Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by pescatore View Post
    Ik begrijp niet in welke context discipline hier van toepassing kan zijn. Het is een vrij concreet programma (jaja, boek is uit ). Daarnaast kun je bij sommige dingen nog zo graag willen maar met moet wel reëel zijn. Er even vanuit gaande dat je niet in een echt bierteam speelt of jip- en janneke bokstraining doet.

    Ben erg benieuwd. Ik ga over het algemeen vrij goed op low carb, maar ik ben bang dat ik ander piep na een paar weekjes
    There you are. En low carb is prettig vergeleken bij UD2.0 depleted zijn.
    'Half men, half animal, all dead!'

    Comment


    • Vanmorgen benen gedepleted, hele dag verkloot als ik nu moest voetballen werd het zeuren, tijdens squatten moest ik eerst zowat huilen daarna kotsen.
      Mbt massa heeft sjoerd wel een punt denk ik, naja ik ga voor 8% bij 92 kilo, moet lukken, dan clean opbulken naar 100kg bij 8%.
      Zo hardcore is gewoon heerlijk, helemaal naar de k gaan....heb al 20afbakbagels liggen voor do/vrij mmmmhhh

      Comment


      • Ja, maar jij bent ook al beest quibus:P!!!
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

        Comment


        • Over 2 weken begin ik met UD2 en reacties zoals die van jou quibus maken mij bang
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

          Comment


          • Hahaha, het dieet is effectief. Geen twijfel over mogelijk. Alleen ben ik van mening dat je gewoon tot 10-12% normaal moet cutten en dan voor de shreddedness beter een week of 4 UD2.0 kan doen. 8 weken UD2.0 val je dood van neer:P. Dat is echt killer voor je mind en fysiek ook. Misschien eerst even normaal cutten? En een maandje voor de zomer UD2.0 doen? Is beter vol te houden. + Je hebt meerdere cycles nodig wil je het maximale eruit kunnen halen omtrend indeling voeding etc.
            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

            Comment


            • Misschien wel een goed idee ja. Zit nu op 13-14% schat ik. Ik ga naar 8-10 werken.

              PS: Sorry voor het vervuilen van je log Kev. Dit lijkt wel hét UD2 topic te zijn ipv alleen een log
              Last edited by Gus; 05-03-2013, 17:29.
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

              Comment


              • Just Killed, it mothafuckazzzz als me een jaar geleden had gezegd dat ik dit ooit ging doen had ik je voor gek verklaard. Had ook nog vet last van mijn enkel, anders had ik em zeker onder de 2 uur gerend.
                Attached Files
                The Sky Ain't The Limit

                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                Comment


                • Netjes man! Ook nog met dit wat warmere weer, dat maakt het nog net wat zwaarder. Wanneer is de venloop? oergens achteraan in maart toch?
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                  Comment


                  • Toppie kev.

                    Comment


                    • Dit weer is ideaal om te lopen Guus. Goed bezig man, je loopt wel vrij instabiel wat betreft snelheid zo lijkt het. Ik trek dat zelf vrij slecht.
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                      Comment


                      • Originally posted by pescatore View Post
                        Dit weer is ideaal om te lopen Guus. Goed bezig man, je loopt wel vrij instabiel wat betreft snelheid zo lijkt het. Ik trek dat zelf vrij slecht.
                        Ik vond koud weer, regen zelfs, het fijnste. Van de zon kreeg ik het maar warm Je tempo verschilt idd wel een stuk. In venlo zal dat wel meevallen want daar pas je je een beetje aan aan de massa
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                        Comment


                        • Ja ik rende samen met een maat en moest de hele tijd remmen van hem. En op het einde moest ik een paar keer. Lopen omdat mijn enkel echt zieke pijn deed. Op de 16.5km rende in gemiddeld 16.5km per uur dus ik merk dat ik beter alleen kan rennen.
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • Lekker man!
                            Hoe begon je met rennen en conditie opbouwen? En wanneer is die venloop?
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

                            Comment


                            • It's possible!

                              Lekker bezig, Kev. Keep it comin'.
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • Tering netjes hoor.... ben blij als ik 10 km red hahah
                                Een dag niet getraind...

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X