Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed bezig Sjoerd, klinkt goed allemaal.
    Ik verwacht niet dat jouw gewicht echt veel zal dalen met het huidige systeem, je raakt wel al je vet kwijt.
    We moeten dus wel op blijven letten zodat op tijd de voeding aangepast wordt. Je zal binnenkort al een stukkie omhoog moeten denk ik. Zeker als je straks een kracht/massa-fase in gaat. Je zit nu op massa/fatloss dus je komt net rond met de voeding. Voor kracht/massa heb je wat meer voeding nodig.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
      Goed bezig Sjoerd, klinkt goed allemaal.
      Ik verwacht niet dat jouw gewicht echt veel zal dalen met het huidige systeem, je raakt wel al je vet kwijt.
      We moeten dus wel op blijven letten zodat op tijd de voeding aangepast wordt. Je zal binnenkort al een stukkie omhoog moeten denk ik. Zeker als je straks een kracht/massa-fase in gaat. Je zit nu op massa/fatloss dus je komt net rond met de voeding. Voor kracht/massa heb je wat meer voeding nodig.
      Dit was een vraag die ik je nog wilde stellen. Is dus niet meer nodig. Gewicht daalt wel lichtjes nu. Zal ook deels vocht zijn natuurlijk. Dus ik wilde dit nog aan je vragen:P. 1 ding is wel zeker nu. Mijn onderhoud ligt vrij hoog. Ik cut nu dus op een niveau waar veel mensen op bulken. Dat is geen probleem hoor. Ik heb nu lichte honger zeg maar op sommige momenten. Dus een beetje extra voeding, daar zeg ik geen nee tegen. Het is wel jammer dat kerst er tusen zit. Maar mijn ouders zijn daar heel soepel in. Ik eet gewoon normaal wat ik altijd eet. En het avondeten is gewoon gezond. Veel vlees en groentes wordt er op tafel gezet. Konijn, tong, ossenhaas. Dus denk dat ik er wel uit kom
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• @Martin: Ik vroeg me af he. In de kracht/massa fase. Gaat het gewicht dan een beetje toenemen weer? Je zou zeggen van wel, aangezien ik nu aardige depleted raak?

Bijgevoegd ook een foto van vanochtend. Ik weet het massa moet er komen. September stond ik nog op een gewicht van 83.0 Nu is het 86.4. Het komt vanzelf wel. Even terugcutten onder begeleiding van Martin. De cyclus afmaken en dan weer bulken. Voor een een maand of 4. Daarna weer een cyclus doen voor de zomer en dan hoop ik op de 90 te staan.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
          @Martin: Ik vroeg me af he. In de kracht/massa fase. Gaat het gewicht dan een beetje toenemen weer? Je zou zeggen van wel, aangezien ik nu aardige depleted raak?

Bijgevoegd ook een foto van vanochtend. Ik weet het massa moet er komen. September stond ik nog op een gewicht van 83.0 Nu is het 86.4. Het komt vanzelf wel. Even terugcutten onder begeleiding van Martin. De cyclus afmaken en dan weer bulken. Voor een een maand of 4. Daarna weer een cyclus doen voor de zomer en dan hoop ik op de 90 te staan.
          wat zal het zijn 12 of maximaal 13%?. Ik vraag me af in hoeverre je het nodig hebt om nu te cutten..

Ik persoonlijk zou hooguit 2-3 weekjes even wat focus leggen op vetverlies, en dan clean verder bulken zoals je nu ook gedaan hebt tot nu toe. Foto ziet er overigens wel netjes uit. posseltje krijgt concurrentie van een rasechte beachboy
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Cyclus van Martin is volgens mij 6 weken. Dat zou betekenen dat ik de tweede week van januari alweer de bulk in ga. Reken maar uit dan. Dan kan ik nog een dikke 4 maanden bulken voordat het cutten dan begint Het is dus geen super lange cut die ik erin gooi. Ik snap je punt wel hoor Rene. Zodra ik alleen richting de 14-15% vet ga vind ik het gewoon vervelend worden en wil ik weer even terugcutten. Vandaag dat ik dat nu dus doe. Mn volgende bulk moet wel flink ingezet worden. Ik denk dat ik 3750-4250 ga eten. Rust-trainingsdagen. Dan kom ik nog steeds niet hard aan maar dan gain ik iig wel. Even kijken wat voor schema ik dan ga doen. Mss wel het schema wat jij doet nu. Heb ik ook tijdje gedaan weet je nog. Ging ik toen wel lekker op! Of mss gewoon een split, alleen borst 2x pakken daar ging ik toen wel goed op

Comment

• Ja je gaat straks wat zwaarder worden, na een week in je krachtmassa fase mag je voeding een beetje omhoog en ga je groeien als kool. Zeker omdat je nu al en straks ook nog aardig depleted bent en alle receptoren weer helemaal schoon en supergevoelig zijn. Als je dan straks wat omhoog gaat met je KH dan zal de volume in de spieren flink omhoog schieten en alle KH optimaal benut worden.

Voeding dus omhoog, intensiteit hoog van de trainingen, netto resultaat veel droge massa winst zonder noemenswaardige vetopslag.

Comment

Ja je gaat straks wat zwaarder worden, na een week in je krachtmassa fase mag je voeding een beetje omhoog en ga je groeien als kool. Zeker omdat je nu al en straks ook nog aardig depleted bent en alle receptoren weer helemaal schoon en supergevoelig zijn. Als je dan straks wat omhoog gaat met je KH dan zal de volume in de spieren flink omhoog schieten en alle KH optimaal benut worden.

Voeding dus omhoog, intensiteit hoog van de trainingen, netto resultaat veel droge massa winst zonder noemenswaardige vetopslag.
                Nice! Ik baal een beetje dat kerst er tussen zit. Maar gelukkig eet mijn familie ook altijd heel gezond. Mn moeder gaat zelfs proteine bestellen want ze traint zelf ook en zelf het squatten probeert ze. Dus dat komt wel goed. Gewicht gaat nu nog wel een klein beetje omlaag. Maar dat zal dan wel zijn omdat ik depleted raak. Dus daar heb k het volste vertrouwen in. Nu is het tijd om te slapen. Morgen weer een dag leren en even sporten tussendoor. Wel ideaal eigenlijk, want je kan 100% in de voeding zitten en toch voel ik me mentaal niet moe om toch veel op te nemen voor de studie.

Comment

• Tuurlijk zit het mentaal ook goed, je eet immers goed en voldoende. Je hoeft echt niet te verhongeren om droog te worden.
                  Maar ga lekker slapen kerel, goede nachtrust is goed herstel en groei.
                  Ciao.

Comment

Ja je gaat straks wat zwaarder worden, na een week in je krachtmassa fase mag je voeding een beetje omhoog en ga je groeien als kool. Zeker omdat je nu al en straks ook nog aardig depleted bent en alle receptoren weer helemaal schoon en supergevoelig zijn. Als je dan straks wat omhoog gaat met je KH dan zal de volume in de spieren flink omhoog schieten en alle KH optimaal benut worden.

Mooie aanpak Martin. eerst de carbs een tijdje lager en intensieve trainingen op hogere reps doen met weinig rust tussen sets. depleten en Maximaal vet verbranden en verliezen.

Om vervolgens na een tijdje de kcal en koolhydraten omhoog te doen. rebound effect. lekker volpompen van de spieren en sturen van voeding naar je spieren zonder dat je vetmassa erbij kweekt. qua training wat lager in de reps, en meer echte massa/kracht training doen.

droge massa erbij, geen noemenswaardige vetopslag. Kort samengevat is dat wat ud2 inhoudt. (wat jij beschrijft klinkt sjoerd vast ook bekend in de oren, omdat hij zelf ud2 gedaan heeft en daar ook mooie resultaten mee behaald heeft).

Jij doet het op een wat meer conservatieve wijze, ud2 is iets extremer. maar het concept is exact hetzelfde. Zo zie je maar dat het soms lijkt alsof onze denkwijzen ver uit elkaar liggen, terwijl dit in de praktijk helemaal niet zo is.

Ik ben ervan overtuigd dat sjoerd in een 6 weken er goed bij zal staan.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• We zitten nu alweer op 1 lijn René? ik had dat laatst ook al door mbt UD2, maar eerder was ik natuurlijk ook al bezig met dingen als carbcyclen, maar ook op mijn eigen manier, had toen alleen nog geen naam.

Zo zie je maar alles komt ooit mooi bij elkaar en dan kan je samen tot de allerbeste resultaten komen.

Maar ik vind mijn manieren toch eerlijk gezegd iets prettiger werken hoor Dyno, minder extreem en daarom kan je flexibeler werken met trainingen en voeding maar wel het optimale resultaat pakken.

Comment

We zitten nu alweer op 1 lijn René? ik had dat laatst ook al door mbt UD2, maar eerder was ik natuurlijk ook al bezig met dingen als carbcyclen, maar ook op mijn eigen manier, had toen alleen nog geen naam.

Zo zie je maar alles komt ooit mooi bij elkaar en dan kan je samen tot de allerbeste resultaten komen.

Maar ik vind mijn manieren toch eerlijk gezegd iets prettiger werken hoor Dyno, minder extreem en daarom kan je flexibeler werken met trainingen en voeding maar wel het optimale resultaat pakken.
                        carb cycling is flexibeler. goed te combineren met verschillende trainingsmethoden. resultaat is goed tot zeer goed. Nadeel is dat het voor sommigen te weinig handvaten geeft, en niet specifiek genoeg is. je kan het namelijk op 25 of meer verschillende manieren toepassen, en soms weten mensen het allemaal niet meer qua kcal, koolhydraten, hoeveelheid vetten, hoe nou te trainen, supplementatie? eiwitten? etc etc ze verliezen het totaalplaatje uit het oog. Of zoals men zegt in duitsland: wer die wahl hat, hat die qual.

ud2 geeft je specifieke richtlijnen en structuur in voeding, training, supplementatie, rust en dergelijke. niets blijft onbeantwoord. Je weet waar je aan toe bent. je hoeft het enkel uit te voeren en je behaalt een goed resultaat. nadeel is gebrek aan flexibiliteit en daardoor soms moeilijk te implementeren.

Sommige mensen moet je gewoon iets uitleggen, in de hand geven en zeggen: Hier dit moet je doen. ze doen wat jij ui hebt gelegd dat ze moeten doen en klaar (ideale ud2 kandidaat). Anderen kunnen daar niet goed mee omgaan, en willen zelf knutselen en frutselen, en dingen aanpassen naar hun eigen wensen etc etc (niet goed als je ud2 wilt gaan doen).

Is dus een afweging.

Comment

• Ook carbcycling op Mart's manier is heel erg eenvoudig he.
                          Mijn principe is zooo simpel:
                          voeding voor trainingsdagen en voeding voor rustdagen en alles afgestemd op niet meer dan je werkelijk nodig hebt. Dus nooit moeilijke berekeningen of wat ook.

Comment

• Ud2.0 was inderdaad mooi. Flexibiliteit was inderdaad ook nu voor mij de grootste reden om er nee tegen te zeggen. Ik kan het gewoon moeilijk combineren. Helemaal met kerst wat er natuurlijk al snel aankomt. Wat ik merk. Is dat dit soort dieten en trainingen gewoon lekker zijn voor mij en dat ik er erg goed op reageer. Rene heeft me vorig jaar rond november perfect geholpen met de uitwerking van de inhoud. En toen had ik er prima resultaten mee geboekt. We gaan er gewoon lekker mee door nu. Nog 5 en een halve week te gaan. En tot zover ben ik al tevreden met het resultaat dus dat komt helemaal goed Hou jullie allemaal op de hoogte hier

Comment

• Net rug+achterkant schouders getraind. BOR ging 1,25kg zwaarder per kant. 4 sets van 15. Reverse grip latpulldown ging een klein gewichtje erbij zwaarder. Op het einde was ik kapot en moest ik bijna overgeven. Maar het ging goed gelukkig. Daarna nog 20 minuten crosstrainer en klaar is kees. Merk wel dat ik wel weer zin heb ik een flinke lading koolhydraten. Nog anderhalve week en dan gaat t weer wat omhoog.

Comment

• Net gerend, verder dan 5,9km in 30 minuten kwam het even niet. Nuchtere maag gerend wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X