Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Weer wat geleerd. Ik had nog niet eerder van een sodiumload gehoord.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

    Comment


    • Zoiets ja. Volgens mij maak de hoeveelheid niet zo heel veel uit, als het verschil maar groot genoeg is. Ik zit altijd op 10-15gr tijdens de load en dat doe ik een dag of 10 van te voren dus ook tijdens de lowcarb. En dan doe ik mijn carbload praktisch suikervrij zodat ik die dagen op 1-2gr zit per dag. Als ik volgens UD2 op donderdagavond begin met carbloaden dan gooi ik vanaf vrijdags het zout er uit en up ik mijn water intake naar 4-5 liter per dag. Als ik dat doe en de zaterdag een zoutarme maintenance dag heb dan sta ik er zondags het beste op. Zondags overigens niet te veel water, maar wat minder. Maar ik denk dat dit echt persoons gebonden is en ik denk dat je er zelf mee moet experimenteren om het optimaal te krijgen.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Originally posted by Kevster View Post
        Nee jullie hebben ook gelijk. Het is ook niet zo zeer dat ik geen opleiding ga doen. Ik denk dat de keuze eerder voor en iets makkelijker in te passen opleiding zal volgen. Een deeltijd of avondopleiding HBO misschien. Ik ga zowiezo door met leren. Alleen is deze opleiding praktisch onmogelijk voor mij om in te passen in mijn huidige leven. Voorlopig wil ik de NASM en de NSCA-CPT gaan doen. En als ik ooit nog een bachelor binnen sleep ook nog wel de CSCS. Nu eerst lekker mijn bedrijfje blijven knallen en zorgen dat ik mijn baan in de beveiliging kan ditchen zodat ik wat meer tijd over heb dadelijk.

        Het shredden gaat gestaag. Een weekje op onderhoud heeft mijn kort gestagneerde progressie weer lekker teniet gedaan waardoor de vetjes weer lekker eraf smelten. Ik zie aders op mijn schouders langzaam verschijnen en op andere plekken waar ik ze eigenlijk nog nooit gezien heb. Ik denk dat ik nu bijna op het laagste vetpercentage zit dat ik ooit heb gehad. En de motivatie is nog erger nu als in het begin. Deze zomer wil ik mijn fysiek echt naar een niveau brengen waar ikzelf versteld van ga staan. Ik neem geen genoegen meer met "nice" en wil minimaal van iedereen een "wtf?!", en dan ben ik tevreden. Ik heb nu al 5 weken niet gezondigd, ik heb iedere dag tot op de gram mijn voeding op papier staan sinds. En alles gaat prima volgens plan. Dat ik in september niet ga studeren en dan mijn bedrijfje nu loopt als een tierelier staat me dus ook toe deze zomer flink te gaan feesten ipv thuis te blijven zitten en te sparen. Dus voorlopig heb ik voor bijna alle feesten kaartjes gekocht en ga ik lekker de beest uit hangen, zonder alcohol overigens.

        Zondag ben ik samen met Suus naar de nederlandse kampioenschappen geweest in Schiedam waar we ons echt de ogen uit hebben gekeken. Wat een inspiratie krijg je daar door. Hele indrukwekkende fysieken en heel erg gave vertoningen. Ik heb weer een nieuwe hobby erbij. Shows af gaan.
        Klinkt goed, baas. Ik doe mee met je voor de "WTF?!" look van mensen die mij een hele tijd niet gezien hebben en van andere lui .

        Wat betreft die festivals, ikzelf zit te denken om gewoon los te gaan qua alcoholinname, maar misschien bedenk ik mezelf hierin. Ikzelf vind het "extase" effect van alcohol wel ontspannen werken, drugs als xtc etc. doe ik niet aan. Heb jij nog tips van stimulantia? Ik heb wel eens verhalen gelezen van gasten die pre-workout supps nemen bij parties, zodat ze vol gas kunnen blijven gaan . Of dat ik nou leip wordt van alcohol of een of andere meuk zoals een pre-workout zal me persoonlijk me reet oxideren, haha.

        Thanks voor je heldere uitleg voor de sodiumload. Machtig mooi, hoe je met je vreet dat soort processen kan manipuleren in je lichaam, fascinerend.

        Wanneer drop je weer pic's?
        "Straight outta gym"

        Comment


        • Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Klinkt goed, baas. Ik doe mee met je voor de "WTF?!" look van mensen die mij een hele tijd niet gezien hebben en van andere lui .

          Wat betreft die festivals, ikzelf zit te denken om gewoon los te gaan qua alcoholinname, maar misschien bedenk ik mezelf hierin. Ikzelf vind het "extase" effect van alcohol wel ontspannen werken, drugs als xtc etc. doe ik niet aan. Heb jij nog tips van stimulantia? Ik heb wel eens verhalen gelezen van gasten die pre-workout supps nemen bij parties, zodat ze vol gas kunnen blijven gaan . Of dat ik nou leip wordt van alcohol of een of andere meuk zoals een pre-workout zal me persoonlijk me reet oxideren, haha.

          Thanks voor je heldere uitleg voor de sodiumload. Machtig mooi, hoe je met je vreet dat soort processen kan manipuleren in je lichaam, fascinerend.

          Wanneer drop je weer pic's?
          Ja gaaf he. Uhm ik denk volgende week pas. Even kijken hoe ik er bij sta.

          Je kan gewoon lekker drinken. Alcohol een keer is echt niet zo'n ramp. Het is de meuk die je er bij neemt die je de nek omdraait. Alcohol is gewoon een macronutrient waar het lichaam calorieën van kan maken. Één gram alcohol levert ongeveer 7 kilocalorieën. En zodra alcohol in het systeem is verschuift eigelijk de hele verbranding richting die alcohol. Alle glucose en FFA die dan present zijn in het bloed en niet gebruikt worden, worden meteen opgeslagen als reserves. Alcohol zelf wordt niet zo snel onderworpen aan novo lipogenese, het is alles wat erbij komt wat er voor zorgt dat je vetter wordt. Als je gewoon zorgt dat je niet te veel koolhydraten erbij neemt, als in mixdrankjes met cola, of suikerhoudende alcoholdrank of bier, en geen shoarma en pizza erbij, kun je echt wel redelijk schadevrij zuipen en sta je er de volgende dag waarschijnlijk ook nog een stuk harder op door het diuretisch effect dat alcohol met zich mee brengt.

          Ik vreet overigens gewoon schijven altijd. Beetje rondjes vliegen met mijn flesje spa blauw. Van alcohol in de zon wordt ik altijd zo lam als de pest zodra het avond wordt.
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Of een beetje getskeeeeeee betskeee.
            The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • Ik wil foto's NU
              Een dag niet getraind...

              Comment


              • Schijven en getske betske.

                lekker je zonnebril op, flesje water, zyzz shredded cunt modus aan en gaan!
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                Comment


                • En zwaar aan de speed gaan ofzo, ook goed voor vetverbranding
                  Een dag niet getraind...

                  Comment


                  • Haha, foto's komen er aan. Zit momenteel aan de 10+gr zout dus zie er uit als een michelin mannetje.

                    Nee geen pep voor deze jongen. Die rommel verwoest letterlijk je hele fysiek, en fucked daar naast te veel met mijn hoofd. Ben altijd dagen erna nog naar de klote van speed. Grotere rommel geeft het niet.
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • Hahaha was ook een grappie, zelf ooit 2 keer 2 lijntjes gedaan wat een bagger is dat zeg
                      Een dag niet getraind...

                      Comment


                      • Originally posted by Kevster View Post
                        Ik vreet overigens gewoon schijven altijd. Beetje rondjes vliegen met mijn flesje spa blauw. Van alcohol in de zon wordt ik altijd zo lam als de pest zodra het avond wordt.
                        En de Volgende dag en bij thuiskomst zoveel mogelijk shakes met melk brinta en whey wegwerken. afraders zijn iig boterhammen met pindakaas
                        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

                        Comment


                        • hahaha, ik heb gelukkig eigenlijk nooit last van een dipje of kater. Ik sta vaak om 10 uur alweer paraat. Alleen altijd spierpijn in mijn gezicht hahaha.
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • Jij staat zeker de hele dag gekke bekken te trekken dan

                            Haha dat bedoel ik dus ook juist, kramp in de kaakies en pindakaas die tegen je gehemelte plakt.. Zelf ook nagenoeg nooit een kater, voordeel als je er niet bij drinkt he

                            Moet wel zeggen dat ik nu eigenlijk de meeste festivals gewoon aan een flesje spa sta en de bob ben, ook lekker makkelijk met vervoer en vermaak me ook prima. De gekste tijden zijn al achter de rug. Alleen Defqon heb je grote kans dat ik me daar met mach 3 voortbeweeg haha

                            Die sodiumload is wel interessant, gaan we maar eens proberen in de zomer
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

                            Comment


                            • Hey baas, tijd voor een update van jouw kant?
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • Originally posted by Kevster View Post
                                hahaha, ik heb gelukkig eigenlijk nooit last van een dipje of kater. Ik sta vaak om 10 uur alweer paraat. Alleen altijd spierpijn in mijn gezicht hahaha.
                                Dat kauwen is af te leren. Gewoon actief op letten dat je je kaken ontspannen houdt.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X