Dynobets reditio 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag de power workout:

bankdrukken:
    8x60
    3x70
    3x85
    5x95
    5x95
    4x95 (-1 rep)

Weighted chin ups:
    bodyweight (95) + 16 kilo x 5 reps
    (Was iets zwaarder, maar heb mijn reps kunnen maken).

seated row:
    7x93
    5x100
    5x100

Incline dumbell press:
    8x34 (per hand)(-1 rep).
    8x34 (per hand)
    8x34 (per hand)

Leg press:
    5x330 (full rom)
    5x330 (full rom)
    4x330 (full rom)(5de rep met handen geholpen).

Leg curl:
    10x77
    9x77
    8x77

seated calve raise (hefboom):
    6x145
    6x145
    6x145 (+1 reps)

shoulder press:
    6x95
    5x95
    5x95
    (gingen moeilijker als week ervoor, maar wel zelfde reps gehaald).

close grip bench press:
    5x90
    5x90
    4x90

biceps curls:
    machine: 5x54
    machine: 4x54 (-1 reps)
    ------------------------------------

Ik heb deze week aardig wat vetmassa verloren. Ik zit nu op een punt dat je elk verlies qua vetmassa erg duidelijk ziet. En om eerlijk te zijn motiveert dat echt enorm.

Ben in 1 week 1% verloren (heb nu 12%), dus het is erg hard gegaan deze week. Misschien zelfs iets te hard (zie training). Ik zat dan ook erg strak in mijn voeding. maargoed, de verliezen in kracht zijn minimaal. En de resultaten zijn verder erg goed. dus ik heb eigenlijk niets te klagen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Gaat gewoon goed volgens koers dus!! Nu ook aspiraties om sub 10% te gaan? Of wat is nu de planning?? Je ging WSB doen toch, dus wanneer ga je daarmee beginnen? Jouw bench wordt ook echt epic. Wat is je gewicht nu? Zijn al werksetjes met bodyweight denk ik niet?
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Gaat gewoon goed volgens koers dus!! Nu ook aspiraties om sub 10% te gaan? Of wat is nu de planning?? Je ging WSB doen toch, dus wanneer ga je daarmee beginnen? Jouw bench wordt ook echt epic. Wat is je gewicht nu? Zijn al werksetjes met bodyweight denk ik niet?
        Met wsb doe je max effort trainingen, waarbij je op oa squats, deadlifts, good mronings, box squats, bankdrukken, etc etc 1rm's gebruikt (max gewicht wat je aankan).

Ik mag de komende 2 weken nog squatten nog deadliften. Over twee a drie weken, ga ik samen met mijn fysio kijken of het op dat moment wel kan. Maar als dit kan, heeft hij nu al aangegeven dat ik dan zal beginnen met gewichten die 50% van mijn normale werkgewicht zijn. En deze gewichten zullen dan wekelijks lichtjes opgevoerd worden.

WSB zit er de komende 3-4 maanden gewoon niet in. Ik vind zwaar trainen heel leuk, maar nog belangrijker vind ik het dat ik blessure vrij wordt en dan ook blijf.
        ----------------------------

wat is dan wel het plan? Vet% verder verlagen, en het opbouwen van meer massa en kracht. dit lukt ook best goed op dit moment met ud2, ondanks de blessure. Dus ik ga zeker niets veranderen op dit moment, omdat hetgeen ik nu doe goed werkt voor mij (icm de blessure).

Sub 10%? van de ene kant jeukt het natuurlijk wel om dat te gaan doen, omdat het zo makkelijk is (en het resultaat is veel sneller zichtbaar als bij een bulk).

Van de andere kant heet mijn log niet voor niets Dynobets reditio. Toen ik deze log ben gestart was mijn doel een gigantische comeback. Het doel was om een veel beter fysiek te bouwen dan ik had voor ik 9 maanden stopte met trainen.

Tuurlijk, mijn rug en borst zijn stukken verbeterd. Ik heb ook een 3 kilo meer VVM als dat ik ooit gehad heb, maar het is naar mijn mening nog niet genoeg. Er is iets in mij dat zegt dat ik gewoon door moet bouwen (en/of recompen). En pas als ik echt een heel stuk meer massa heb moet terug gaan cutten.
        -----------------

Gewicht is 94.5. ik kan dus idd setjes doen op bankdrukken met mijn lichaamsgewicht. Over een paar maanden hoop ik de 5x100 te drukken, dat is al vrij lang een doel van me.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Probeer anders eens op de 100kg bodyweight te mikken voor het einde van het jaar? (Zelf hoop ik ook iets in die richting, ware het dat ik een paar kilotjes meer spek heb ) Met wat geluk lukt je dat zonder dat je vetpercentage stijgt.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
            Probeer anders eens op de 100kg bodyweight te mikken voor het einde van het jaar? (Zelf hoop ik ook iets in die richting, ware het dat ik een paar kilotjes meer spek heb ) Met wat geluk lukt je dat zonder dat je vetpercentage stijgt.
            Wat mijn vet% gaat doen, weet ik nog niet. wil het liefst dit onder de 12 hebben en houden. ik heb nu een 83kg VVM. Ik zou dit graag uitbouwen naar de 86. (oftewel 100 kilo bij 14%, of 98 kilo bij 12%).

Comment

• 98kg 12% is buff man, wat is je lengte ook al weer
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                98kg 12% is buff man, wat is je lengte ook al weer
                1m86. en het valt wel mee met mijn buff zijn.
                weeg nu 94-95 kilo bij 12%, en ik voel me niet heel groot ofzo. mag van wij wel wat massa bij.

Comment

• carb load is super verlopen. bij de laatste maaltijd van de dag, heb ik een halve liter water gedronken. Hierdoor moest ik beide dagen snachts pissen, en kon ik meteen 100g brinta + 600ml melk wegdrinken (en dan verderslapen). waardoor ik minder vaak overdag hoefde te eten. Dat werkte best fijn.

was vanochtend dan ook goed uitgerust. wel nog wat zere spieren van de tension workout. net wat te hard gepushed denk ik. Maar na een douche en een ontbijtje was dit grotendeels verdwenen.

Toen met veel zin en energie naar de sportschool.
                  -------------------------------------

bankdrukken:
                  8x60
                  3x70
                  3x85
                  5x95 (easy)
                  5x95
                  5x95 (+1 rep)
                  (had misschien zelfs op de eerste set een 6de rep kunnen doen).

Weighted chin ups:
                  (Zwaar maar wel reps kunnen maken).

Incline dumbell press:
                  9x34 (per hand)(+1 rep).
                  9x34 (per hand)(+1 rep)
                  4x40 (per hand)
                  (laatste set was een extratje)

chest supported row:
                  dit was een nieuw machine waar je losse gewichten op kan steken.

5x40
                  5x40
                  5x40 gewicht naar 25 en dan nog 5 reps.
                  (deze oefening is fijner als de machine rows die ik voorheen deed).

Leg press:
                  5x330 (full rom)
                  5x330 (full rom)
                  5x330 (full rom) (+1 rep).
                  (duidelijke vooruitgang te merken. extra langzame negatieven en maximale spanning opzoeken op het diepste punt).

Leg curl:
                  10x77
                  9x77
                  8x77
                  (zelfde gewichten en reps, kortere rusttijd).

seated calve raise (hefboom):
                  6x150 (+5 kilo)
                  6x150 (+5 kilo)
                  6x150 (+5 kilo)

shoulder press:
                  6x95
                  6x95 (+1 rep)
                  5x95
                  (gingen makkelijker als de week ervoor).

close grip bench press:
                  5x90
                  5x90
                  5x90 (+1 reps)

biceps curls:
                  machine: 4x54

shrugs
                  10x40 kilo per hand
                  10x40 kilo per hand
                  ------------------------------------

Vooruitgang voor deze week ben ik tevreden mee. Volgende week probeer ik de 97.5 kilo op bankdrukken. En ook op andere oefeningen ga ik kijken of ik lichtjes kan verhogen.

Het lijkt dus wel lekker te gaan. misschien de week erna weer eens een ud2 cut weekje erin lassen, om naar die 11% toe te komen. Van de andere kant als ik volgende week die 5x97.5 pak op bankdrukken, wil ik wellicht de week erna de 5x100 pakken

Comment

• Lekker Rene, misschien wordt die 5x100 wel eerder bereikt dan verwacht. Zou mooi zijn. Ondanks dat je niet squat op dit moment gaan je benen toch aardig lekker als ik dat zo mag lezen! Vind je close grip ook erg sterk ivm je normale bench. Keep it going brah.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                      bankdrukken:
                      8x60
                      3x70
                      3x85
                      5x95 (easy)
                      5x95
                      5x95 (+1 rep)
                      (had misschien zelfs op de eerste set een 6de rep kunnen doen).

close grip bench press:
                      5x90
                      5x90
                      5x90 (+1 reps)
                      Dit vind ik apart, dat er maar een verschil van 5 kg tussen zit. Nu zou je kunnen stellen dat het komt omdat je die CGBP pas op het eind pakt, maar bij het gros van de oefeningen ertussen worden je triceps ook gebruikt.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

• Blijkbaar zijn vooral de schouders erg sterk. Wellicht toch eens een pre-exhaust routine voor borst proberen.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Hey Dyno, ik zie dat jij legpresst met 330kg, (wat overigens netjes is) maar onze leggpress gaat maar tot 191kg ofzo. Watvoor legpress hebben jullie dan, dat hij tot de 330 kg kan?

Ik heb je logje even doorgelezen, het ziet er goed uit man. Binnenkort pak je 5x100kg!
                          Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• Originally posted by HristoNilmar View Post
                            Hey Dyno, ik zie dat jij legpresst met 330kg, (wat overigens netjes is) maar onze leggpress gaat maar tot 191kg ofzo. Watvoor legpress hebben jullie dan, dat hij tot de 330 kg kan?

Ik heb je logje even doorgelezen, het ziet er goed uit man. Binnenkort pak je 5x100kg!
                            Leggpress is waarschijnlijk plate-loaded. Dan kan je "onbeperkt" verhogen.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                              Leggpress is waarschijnlijk plate-loaded. Dan kan je "onbeperkt" verhogen.
                              exact. max is 480 kilo op die bij ons in de sportschool.

Comment

• ik heb verder ook totaal geen idee waarom mijn CGBP zo dicht bij mijn normaal bankdrukken ligt.

Toen ik 5x90 kon drukken, deed ik 5x85 CGBP. Er heeft bij mij altijd maar 5 kilo ofzo tussen gezeten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X