Jur's training log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jur's training log

Hey allemaal, ik zit sinds vandaag op bodynet, en ik heb besloten om ook maar eens een log bij te gaan houden. Ik train al 2 jaar, maar waarvan pas 1 jaar ook serieus, en goed wetend wat ik doe e.d. Ik merk dat ik nu al ongeveer een half jaar niet echt veel vooruitgang meer maak in grote sprongen, en dat ik het dus steeds moet hebben van een paar herhalingen aan vooruitgang elke week. Vandaar dat ik deze log ben gestart om vanaf nu alles goed bij te houden. Ik kan tegenwoordig nog maar weinig trainen ivm Ziekte van Pfeiffer, dus ik heb nu een 3 dagen schema:
    Maandag: Borst/Triceps/Biceps/Abs
    Woensdag: Benen/Onderrug/Schouders/Obliques
    Vrijdag:Bovenrug/Tricep/Biceps/Abs

Ik pak voor elke grote spiergroep de eerste compound een 5x3 om de progressie er goed in te kunnen houden, alleen moet ik vooral met de BP SQ en DL op mijn vorm letten, en deze verbeteren.

Vandaag heb ik het volgende gedaan:
    Hardlopen (helling: 2,0): 3km in 17:00
    Bench Press: opwarmen 20x5, 40x5, 50x3, en daarna 56x5x2 en 56x3
    Incline DB Bench Press: 24'sx8x2 24'sx5
    Dips: BW+11,25kgx8x3
    Barbell Curls (met SQ stang): 12,5x15, 17,5x6, (na lange rust) 20x7+10x7(dropset)
    Hanging Leg Raises: BWx12x2 en BWx10x1
    Plank: BWx45secx3

Ey man
    stang meetellen he!
    Lid van de 200 club

Comment

Welkom en succes !
      Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

eey Joachim, hoeveel weegt die stang dan? 15kilo?

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
          eey Joachim, hoeveel weegt die stang dan? 15kilo?
          Die stang weegt 10 kilo, onding...
          Lid van de 200 club

Comment

hmm ja idd, die bij dynamic was gewoon zo'n Olympische van 20 of 22,5 ofzo, dan druk je gelijk aanzienlijk minder

Comment

ik zal je log zeker volgen!
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                Hey allemaal, ik zit sinds vandaag op bodynet, en ik heb besloten om ook maar eens een log bij te gaan houden. Ik train al 2 jaar, maar waarvan pas 1 jaar ook serieus, en goed wetend wat ik doe e.d. Ik merk dat ik nu al ongeveer een half jaar niet echt veel vooruitgang meer maak in grote sprongen, en dat ik het dus steeds moet hebben van een paar herhalingen aan vooruitgang elke week. Vandaar dat ik deze log ben gestart om vanaf nu alles goed bij te houden. Ik kan tegenwoordig nog maar weinig trainen ivm Ziekte van Pfeiffer, dus ik heb nu een 3 dagen schema:
                Maandag: Borst/Triceps/Biceps/Abs
                Woensdag: Benen/Onderrug/Schouders/Obliques
                Vrijdag:Bovenrug/Tricep/Biceps/Abs

Ik pak voor elke grote spiergroep de eerste compound een 5x3 om de progressie er goed in te kunnen houden, alleen moet ik vooral met de BP SQ en DL op mijn vorm letten, en deze verbeteren.

Vandaag heb ik het volgende gedaan:
                Hardlopen (helling: 2,0): 3km in 17:00
                Bench Press: opwarmen 30x5, 50x5, 60x3, en daarna 66x5x2 en 66x3
                Incline DB Bench Press: 24'sx8x2 24'sx5
                Dips: BW+11,25kgx8x3
                Barbell Curls (met SQ stang): 22,5x15, 27,5x6, (na lange rust) 30x7+20x7(dropset)
                Hanging Leg Raises: BWx12x2 en BWx10x1
                Plank: BWx45secx3
                Ik was vergeten de stang bij de BP en Barbell Curls op te tillen oepsie, nu verbeterd.

Comment

tellen* tillen gaan we pas woensdag weer doen haha

Comment

Het is dat er niemand aan het squatten was, maar curlen in het squatrek is verboden he
                    Lid van de 200 club

Comment

daar heb ik schijt aan

Comment

vandaag getraind, was de bedoeling om ook schouders er bij te pakken maar dat ging niet door spierpijn, mogelijk door een rekoefening van Joachim haha.Geen MP en Dumbell Shoulder Press dus.

Hardlopen: helling:2 3KM binnen 17:00
                        Squats: (opwarmen) 30x5 50x50 en 70x3, worksets: 75x5x3
                        Deadlift: (opwarmen) 50x5 70x5 90x5, worksets: 100x5x3
                        Leg Press Machine: 120x8 140x8 160x8(PR)
                        Shrugs: 50x15 60x10x3
                        Side Crunches: BWx10x3 (voor beide kanten)
                        Side Plak: BWx30secx3 (voor beide kanten)

Comment

Vandaag getraind ipv gister ivm spierpijn in de trapezius. Ging op zich wel lekker, kon alleen wel merken dat ik lang geen chin ups en dumbell rows meer gedaan had.

Hardlopen: helling:2 3KM binnen 17:00
                          Chinups: warm up: Lat pulldowns: 35x5 50x5 BWx3 working sets: BW+5kgx5x2, BW+5kgx4
                          DB Rows: 26kgx8x3
                          Lat Pulldowns: 70kgx8x3
                          Barbell Curls: 25kgx10 27,5kgx5+20kgx5 22,5x8
                          Shrugs: 65kgx10x3
                          Hanging leg raises: BWx12x3
                          Planking: BWx45secx3

Comment

hi,

pfeiffer is kut ,heb het 2x gehad en daar word je niet vrolijk van.

Waarom loop je +/- 17:00 voordat je aan de training begint?
                            Planking? ga je dan boven op een kabel station liggen of op de smith?
                            of ben je meer van het nivo plat op het bankje?

succes verder!
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                              hi,

pfeiffer is kut ,heb het 2x gehad en daar word je niet vrolijk van.

Waarom loop je +/- 17:00 voordat je aan de training begint?
                              Planking? ga je dan boven op een kabel station liggen of op de smith?
                              of ben je meer van het nivo plat op het bankje?

succes verder!
                              Jup, gelukkig heb ik er nu wel al wat minder last van, maar je gaat je steeds afvragen of je niet te moe bent om iets te doen enz. Hoelang duurde het bij jou voordat het over ging? En ik dacht dat je Pfeiffer maar 1 keer kan krijgen?

Ik vind het belangrijk om mn conditie bij te houden, en ik merk dat ik pas echt goed warm ben na een aantal kilometers hardlopen. Als ik zonder het hardlopen bijv. chinups ga doen, krijg ik last van mij schouders. En na de gewichten pas gaan hardlopen trek ik niet, dan ben ik doodop.

Haha ik ga gewoon in het 'buikspier hoekje' in opdrukstand maar dan steunend op ellebogen ipv handen, ik vond de oefening eerst een beetje apart, maar heb er nu wel profijt van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X