log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ohja squat was zonder belt dus dat belooft wat met het squatrek+belt Heb vandaag ook lekkere spierpijn in de abs. Voelde die zo goed met squatten
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
      Ohja squat was zonder belt dus dat belooft wat met het squatrek+belt Heb vandaag ook lekkere spierpijn in de abs. Voelde die zo goed met squatten
      Jep, ik squat nu ook de laatste paar keer met belt. Is erg ontspannen squatten, doordat je je steviger als geheel voelt. Ik begin er in ieder geval met een "prettiger" gevoel me set mee. Niet te strak aantrekken, maar iets losser, zodat je lekker je abs er tegen aan kan drukken. Je voelt je core dan gigantisch hard werken!
      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
        Jep, ik squat nu ook de laatste paar keer met belt. Is erg ontspannen squatten, doordat je je steviger als geheel voelt. Ik begin er in ieder geval met een "prettiger" gevoel me set mee. Niet te strak aantrekken, maar iets losser, zodat je lekker je abs er tegen aan kan drukken. Je voelt je core dan gigantisch hard werken!
        Ik voel hem zonder juist beter maar met belt kan ik meer gewicht squatten

Comment

• Ik zit alweer in mijn 5e ud2 week. Hierna nog maar 2 te gaan. Ik tel echt de dagen af tot zaterdag 15 juni. Ik ga dan meer vlees eten dan een normaal persoon in 1 maand naar binnen werkt.

UD2.0 week 5, Depletion training 1
          Bankdrukken 6x15
          Lat Pulldown 6x15
          Incline db press 6x15
          Seated Row 6x15
          Lateral Raise 4x15
          Leg Press 6x15
          Leg Curl 6x15
          Calf Raise 6x15
          Bicep Curl 3x15
          Tricep Pushdown 3x15

Bicep en tricep kon ik wegens tijdgebrek helaas maar 3 sets pakken ipv 4. Het was weer een zware training. Ik ben bij de meeste oefeningen weer 1000 doden gestorven.

Comment

• Die power workouts zien er lekker uit! Hoe bevallen die je?
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Hoe is de tussenstand qua gewicht en vetpercentage op het moment?

succes met je laatste paar weken!
              Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                Die power workouts zien er lekker uit! Hoe bevallen die je?
                Die zijn echt chill. Alles gaat ook vooruit behalve bankdrukken. Dat blijft ongeveer hetzelfde maar dat is moeilijk meten want eerst liet ik de stang nooit helemaal op de borst komen, nu wel. Ben voor de rest nergens op achteruit gegaan

Originally posted by bvds View Post
                Hoe is de tussenstand qua gewicht en vetpercentage op het moment?

succes met je laatste paar weken!
                Gewicht was vorige week vrijdagochtend 81,6kg en vp heb ik nog niet gemeten. Ik schat 11-12% nu maar dat kan ook lager liggen aangezien ik mezelf nog amper heb zien veranderen omdat ik steeds in de spiegel kijk. Ik merk wel dat broeken rond mijn taille zonder riem af zakken. De massa gaat er dus in ieder geval op de goede plekken af

Comment

• Gaat nog steeds top guus, keep it going..

Comment

• Dankjewel Quibus, gaat inderdaad nog steeds lekker
                    Net de laatste depletion workout gehad voor deze week. Nog 4 depletion trainingen te gaan en het zwaarste deel van mijn cut zit er al weer op. Morgen even vp meten met 3 puntsmeting. De laatste meting stond die op 14,5 ergens begin maart.

UD2.0 Week 5, Depletion Training 1

Chest Press 6x15
                    Seated Row 6x15
                    Incline Chest press 6x15
                    Lat Pulldown 6x15
                    Lateral Raise 4x15
                    Leg Press 6x15
                    Leg Curl 6x15
                    Calf Raise 6x15
                    Preacher Curl 4x15
                    Tricep Pushdown 4x15

Over iedere set deed ik 45-50 seconden. De reps kwamen steedsuit op 15-17. Over het algemeen ging het beter dan gisteren, hoewel het natuurlijk nog steeds kneiter zwaar was

Het aantal zomermensen stijgt trouwens wel rap nu. Net een hele posse dreigende jongetjes met het Imaginary Lat Syndrome zien lopen. Uiteraard alleen maar Borst Biceps en abs trainen. Vroeger ergerde ik me daar aan, nu vind ik het alleen maar lachen en ga gewoon verder met m'n training. Nog 2.5 weekjes UD2.0, ben benieuwd of ik de 10% vet haal

Comment

• nice man! keep up the progress!

Comment

• Gaat goed hier kerel. Nog even volhouden tot het einde. En onthoud ook maar. Het is niet enkel het resultaat van je lijdensweg dat de prijs is, maar het proces an sich om er te komen ook. Dat is misschien nog wel het belangrijkste resultaat.

Imaginary Lat Syndrome, hmm wat moet ik me daarbij voorstellen. Gasten die denken dat ze gigantische lats hebben, waardoor ze zo "breed" (moeten) lopen?

Je zit nu alweer in week 5 man, keep it up!
                        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                          Gaat goed hier kerel. Nog even volhouden tot het einde. En onthoud ook maar. Het is niet enkel het resultaat van je lijdensweg dat de prijs is, maar het proces an sich om er te komen ook. Dat is misschien nog wel het belangrijkste resultaat.

Imaginary Lat Syndrome, hmm wat moet ik me daarbij voorstellen. Gasten die denken dat ze gigantische lats hebben, waardoor ze zo "breed" (moeten) lopen?

Je zit nu alweer in week 5 man, keep it up!
                          Ergens in mijn achterhoofd weet ik ook stiekem wel dat ik een stukje droger ben geworden dus dat is de hele lijdensweg op zich al waard. Heb vannacht gedroomd dat ik de 7 weken voorbij waren en ik met de trainer van roelly winklaar heb getraind en daarna bergen friet en frikandellen heb gegeten. Weer zo'n rare dromen door low carb

Mensen met Imaginary Lat Syndrome denken inderdaad dat ze breed moeten lopen door grote lats die ze niet hebben

Comment

• Tennisballetjes onder de oksels hebben ze :')

Hier in Spanje ook een hoop van die lui. Staan een hoop 15 jarige na hun 60minuten abs/bicep workout steeds voor de spiegel de abs te checken enzo... Ben maar gewoon opgehouden er op te letten ergerde me soms kapot aan die lui
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Haha ILS. Het stroomt hier ook weer aardig vol. Zegt de ene beachboy tegen de andere. Man loop toch niet zo breed, waarop de andere zegt ik loop niet breed ik gebruik gewoon hete deodrant. Kan ik dan wel weer waarderen die humor haha.
                              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Gaat lekker gus, ben wel benieuwd naar je resultaat fotos over een paar weken! hoop voor je dat je de 10% haalt.

ILS haha, de grap die ik daarover gehoord heb was altijd dat ze tijgerbalsem op de oksels hebben, maar zo zijn er nog wel meer variaties op die grap :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X