nice penis
log Gus
Collapse
X
-
UD2.0 Week 6, Depletion Training 1
Voor de verandering eens smiddags getraind ipv 's avonds. Had pas 1x gegeten dus het was behoorlijk zwaar. Met legpressen werd ik wel even misselijk maar daar bleef het gelukkig bij. Ik gebruik de Tabata Interval Timer app, erg handig met workouts waarbij je op tijd traint. Ik hoor een fluitje als ik moet beginnen en een zoemer als de set afgelopen is. Zo duurt iedere workout precies 95 minuten en 24 seconden (54 sets, 46 sec per set, 60 sec rust tussendoor)
Bankdrukken 6x
Seated row 6x
Incline Chest Press 6x
Lat Pulldown 6x
Lateral Raise 4x
Leg Press 6x
Leg Curl 6x
Calf Raise 6x
Preacher Curl Machine 4x
Tricep Pushdown 4x
Overal 15-18 reps op gemaakt. Nog 3 van deze slopende trainingen en mijn cut zit er opBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
UD2.0 Week 6, Depletion Training 2
Ik had vandaag meer zin om te trainen dan gisteren. Dat goede gevoel ging trouwens wel rete snel weg, na 2 sets benchen om precies te zijn Bij Leg press werd ik weer misselijk. Gelukkig weer niet hoeven kotsen en als ik dat wel moest had ik toch niks in mijn maag gehad om naar buiten te werken. Nog 2 van deze loodzware trainingen en dan zit mijn ud2 cut er alweer op.
Bankdrukken 6x
Seated row 6x
Incline Chest Press 6x
Lat Pulldown 6x
Lateral Raise 4x
Leg Press 6x
Leg Curl 6x
Calf Raise 6x
Preacher Curl Machine 4x
Tricep Pushdown 4x
Overal 15-18 reps op gemaakt in 45-50 seconden en 60 sec rust.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by bvds View PostNice! Succes met de laatste loodjes.
Misschien heb ik er overheen gelezen maar wat wat voor schema ga je na UD2 hanteren?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Vandaag lekker gaan zwemmen. Ben al gelijk lekker ding genoemd en veel mensen zien miren. Was met twee vrienden die ook ud2 doen en het viel gewoon op dat iedere keer als wij even het water in gingen er ook een groepje meisjes gingen Morgen gelukkig weer eten en dan nog maar een week te gaan. Ben nu al blij met het resultaatBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostVandaag lekker gaan zwemmen. Ben al gelijk lekker ding genoemd en veel mensen zien miren. Was met twee vrienden die ook ud2 doen en het viel gewoon op dat iedere keer als wij even het water in gingen er ook een groepje meisjes gingen Morgen gelukkig weer eten en dan nog maar een week te gaan. Ben nu al blij met het resultaatSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Hoewel ik mijn gewicht op de weegschaal thuis niet meetel omdat ik altijd die in de gym gebruik woog ik daar net 78,8 op en een week geleden nog precies 80. Zo net voor de tension training weeg ik me in de sportschool en ik houd dat gewicht altijd aan als eikpunt. Vorige week was ik daar 81.4, heb nu wel net gegeten dus ik ben benieuwd wat het gewicht straks is. Over een uur ongeveer weet ik hetBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
UD2.0 Week 6, Tension Workout
Ik ben weer helemaal blij. Eindelijk weer van de stront low carb af. Waar ik vooral blij mee ben is dat de weegschaal 80,8 aantikte Dat is deze week weer 0,6kg er af. Volgens mij het meeste tot nu toe. Zou leuk zijn als ik volgende week de 10% haal op precies 80kg. De training ging best goed. Heb wel een beetje moeten lachen tijdens leg press. Dat duurde ongeveer 5 minuten en serieus iedere minuut zag ik een nieuwe zomerboy bij de balie zich inschrijven
Ik ben nu al dik tevreden met mijn fysiek, nog een weekje flink knallen en dan sta ik voor mijn doen al helemaal droog. Zo weer lekker aan de pasta!
Bankdrukken
12x75
12x75
Low incline bankdrukken
12x27,5
12x27,5
Seated Row
10x65
12x60
Chin Ups
12x
12x
Lateral Raise
12x8
10x8
Leg Press
10x220
12x200 laatste 4 maximaal laten zakken
12x200 idem
Ham Glute Raise
12x
15x
12x
Standing Calf Raise
12x125
12x125
12x125
Ik weet niet hoe deze oefening heet maar wij noemen hem de Jeff Seid aangezien hij die vaak doet in filmpjes. Je gaat ergens aan hangen en draait dan rond met je benen net als de wijzers van een klok.
2x tot failBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment