Ohja squat was zonder belt dus dat belooft wat met het squatrek+belt Heb vandaag ook lekkere spierpijn in de abs. Voelde die zo goed met squatten
log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Gus View PostOhja squat was zonder belt dus dat belooft wat met het squatrek+belt Heb vandaag ook lekkere spierpijn in de abs. Voelde die zo goed met squatten"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostJep, ik squat nu ook de laatste paar keer met belt. Is erg ontspannen squatten, doordat je je steviger als geheel voelt. Ik begin er in ieder geval met een "prettiger" gevoel me set mee. Niet te strak aantrekken, maar iets losser, zodat je lekker je abs er tegen aan kan drukken. Je voelt je core dan gigantisch hard werken!BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ik zit alweer in mijn 5e ud2 week. Hierna nog maar 2 te gaan. Ik tel echt de dagen af tot zaterdag 15 juni. Ik ga dan meer vlees eten dan een normaal persoon in 1 maand naar binnen werkt.
UD2.0 week 5, Depletion training 1
Bankdrukken 6x15
Lat Pulldown 6x15
Incline db press 6x15
Seated Row 6x15
Lateral Raise 4x15
Leg Press 6x15
Leg Curl 6x15
Calf Raise 6x15
Bicep Curl 3x15
Tricep Pushdown 3x15
Bicep en tricep kon ik wegens tijdgebrek helaas maar 3 sets pakken ipv 4. Het was weer een zware training. Ik ben bij de meeste oefeningen weer 1000 doden gestorven.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostDie power workouts zien er lekker uit! Hoe bevallen die je?
Originally posted by bvds View PostHoe is de tussenstand qua gewicht en vetpercentage op het moment?
succes met je laatste paar weken!BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Dankjewel Quibus, gaat inderdaad nog steeds lekker
Net de laatste depletion workout gehad voor deze week. Nog 4 depletion trainingen te gaan en het zwaarste deel van mijn cut zit er al weer op. Morgen even vp meten met 3 puntsmeting. De laatste meting stond die op 14,5 ergens begin maart.
UD2.0 Week 5, Depletion Training 1
Chest Press 6x15
Seated Row 6x15
Incline Chest press 6x15
Lat Pulldown 6x15
Lateral Raise 4x15
Leg Press 6x15
Leg Curl 6x15
Calf Raise 6x15
Preacher Curl 4x15
Tricep Pushdown 4x15
Over iedere set deed ik 45-50 seconden. De reps kwamen steedsuit op 15-17. Over het algemeen ging het beter dan gisteren, hoewel het natuurlijk nog steeds kneiter zwaar was
Het aantal zomermensen stijgt trouwens wel rap nu. Net een hele posse dreigende jongetjes met het Imaginary Lat Syndrome zien lopen. Uiteraard alleen maar Borst Biceps en abs trainen. Vroeger ergerde ik me daar aan, nu vind ik het alleen maar lachen en ga gewoon verder met m'n training. Nog 2.5 weekjes UD2.0, ben benieuwd of ik de 10% vet haalBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Gaat goed hier kerel. Nog even volhouden tot het einde. En onthoud ook maar. Het is niet enkel het resultaat van je lijdensweg dat de prijs is, maar het proces an sich om er te komen ook. Dat is misschien nog wel het belangrijkste resultaat.
Imaginary Lat Syndrome, hmm wat moet ik me daarbij voorstellen. Gasten die denken dat ze gigantische lats hebben, waardoor ze zo "breed" (moeten) lopen?
Je zit nu alweer in week 5 man, keep it up!"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostGaat goed hier kerel. Nog even volhouden tot het einde. En onthoud ook maar. Het is niet enkel het resultaat van je lijdensweg dat de prijs is, maar het proces an sich om er te komen ook. Dat is misschien nog wel het belangrijkste resultaat.
Imaginary Lat Syndrome, hmm wat moet ik me daarbij voorstellen. Gasten die denken dat ze gigantische lats hebben, waardoor ze zo "breed" (moeten) lopen?
Je zit nu alweer in week 5 man, keep it up!
Mensen met Imaginary Lat Syndrome denken inderdaad dat ze breed moeten lopen door grote lats die ze niet hebbenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Tennisballetjes onder de oksels hebben ze :')
Hier in Spanje ook een hoop van die lui. Staan een hoop 15 jarige na hun 60minuten abs/bicep workout steeds voor de spiegel de abs te checken enzo... Ben maar gewoon opgehouden er op te letten ergerde me soms kapot aan die lui"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Gaat lekker gus, ben wel benieuwd naar je resultaat fotos over een paar weken! hoop voor je dat je de 10% haalt.
ILS haha, de grap die ik daarover gehoord heb was altijd dat ze tijgerbalsem op de oksels hebben, maar zo zijn er nog wel meer variaties op die grap :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment