Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik weeg nu ongeveer 72 kg bij denk 6 a 8% en ben 1.75

Comment

• En dat je blij bent is terecht tal, hoe ver zal je wel niet weer over 2 jaar zijn.
      Nogmaals respect.
      keep the focus going!

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
        Het doel is uiteindelijk behaald en dat is om mee te doen aan een wedstrijd . Heb nu een aantal dagen kunnen reflecteren en doe vandaag weer een circuittraining om te herstellen. Voordat ik mijn log wil afsluiten en binnenkort een nieuwe open wil ik toch even kijken hoe ver ik ben gekomen in circa 2 jaar.

Oktober 2010

December 2012

Ben super blij al wat ik bereikt heb en laten we nu maar is gaan kijken, hoe we het komende jaar vooruit gaan raken .

Dit bereiken sommige gebruikers niet eens Tal op naar 2014 en kijken wat dan de progressie is van 2 jaar hard trainen, je hebt vreselijk goed gedaan....de laatste 2 weken zeurde je niet eens meer
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Echt super goed gedaan talal. Megaprogressie doorgemaakt. Fantastische prestatie gezet. Ben benieuwd waar je over 2 jaar staat!! Sky is the limit.
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Is tal zo'n zeurder dan. nee toch?
            keep the focus going!

Comment

• Originally posted by xBrian View Post
              Is tal zo'n zeurder dan. nee toch?
              Tis een leuke zeurkous hahaha, als ie er 12 reps moet doen hij heeft het moeilijk dan gaat ie piepen, tis puur dat ie graag wilt
              Ik zeur ook altijd dus ik vond het ook wel leuk

Leuk is ook hoe die in het begin poseerde, net een houten Klaas, maar hij ging steeds beter poseren en deed zijn poses zo veel beter de laatste week

Comment

• ahaha ja zeur wel eens, ik doe het wel maar zeur wel. Daar kan ik wel aan werken robbie . Ik had je nog een mail gestuurd trouwens rob, ga zo ff trainen circuitvorm met wat cardio erbij.

Comment

• Oh zal ff kijken dan, had steeds slecht bereik nl, zal zo kijken

Comment

• Mooi verschil zeg.

Wat mij persoonlijk opvalt aan je foto's is dat enorm blije hoofd. Ik kan duidelijk zien dat je er van genoot toen je er stond. Zulke dingen zijn onbetaalbaar!

Koester die momenten man, ik ben benieuwd wat je in 2013 gaat bereiken.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Net getraind. Voor elke spiergroep 2 compounds gepakt. voor armen 1 compound. Klein beetje buik erbij gedaan. Circa 50 minuten getraind. Hoog tempo maar niet tot fail. 4 setjes met 20 reps.

Merk wel gelijk dat ik uit vorm ben. Heb mezelf meteen voorgenomen om te stoppen met junken, dat wil ik niet meer en merk dat me lichaam er gewoon kut op reageert. Dus morgen ga ik gewoon even havermout,rijst en tonijn eten+ avondeten van me moeder. En als me schema van het weekend klaar is dan begin ik daar meteen mee . Gezond eten is zoveel lekkerder en beter voor me.

Comment

• Ben het daar 100% mee eens, bb is ook een gezonde levensstijl.

Comment

• Precies je lichaam praat gewoon als het ware tegen je.

Moet ik trouwens om de dag circuittraining doen? of elke dag?

Comment

• Ik zou het nu om de dag doen, fullbody als circuit op 50% van je 1rm.
                            Om de dag een cardio training met lage intensiteit, alles laten doorbloeden en geen stress op je lichaam, dat komt straks wel weer

Comment

• ok toppie, ja indd. Ff goed herstellen

Comment

• SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X