Back to Basic Traininglog Ramon 3.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by marnop View Post
    je bent teveel aan het compenseren maatje.....
    Je eet nu een aantal maaltijden zonder of met erg weinig vetten en die compenseer je met pinda's.... gooi een eetlepel olijfolie over je rijst en eventueel tonijn op olie nemen of gewoon vette vis. Dan hoef je niks te compenseren.
    pinda is ook niet de beste eiwitbron verder, dan zou je beter volle kwark kunnen pakken voor het slapen gaan.

Dus pinda's weglaten en de vetten verdelen over de maaltijden die ik reeds eet.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
      Dus pinda's weglaten en de vetten verdelen over de maaltijden die ik reeds eet.
      Yep,
      je kan de vetten iig bij je rijstmaaltijden doen en dus eventueel vette vis nemen ipv tonijn op water.
      En dan voor de nacht eventueel lekker volle kwark pakken. Of magere kwark en daar eventueel nog een eetlepel olie doorheen mieteren.

Gewoon je kwark in de blender gooien, beetje water er bij, schepje whey en lepel olie en opdrinken.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Bij Pangasius moet ik altijd hieraan denken:

Pangasius: de waarheid over de wondervis uit het vriesvak - Bedreigde Dieren - De Morgen

Lekker man!
        Train hard or go hormone

Comment

• Niet overal te druk om maken Toph.
          Als je alle wilde verhalen over van alles en nog wat over vervuiling en ook voeding moet geloven zouden we echt niet allemaal tegenwoordig veel ouder worden en langer gezond zijn dan een ruime eeuw geleden toen alles nog "schoon" zou zijn.....

Comment

• Originally posted by marnop View Post
            Niet overal te druk om maken Toph.
            Als je alle wilde verhalen over van alles en nog wat over vervuiling en ook voeding moet geloven zouden we echt niet allemaal tegenwoordig veel ouder worden en langer gezond zijn dan een ruime eeuw geleden toen alles nog "schoon" zou zijn.....
            Tuurlijk moet je niet te gevoelig zijn, maar die Aziaten maken het wel heel bont hoor Ik eet ook in principe alles, maar dat stukje Panga sla ik over. Hoe wij met dieren omgaan is echt heel anders dan in Azië en Panga staat al jaren bekend als slechte meuk. Het is niet voor niets zo goedkoop.

Heb je het gelezen?
            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
              Tuurlijk moet je niet te gevoelig zijn, maar die Aziaten maken het wel heel bont hoor Ik eet ook in principe alles, maar dat stukje Panga sla ik over. Hoe wij met dieren omgaan is echt heel anders dan in Azië en Panga staat al jaren bekend als slechte meuk. Het is niet voor niets zo goedkoop.

Heb je het gelezen?
              Ja heb het gelezen, maar enkele decennia geleden was het hier net zo slecht met diverse pesticides en herbicides en werden we ook nog steeds ouder en bleven we gewoon gezond. Geloof me, het eten van toen was (bijna) net zo vergiftigd als nu de panga is.

Comment

• Misschien wel, misschien niet, maar geef mij maar een ander stukkie vis. Nog lekkerder ook!
                Train hard or go hormone

Comment

• Als het echt zo slecht en giftig is, zou het bij AH te koop zijn denk je???
                  Mag toch aanemen dat er een aantal keurinsorganisaties zijn die dit soort dingen controleren.

Comment

• Ja klopt, wordt echt wel gecontroleerd of het veilig is en alles binnen de veilige marges blijft.
                    Controles door de EU en door NL zelf.

Comment

• Maak me er niet zo druk om eerlijk gezegd.

Tegenwoordig is alles kankerverwekkend, dus dan moeten we met alles stoppen.

Comment

• Zo is het man, maak je niet al te druk. Al zijn verse producten naar mijn idee wel altijd beter qua voedingswaarden dan die geconserveerde troep.

Comment

• Ik heb mijn schema reeds aangepast, dus nu kijken in hoeverre het werkt.

Comment

• Vandaag nieuwe weging en meting gehad!
                            Wederom heb ik resultaat geboekt, al had ik iets meer verwacht.

Stats 2 weken geleden:

Gewicht: 96,7 kg
                            Buik: 110cm
                            Nek: 41cm
                            Armen: 40cm
                            Benen: 63cm

Stats nu:

Gewicht: 96 kg
                            Buik: 108 cm
                            Nek: 40cm
                            Armen: 40 cm
                            Benen: 63cm

Zoals aangegeven ga ik kleine wijzingen aanbrengen in mijn eten in de hoop dat ik over twee weken wat beter resultaat behaa!

Comment

• Je kunt zeggen wat je wil Ramon, ik zie toch progressie.

Comment

• Originally posted by Lummeltje-1 View Post
                                Je kunt zeggen wat je wil Ramon, ik zie toch progressie.

Absoluut!
                                Maar ik had iets meer verwacht gezien mijn disipline.
                                Toch heb ik resultaat geboekt en daar ben ik blij mee!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X