Dynobets reditio 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik doe altijd ''wijd'' optrekken. Maar dat overdreve wijde slaat nergens op. Altijd iets breder dan schouderhoogte voor optimale stretch. Heb zelf nooit getest waar ik sterker mee ben.,

Comment

• Net LB getraind:

Squat:
      8x60
      5x80
      5x100
      3x120
      6x130 (VPR) (+1 rep)
      5x130
      5x130

Rdl:
      8x70
      5x110
      5x110
      7x130
      6x130

zelfde als de trainingen ervoor.

leg press/ 2 min rust
      10x full stack
      10x full stack
      10x full stack (+2 reps)

leg curl/ 2min rust
      11x64 (+1 reps)
      10x59
      10x54

Calf Raise seated / 2 min rust
      8x120
      8x120

daarna wat core oefeningen.
      -------------------------

was een lekkere training.
      Last edited by dynobet; 05-05-2012, 15:41.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Mooie squats!
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• Deze knakker heeft onder andere de verschillende optrekvariaties getest met EMG activiteit in de spieren
          http://www.t-nation.com/free_online_...ceps_exercises

Some say that wide-grip pull-ups are better than underhand-grip chins for lat development, but they're actually very close. The weighted chin-up edges out the weighted pull-up in mean activity, and the weighted pull up-edges out the weighted chin-up in peak activity. Quid pro quo.
          Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
            Deze knakker heeft onder andere de verschillende optrekvariaties getest met EMG activiteit in de spieren
            T NATION | Inside the Muscles: Best Back and Biceps Exercises
            Ik denk dat variatie het beste werkt, hoewel bij small grip ik ook meer en zwaarder kan en me biceps meer voel vollopen dan bij breed optrekken.

Ziet er goed uit Dyno je rug..
            Last edited by Iron Mind; 05-05-2012, 16:11.
            "Straight outta gym"

Comment

• Als je echt de nadruk wil leggen op puur je lats, dan lijkt close grip me beter omdat je tot betere contractie kan komen. Wil je exta biceps erbij pakken dan kan je palmen naar je toe doen (lijkt me in jouw geval niet zo nodig). Het is dus helemaal afhankelijk van hoe jij je lats vindt Afwisselen kan nooit kwaad, al vraag ik me af hoeveel je teres major zichtbaar gaat zijn. Die train je natuurlijk ook bij andere oefeningen, alleen worden ze met wide-grip belangrijker gemaakt. Ik zou zelf voor betere lats contractie gaan, want daar doe je de chins natuurlijk voor, dus close-grip.
              Train hard or go hormone

Comment

• Net wou ik benen gaan trainen. tijdens het opwarmen op de squat voelden de gewichten erg zwaar.

ik deed:
                5x60
                5x80
                3x100
                3x120 (voelde al veel te zwaar).
                vervolgens 5x130 (had eigenlijk 6-7 reps moeten zijn).

vervolgens besloten te stoppen met de training. Mijn benen hadden blijkbaar niet genoeg aan 3 dagen om te herstellen (normaal geef ik ze 4 dagen en heel soms 5 dagen).

ik geef ze nu nog twee dagen rust, en ga ze trainen op donderdag.
                volgende keer gaat het hopelijk wel goed.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Balen. Dat dat verschil zo groot is dan met 3 of 4 dagen herstel. Wel merkwaardig.
                  Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Hoe gaat het met het genizingsproces?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                      Balen. Dat dat verschil zo groot is dan met 3 of 4 dagen herstel. Wel merkwaardig.
                      waarschijnlijk een combinatie van te weinig rust + een wat mindere dag in het algemeen. ik denk dat het dan slim is om niet gewoon je training door te zetten, maar gewoon naar huis te gaan, en enkele dagen later opnieuw te proberen.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Hoe gaat het met het genizingsproces?
                        Het gat moest van binnenuit helen. het is nu nog 2-3mm diep, en zal waarschijnlijk binnen enkele dagen dichtgroeien. daarna nog een weekje of twee een korstje erop, en dan zie je waarschijnlijk niets meer. (behalve een litteken).

Comment

• Mooi dat het herstel nog zo vlot gaat.

Verder zou ik gewoon afwisselen in chin en pull up. Heb zelf een bloedhekel aan de wijde grip, dus ik pak vnl close grip, maar optimaal is denk ik afwisselen per ub training: 1 wijd, 2 onderhands, 3 neutraal.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Laatst nog Lb getraind en de dag erna UB. Beide trainingen gingen erg goed, en de gewichten waren ook weer lekker zwaar (vooruitgang qua gewichten/reps en voelde me ook lekker fit).

Mijn laatste beentraining heb ik een standing calf raise op 1 been gedaan (3 sets per kant, 15 reps per set). Vervolgens had ik 4 dagen extreme spierpijn, en mijn rechterbeen (waar de spierpijn het heftigste was), was ook enkele centimeters dikker (opgezwollen).

Ondertussen kan ik weer enigszins normaal lopen, al voel ik bij elke stap wel nog een soort van "stretch" in mijn calves. misschien was het een zweepslag of een verekking van de kuiten oid. Ik doe het qua kuiten voorlopig even wat rustiger aan.
                            -----------------------------

Verder heb ik besloten om 4 weken ud2 te gaan doen. Mijn vet% ligt op dit moment rond de 15%, en ik wil het toch langzamerhand wat lager krijgen.

Het doel is om van de 96 kilo met ud2 terug te gaan cutten naar de 93 kilo (bij een 12%). daarna zal ik verdergaan met het bouwen van droge massa (carb cycle) tot ik 96 kilo bij 12% weeg.

Ben net wezen trainen en het viel me heel erg zwaar. halverwege de training zat me hartslag zo hoog en voelde ik me zo kapot dat ik even ging liggen. Een kwartier later werd ik wakker...

daarna de training afgemaakt. de training was voor mijn gevoel een 7/10. ik merk dat ik niet meer zo goed door mijn pijngrens heen kan trainen en dat het conditioneel ook wat minder is. maar dat zal de komende weken waarschijnlijk nog wel veranderen.

Heb mijn eerste 4 (van de 5) maaltijden al op.
                            2x een bak kwark (biogarde van ah) met 10g amandelen/walnoten.
                            2x een grote omelet met 3 ei-eiwitten, 3 hele eieren, 100g kipfilet reepjes (gebakken), ui, paprika en tomaat) + 2x een nactarine tussendoor.

morgen doe ik dezelfde training als vandaag (fullbody 42 sets). hopelijk kan ik dan wat harder vlammen.
                            ------------------------

gewicht vanmorgen 96.2

Comment

• Lag je in de sportschool te tukken?
                              Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                                Lag je in de sportschool te tukken?
                                Op een buikspiermatje tussen de trainende mensen
                                ik had me echt even verkeken op de ud2 depletion training.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X