Back to Basic Traininglog Ramon 3.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ramon1983 View Post
    Dank je voor dze uitleg Danny, maar ik zit al aardig laag in koolhydraten en ik heb nu al bijna geen energie overdag.

Als ik nog lager in koolhydraten moet gaan zitten, dan kan ik niet meer op normaal niveau werken!
    Dan kies ik persoonlijk toch voor een wat minder snelle oplossing.

Net een nieuwe trui gehaald, ben van XL naar M gegaan!
    Voelt goed moet ik zeggen.
    graag gedaan
    zolang je je erzelf prima bij voelt en je nog steeds vooruit gaat dan is dat toch mooi
    en als je weer een maatje minder aan kan...... dat is dan toch wel weer fijn
    ik ben zelf sinds januari bezig en ben 21 kilo (vet) kwijt ik heb er nog wat te gaan maar ben aardig op weg

suc6

Comment

• Originally posted by Danny the many View Post
      graag gedaan
      zolang je je erzelf prima bij voelt en je nog steeds vooruit gaat dan is dat toch mooi
      en als je weer een maatje minder aan kan...... dat is dan toch wel weer fijn
      ik ben zelf sinds januari bezig en ben 21 kilo (vet) kwijt ik heb er nog wat te gaan maar ben aardig op weg

suc6

Precies! Zo'n maatje minder motiveert me zeker om door te gaan.

Nette resultaten man, kun je echt trots op zijn!
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Aangezien mijn vriendin Boer zoekt vrouw zit te kijken, zit ik met mijn ipad op de bank en ineens daht ik.....ik ga mijn eerste log nog eens een keer lezen.

Mijn eerste kuur met Anavar.
        Best apart om dat terug te lezen, maar wel goed om te lezen.
        Ik denk namelijk dat ik dit gedaan heb, omdat ik onbewust aan een Anavar kuurtje zit te denken.
        Misschien niet per direct, maar wel in de nabije toekomst.

Comment

• Pas op dat je niet in 7 sloten tegelijk loopt he
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
            Pas op dat je niet in 7 sloten tegelijk loopt he

Nee nee, dat zal niet gebeuren hoor.
            Ik zit op dit moment er gewoon goed in en dan is het voor mij moeilijk om mezelf in te houden.

Comment

• Hee everybody,

Hier een kleine update.
              Ik ben sinds zaterdag bezig met mijn nieuwe huis.
              Afgelopen dondrdag de sleutel gekregen en sinds zaterdag begonnen met klussen.
              Dit geeft mij de gelegenheid even korte pauze in te lassen, om zo meer tijd te hebben en tvens mijn lichaam wat rust te geven.
              Ook qua voeding, ga ik ff op onderhoud zitten.

Vrijdag een bruiloft gehad en heb hem zonder drank, snoep en hapjes gevierd.
              Moet zeggen dat het niet echt gezellig was, maar ik was blij en trots de volgende ochtend!

Comment

• Het is al weer enige tijd geleden dat ik een update heb gepost, maar bij deze kan ik weer wat getallen posten, zodat jullie mijn progressie zien.

in Mei 2012 waren mijn stats als volgt:

28 jaar
                100,4 kg
                111,5 cm buikomtrek
                42,5 cm nekomtrek
                40 cm armen
                63 cm benen.

Afgelopen zondag heb ik weer gewogen en gemeten en kan de volgende cijfers noteren.

29 jaar
                88,7 kg
                97,5 cm buikomtrek
                40 cm nekomtrek
                39 cm armen
                61 cm benen

Zoals jullie zien, ben ik in gewicht flink gedaald en is mijn buikomtrek ook aardig vermindert. Ik heb er een hele tijd over gedaan, maar zie wel goede resultaten.

In de tussentijd heb ik een ECA stack gebruikt en heb daar goede resultaten mee gehaald en voor de rest is het gewoon schoon eten en hard trainen.

Comment

• Goed bezig kerel! Netjes.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                    Goed bezig kerel! Netjes.

Tnx man.

Ik zal wat nieuwe foto's posten, maar volgens mij zit ik op mijn limiet.

Comment

• Ziet er goed uit, volgens mij ben jij een pak droger geworden als ik je resultaten zo zie. Lekker bezig, kerel!
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ontzettend goed resultaat man! Lekker bezig geweest.
                        Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Ziet er goed uit, volgens mij ben jij een pak droger geworden als ik je resultaten zo zie. Lekker bezig, kerel!
                          Tnx kerel. Ik ben er nog lang niet, maar ben inderdaad flink vet verloren, want mijn kracht groeit en ik zie en voel dat ik spiermassa aankom.

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                            Ontzettend goed resultaat man! Lekker bezig geweest.

Dank je wel. Inderdaad lange tijd lekker bezig geweest en er voor de volle 100% voor gegaan.
                            Maar ik heb nog een lange weg te gaan.

Comment

• Gezien het feit dat ik nu aardig op weg ben met cutten en nog een paar maanden doorga, ben ik me nu alvast aan het voorbereiden voor een kuur.

Enige tijd geleden heb ik het hier ook erover gehad en was bij mij de twijfel of ik het nog zou doen dit jaar ivm een kinderwens. Aangezien we binnen nu en 2 jaar nog niet beginnen aan kinderen, wil ik dit jaar, na de vakantie in mei, beginnen met een kuur.

Ik denk dat ik voor een test only kuur ga.

Het doel is namelijk droge massa.

Stap 1 voor mij is naar de huisarts voor een bloedtest, als hier alles goed is, dan ga ik half mei met de kuur beginnen.

Natuurlijk ben ik een aantal logjes hier aan het volgen en ik kom vaak HCG tegen dat jullie gebruiken tegen het krimpen van de kleintjes.
                              Zelf twijfel ik of ik dit ga doen, want in mijn andere kuren heb ik dit ook niet gedaan en zijn mijn ballen weer terug gegroeid naar normaal formaat.

Maar toch ben ik benieuwd wat voor jullie de reden is om het wel of juist niet te doen.

Comment

• Ben op dit moment bezig met het maken van een schema, omdat ik ga beginnen met UD 2, maar het is nog niet zo gemakkelijk als wat ik gedacht had.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X