Originally posted by Gus
View Post
log Gus
Collapse
X
-
Ik doe altijd 6 sets flat en 6 sets incline. Tijdens de laatste 3 sets incline zit ik wel helemaal te schelden in mijn hoofd
mijn samsung s3 heeft weer eens kuren. Al de tweede keer dit jaar dat hij ineens niet meer oplaad. Die handige timer app was dus maar van korte duur....BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Om even terug te komen op je plan wellicht weer te gaan voetballen. Dit soort shit werkt heel goed, vooral voor de wat meer statische spelers
training for speed - YouTube
Ik heb dit soort dingen in de jeugd, alsmede veel Coerver-methodiek, tot in den treure moeten doen en het helpt wel als een mf'erBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Gus View PostIk doe altijd 6 sets flat en 6 sets incline. Tijdens de laatste 3 sets incline zit ik wel helemaal te schelden in mijn hoofd
mijn samsung s3 heeft weer eens kuren. Al de tweede keer dit jaar dat hij ineens niet meer oplaad. Die handige timer app was dus maar van korte duur...."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostFucking diehard die je er bent. Ik lig al half te janken bij mijn 3e set.. Goeie zaak.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
UD2 Week 4, Depletion Training 2
De training was zoals verwacht: Zwaar! Ik weet niet waar ik het vandaan heb gehaald maar ik heb het toch weer geflikt. Deze keer hoefde ik zelfs bijna nergens lager in gewicht te gaan. Meestal moet ik de laatste 2 sets iets lager in gewicht gaan maar ik heb nu door alle pijn heen gebeten. Vooral met kuiten zat ik na iedere set weer te vloeken. Wat een rot gevoel is dat als je van de machine af stapt. Heel mijn been leek wel weg te branden. Ik heb met seated row ook een soort van pomp in mijn lats gekregen. Ik begin nu eindelijk de ideale vorm daar door te krijgen. Voelt erg fijn (totdat het gaat branden omdat ik amper glycogeen heb )
Ook is mijn taille van 87cm naar 86cm gegaan in ongeveer 5 dagen. Dat was wel fijn nieuws want heel de dag was een grote mindfuck. Ik dacht steeds bij mezelf: Waarom doe ik dit, je levert alleen maar massa in en geen vet. Dat komt waarschijnlijk door mijn 2 vrinden dhr. Spiegel en dhr. Weegschaal. Ik moet daar minder op gaan letten en meer op centimeters en foto's gaan letten. Morgen wil ik cardio doen maar ik werd gevraagd of ik niet kon werken. Aangezien ik morgen toch vrij heb van school kan ik prima mijn werk als cardio doen (postbezorger). Ik ben denk ik zo'n 1.5-2u bezig met wandelen, misschien dat ik later nog op de crosstrainer ga thuis. Ik was echt opgelucht toen de training er op zat en ik de sportschool uit waggelde
6x15 Chest Press
6x15 Seated Row
6x15 Incline Chest Press
6x15 Lat Pulldown
4x15 Lateral raise
6x15 Leg Press
6x15 Leg Curl
6x15 Calf Raise
4x15 Preacher Curl Machine
4x15 Tricep PushdownBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Pff sta er niks van te kijken als je morgen na het werken niks anders kunt als je kut voelen en op de bank ploffen"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostPff sta er niks van te kijken als je morgen na het werken niks anders kunt als je kut voelen en op de bank ploffenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Jep, algemeen bekend dat lui met extremere methodes (bijv. wedstrijd preps) om vet kwijt te raken zichzelf beginnen kwijt te raken. Waanideeën als jezelf te vet, te klein etc komen best veel voor volgens mij. Best normaal, dus zolang je nog maar kan functioneren en jezelf ook weer niet te gek gaat maken, want er bestaat dan een kans dat je gaat afhaken tijdens je dieet. Het zal erg verschil per persoon uiteraard.
Volhouden, het is bijna weer unleash the carbohydrate day."Straight outta gym"
Comment
-
Mindfuck is vandaag ineens weg. Opgeven zou ik sowieso nooit doen want dan is alle pijn en moeite voor niks geweest. Net nog even de taille opgemeten op lege maag etc. en de meting gaf 84cm aan. Toen ik begon met normaal cutten, halverwege maart was dat geloof ik 88-89.
Benen zijn van 65 naar 64,5 gegaan en die halve cm maakt enorm veel verschil bij het zien van de spieren
Armen zijn 37,5 dus die zijn een halve cm gegroeid
De rest kan ik nu niet opmeten want ik moet gaan werken maar als ik zo de centimeters bekijk ben ik op de gunstige plekken gegroeid en is mijn taille een paar cm kleiner gewordenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment