log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Guusd View Post
    Ik denk dat het meer een gedachte is die we zelf in onze kop geplant hebben. Of misschien is het wel vocht, maar dat trekt wel weer bij. Bij mij is het in ieder geval niet teveel carbs want ik heb gisteren 5u lang moeten lopen terwijl ik daar amper extra carbs voor heb genomen.

Qua normaal benchen vond ik het juist kut gaan, in de bulk drukte ik vaker sets van 8x90. Incline ging dan wel weer heel lekker.

Krachtverlies heb ik niet echt last van, misschien met normaal benchen maar dat komt ook omdat ik eerst niet mijn borst aantikte en nu wel. Qua fullsquat ging het nu juist een stuk makkelijker. Vooral chin ups en rows gingen heerlijk, de rest ging ook prima. Heb in ieder geval niet echt kracht ingeleverd, heb bij sommige oefeningen juist kracht gewonnen . Vooral rug/schouder gerelateerde oefeningen
    Ja, misschien gaan we er al spastisch naar kijken, omdat lyle het er over had in zijn boek. Het is niet zo dat me abs ineens wegzijn ofzo en dat me hoofd een ontploft van het vocht.

Nou prima toch, lekker doorbeuken dan!
    "Straight outta gym"

Comment

• Ja lekker doorbeuken! Helaas geen UD2 voor mij komende week aangezien ik niet kan trainen/eten volgens strak schema op maandag en dinsdag. Ik ga gewoon even carbcyclen tot volgende week dinsdag en dan weer lekker verder met ud2
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik had nog nooit een rugfoto gepost, laat staan gemaakt. Dus bij deze! is voor mij de eerste keer dat ik mn rug zo zie

binnenkort naar de dokter voor die wijnvlek, die groeit blijkbaar mee nu mn rug groter wordt

Comment

• Dat komt gewoon door de anabowhlen. Niks om je druk over te maken.

Mooie schouders en lats.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
            Dat komt gewoon door de anabowhlen. Niks om je druk over te maken.

Mooie schouders en lats.
            shit je hebt me door. dat is idd de plek waar ik altijd de spuit zet!

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
              shit je hebt me door. dat is idd de plek waar ik altijd de spuit zet!
              rug injects are srs, you stole my secret

gaat goed guusd!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Goede lats! Dus alleen quadbrah maar ook latbrah dus.

Comment

• Gaat zeker lekker Guus! Het is overigens dat je zelf zei dat er een 'wijnvlek' zat, want ik zag m niet uit mezelf, tenminste.. niet als zodanig.

Comment

• Mooi physiek! Ben benieuwd naar resultaten ud2

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                      Goede lats! Dus alleen quadbrah maar ook latbrah dus.
                      niet mijn naam afpakken hé
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                        niet mijn naam afpakken hé
                        Gaje me nu bedreigen via profielberichten ? Sorry jobr zal het nooit meer doen.

Comment

• Vanwege Koninginnedag geen ud2 kunnen doen deze week. Ik kom dan in de war met low carb tijdens werk en dat gaat niet lukken. Donderdag en vrijdag wordt low carb en vrijdag en zaterdag high carb. Een normale carb cycle dus. Vandaag een normale fulk body training gedaan. Was wel nog moe van gisteren dus qua kracht was het wat minder.

Bandrukken
                          8x80
                          6x80
                          10x70

Pull Ups
                          10x
                          8x
                          10x chin ups

Incline Dumbbell press
                          10x30
                          12x27, 5
                          12x27, 5

Dumbbell Rows
                          10x32, 5
                          10x32, 5
                          10x32, 5

Squat ass to grass
                          8x100
                          6x100

Romanian Deadlift
                          8x120
                          8x120
                          6x120

Military Press
                          12x40
                          10x40
                          9x40

Hammer Curls
                          12x15
                          10x15
                          10x15

Ab Roller
                          15x

Hanging leg raise
                          20x

Comment

• Ab roller zijn rolouts neem ik aan ? Prima training verder en deze week is voor iedereen hectisch denk ik kwa trainen. Moet je je dan op aanpassen maar komt verder wel goed. Ga je dan deze week 3x trainen ofzo en 2 ub/lb dagen ? Was zelf ook behoorlijk moe vandaag je bent niet de enige.

Comment

• Waarom hectisch, omdat je 1 dag een feestje heb? ik pas niks aan hoor.
                              Gaat wel lekker he guus, volgende week weer afzien.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                                Waarom hectisch, omdat je 1 dag een feestje heb? ik pas niks aan hoor.
                                Gaat wel lekker he guus, volgende week weer afzien.
                                Ik moest helaas wel aanpassen. Met post bezorgen kan ik echt niet op low carbs leven dus dan maar eventjes een paar dagen improviseren. Gaat idd lekker, heb alweer zin in low carbs

Net lekker HIIT gedaan. Jammer dat dat niet bij UD2 past. Ik ging buiten sprinten, op het einde kreeg ik amper lucht. Daar was ik wel blij mee want dat betekent dat ik 100% heb gegeven. Ik heb 7 cycli gemaakt van 15 sec sprint en 60 sec wandelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X