr!
                                Dat is hier inderdaad noodzakelijk
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X