Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik denk dat het meer een gedachte is die we zelf in onze kop geplant hebben. Of misschien is het wel vocht, maar dat trekt wel weer bij. Bij mij is het in ieder geval niet teveel carbs want ik heb gisteren 5u lang moeten lopen terwijl ik daar amper extra carbs voor heb genomen.
Qua normaal benchen vond ik het juist kut gaan, in de bulk drukte ik vaker sets van 8x90. Incline ging dan wel weer heel lekker.
Krachtverlies heb ik niet echt last van, misschien met normaal benchen maar dat komt ook omdat ik eerst niet mijn borst aantikte en nu wel. Qua fullsquat ging het nu juist een stuk makkelijker. Vooral chin ups en rows gingen heerlijk, de rest ging ook prima. Heb in ieder geval niet echt kracht ingeleverd, heb bij sommige oefeningen juist kracht gewonnen . Vooral rug/schouder gerelateerde oefeningen
Ja, misschien gaan we er al spastisch naar kijken, omdat lyle het er over had in zijn boek. Het is niet zo dat me abs ineens wegzijn ofzo en dat me hoofd een ontploft van het vocht.
Ja lekker doorbeuken! Helaas geen UD2 voor mij komende week aangezien ik niet kan trainen/eten volgens strak schema op maandag en dinsdag. Ik ga gewoon even carbcyclen tot volgende week dinsdag en dan weer lekker verder met ud2
Vanwege Koninginnedag geen ud2 kunnen doen deze week. Ik kom dan in de war met low carb tijdens werk en dat gaat niet lukken. Donderdag en vrijdag wordt low carb en vrijdag en zaterdag high carb. Een normale carb cycle dus. Vandaag een normale fulk body training gedaan. Was wel nog moe van gisteren dus qua kracht was het wat minder.
Ab roller zijn rolouts neem ik aan ? Prima training verder en deze week is voor iedereen hectisch denk ik kwa trainen. Moet je je dan op aanpassen maar komt verder wel goed. Ga je dan deze week 3x trainen ofzo en 2 ub/lb dagen ? Was zelf ook behoorlijk moe vandaag je bent niet de enige.
Waarom hectisch, omdat je 1 dag een feestje heb? ik pas niks aan hoor.
Gaat wel lekker he guus, volgende week weer afzien.
Ik moest helaas wel aanpassen. Met post bezorgen kan ik echt niet op low carbs leven dus dan maar eventjes een paar dagen improviseren. Gaat idd lekker, heb alweer zin in low carbs
Net lekker HIIT gedaan. Jammer dat dat niet bij UD2 past. Ik ging buiten sprinten, op het einde kreeg ik amper lucht. Daar was ik wel blij mee want dat betekent dat ik 100% heb gegeven. Ik heb 7 cycli gemaakt van 15 sec sprint en 60 sec wandelen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment