Jur's training log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jur's training log

Hey allemaal, ik zit sinds vandaag op bodynet, en ik heb besloten om ook maar eens een log bij te gaan houden. Ik train al 2 jaar, maar waarvan pas 1 jaar ook serieus, en goed wetend wat ik doe e.d. Ik merk dat ik nu al ongeveer een half jaar niet echt veel vooruitgang meer maak in grote sprongen, en dat ik het dus steeds moet hebben van een paar herhalingen aan vooruitgang elke week. Vandaar dat ik deze log ben gestart om vanaf nu alles goed bij te houden. Ik kan tegenwoordig nog maar weinig trainen ivm Ziekte van Pfeiffer, dus ik heb nu een 3 dagen schema:
    Maandag: Borst/Triceps/Biceps/Abs
    Woensdag: Benen/Onderrug/Schouders/Obliques
    Vrijdag:Bovenrug/Tricep/Biceps/Abs

Ik pak voor elke grote spiergroep de eerste compound een 5x3 om de progressie er goed in te kunnen houden, alleen moet ik vooral met de BP SQ en DL op mijn vorm letten, en deze verbeteren.

Vandaag heb ik het volgende gedaan:
    Hardlopen (helling: 2,0): 3km in 17:00
    Bench Press: opwarmen 20x5, 40x5, 50x3, en daarna 56x5x2 en 56x3
    Incline DB Bench Press: 24'sx8x2 24'sx5
    Dips: BW+11,25kgx8x3
    Barbell Curls (met SQ stang): 12,5x15, 17,5x6, (na lange rust) 20x7+10x7(dropset)
    Hanging Leg Raises: BWx12x2 en BWx10x1
    Plank: BWx45secx3

Ey man
    stang meetellen he!
    Lid van de 200 club

Comment

Welkom en succes !
      Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

eey Joachim, hoeveel weegt die stang dan? 15kilo?

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
          eey Joachim, hoeveel weegt die stang dan? 15kilo?
          Die stang weegt 10 kilo, onding...
          Lid van de 200 club

Comment

hmm ja idd, die bij dynamic was gewoon zo'n Olympische van 20 of 22,5 ofzo, dan druk je gelijk aanzienlijk minder

Comment

ik zal je log zeker volgen!
              lucky short-armed-spine-bending bastard