Hi allemaal,
Tijd voor een nieuw log nu dat cutten en weer volledig inshape komen prioriteit hebben.
De laatste 2 maanden was het met werk zo druk qua reizen en andere opdrachten dat het trainen ,maar vooral het eten echt ,maar dan ook echt helemaal nergens over ging.
Nu heb ik van de week een gesprek gehad en het reizen gaat alleen maar meer worden ,dus tijd om een goede weg te vinden tussen sporten ,trainen en werken.
Leuk steeds meer promotie maken ,maar je prive leven begint er soms aardig bij in te schieten en dat is voor de kleine man en vrouw thuis niet altijd zo relaxt.
Ok terug naar waar het omgaat trainen!
Stats op dit moment zijn:
175 cm
97 kilo
16 VP
qua training word het een 4 dagen split;
borst / biceps
benen
rug / triceps
schouders
Voeding bestaat uit:
brinta / havermout
eieren
appels / bananen / grapefruit / citroen
vis
kip
melk
volkoren brood
kwark
sushi
biefstuk
water
rijst
zoete aardappels
pasta
Supps:
Whey / Caseine
multivit.
visolie
ik zal binnenkort foto's plaatsen evenals filmpjes en natuurlijk mijn trainingen.
Ik wil ik graag zoveel mogelijk met andere gaan trainen ,omdat ik het zelf altijd leuk vind om op andere sportscholen te komen en met mensen van gedachte te wisselen.
Morgen met Talal benen trainen dus dat word weer gezellig
Laters,
Maarten
Tijd voor een nieuw log nu dat cutten en weer volledig inshape komen prioriteit hebben.
De laatste 2 maanden was het met werk zo druk qua reizen en andere opdrachten dat het trainen ,maar vooral het eten echt ,maar dan ook echt helemaal nergens over ging.
Nu heb ik van de week een gesprek gehad en het reizen gaat alleen maar meer worden ,dus tijd om een goede weg te vinden tussen sporten ,trainen en werken.
Leuk steeds meer promotie maken ,maar je prive leven begint er soms aardig bij in te schieten en dat is voor de kleine man en vrouw thuis niet altijd zo relaxt.
Ok terug naar waar het omgaat trainen!
Stats op dit moment zijn:
175 cm
97 kilo
16 VP
qua training word het een 4 dagen split;
borst / biceps
benen
rug / triceps
schouders
Voeding bestaat uit:
brinta / havermout
eieren
appels / bananen / grapefruit / citroen
vis
kip
melk
volkoren brood
kwark
sushi
biefstuk
water
rijst
zoete aardappels
pasta
Supps:
Whey / Caseine
multivit.
visolie
ik zal binnenkort foto's plaatsen evenals filmpjes en natuurlijk mijn trainingen.
Ik wil ik graag zoveel mogelijk met andere gaan trainen ,omdat ik het zelf altijd leuk vind om op andere sportscholen te komen en met mensen van gedachte te wisselen.
Morgen met Talal benen trainen dus dat word weer gezellig

Laters,
Maarten
Comment