Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kevster View Post
    hahaha, ik heb gelukkig eigenlijk nooit last van een dipje of kater. Ik sta vaak om 10 uur alweer paraat. Alleen altijd spierpijn in mijn gezicht hahaha.
    Haha leiperd. Goeie M of sterrenstof is weer lekker fit de volgende dag.

    @ pescatore, probs als dat je lukt. Beter kauwgom of een lolly anders zijn je tanden/wangen ook nog naar de klote.
    Mind is everything.

    Comment


    • LOL @ afleveren van kauwen; dan heb je nog nooit genoeg genomen.
      'Half men, half animal, all dead!'

      Comment


      • Originally posted by Milestone View Post
        LOL @ afleveren van kauwen; dan heb je nog nooit genoeg genomen.
        Of juist meestal (er zijn altijd van die dagen ) genoeg maar niet teveel. Kijk als je je hoofd draait en de kleuren worden langgerekte strepen dan heeft dat geen prioriteit, maar het is serieus een gewoonte die af te leren is. Voor mij iig
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

        Comment


        • Dat kauwen is echt het laatste waar ik me altijd druk om kan maken. Ik heb het veel te druk met pogen mijn sigaret aan te steken (terwijl ik niet rook), mijn reeds lege flesje spa blauw nog leger drinken, gaten graven, headbangen, 37x herhalen wat ik zeg omdat geen mens me kan verstaan, naar de wc lopen, terug lopen, naar de bar lopen, terug lopen om weer te gaan pissen en shinen.
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Originally posted by Kevster View Post
            Dat kauwen is echt het laatste waar ik me altijd druk om kan maken. Ik heb het veel te druk met pogen mijn sigaret aan te steken (terwijl ik niet rook), mijn reeds lege flesje spa blauw nog leger drinken, gaten graven, headbangen, 37x herhalen wat ik zeg omdat geen mens me kan verstaan, naar de wc lopen, terug lopen, naar de bar lopen, terug lopen om weer te gaan pissen en shinen.
            Haha, wtf vreet jij dan op die festivals?

            P.S. waar blijven je pic's?
            "Straight outta gym"

            Comment


            • Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Haha, wtf vreet jij dan op die festivals?

              P.S. waar blijven je pic's?
              Hahaha dat een paar verse knaken die kevster voor de lunch eet

              Comment


              • Overigens zit ik er goed in op dit moment. Lowcarb (50gr carbs op 1600kcal) dag 5 inmiddels en dag 10 op 12gr natrium. Morgenvroeg, na een intense fullbody (tension) workout beginnen mijn 2 natriumarme carbloaddagen:

                Carbloadvrijdag:

                lekker vroeg op en een drukke dag voor de boeg met veel vreten tussendoor. Veel water drinken.
                pre-WO:
                40/40 Dextrose/Whey +5gr creatine

                Post-WO:
                500ml magere melk
                40 mass perfection
                20gr dextrose +5gr creatine

                Nogmaals als ik thuis aangekomen ben:
                500ml magere melk
                40 mass perfection
                20gr dextrose

                Dan 2 uur later:
                500ml magere melk
                50gr brinta
                30gr whey +5gr creatine

                Dan onderweg naar mijn werk en op mijn werk:
                4 meergranen bagels met calorievrije chocoladepasta erop

                Dan later op de middag:
                10 snedes meergranenbrood met dezelfde pasta

                In de avond:
                2 perfection bars

                Voor het slapen:
                500gr magere kwark met een shitloat aan kaneel +5gr creatine


                Tesamen goed voor:

                3-4 liter water
                3,9gr natrium
                20gr creatine

                4139kcal
                303gr eiwit
                614gr carbs
                44gr vet



                Carbloadzaterdag:

                Lekkere luierdag, vooral helemaal geen flikker uitvoeren en stouwen de hele dag. De hele dag shitloads aan water tanken.

                Ontbijten met:
                2 bagels met chocoladepasta erop

                Dan rond de middag:
                150gr basmati rijst
                10gr boter
                300gr ongezouten kip +5 gr creatine

                Dan in de loop van de middag:
                een halve kilo macaroni koken om salade van te maken met komkommer, kaneel, balsamico azijn, mayonaise en augurk. Waar ik de rest van de dag hier en daar van blijf smullen als ik honger heb.

                Avondeten:
                150gr Eiwitpannekoeken van B&F +5gr creatine

                Voor het slapen gaan:
                een halve kilo sweet potaties voor flink wat kalium naar binnen te jagen en daarom ook een flinker berg broccoli.



                Samen goed voor:

                3-4 liter water
                1,4gr natrium
                10gr creatine

                4587kcal
                330gr eiwit
                700gr carbs
                40gr vet


                Dan is zondag 7th Sunday en gaat lekker op tijd het wekkertje voor een lekker zware fullbody workout en een saunatje. Voor het laatste vocht eruit te zweten. Door het sodiumloadje doet het lichaam graag afstand van al dat water. Dan gaat er een sodiumbommetje in van 2-3gr en een reep chocolade voor nog wat extra kalium. En dan mag onze lieve Suusje foto's schieten en huidplooien meten als mijn plannetje goed uitgepakt heeft.
                The Sky Ain't The Limit

                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                Comment


                • zeer interessant kev, ben benieuwd hoe je er straks bijstaat.

                  Comment


                  • Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Haha, wtf vreet jij dan op die festivals?

                    P.S. waar blijven je pic's?
                    Raketjes.
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • Ziet er goed uit, chef. Ik ga het ook maar eens proberen die sodium load. Ikzelf probeer 7 dagen te laden en dan carb-load, en 2-3 dagen relatief weinig zout en dan 3-4L water op die dagen na weinig zout en op onderhoud qua kcal waarschijnlijk en dan volgende week zondag, maandag eens foto's laten schieten (niet aankomende, maar de week daarna).

                      Thanks voor je info, kijken wat ik er mee kan bereiken!
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Ziet er goed uit, chef. Ik ga het ook maar eens proberen die sodium load. Ikzelf probeer 7 dagen te laden en dan carb-load, en 2-3 dagen relatief weinig zout en dan 3-4L water op die dagen na weinig zout en op onderhoud qua kcal waarschijnlijk en dan volgende week zondag, maandag eens foto's laten schieten (niet aankomende, maar de week daarna).

                        Thanks voor je info, kijken wat ik er mee kan bereiken!

                        Nice abs daar brah.
                        Originally posted by slater
                        Bagels met choco
                        Muahaha, hopen dat die calorieloze chocoladepastameuk een beetje smaakt, kan het haast niet geloven.
                        The Sky Ain't The Limit

                        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                        Comment


                        • Originally posted by Kevster View Post
                          Nice abs daar brah.

                          Muahaha, hopen dat die calorieloze chocoladepastameuk een beetje smaakt, kan het haast niet geloven.
                          Thanks, maar helaas niet waar ik op had gehoopt. (@&#!@!(@ hardnekkig vet..

                          Gozer waar de fuck haal jij van die chocoladepasta. Witbrood met chocopasta of bagels is om voor te sterven..
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Originally posted by quibus View Post
                            zeer interessant kev, ben benieuwd hoe je er straks bijstaat.
                            Anders ik wel. :P Altijd spannend weer. Altijd bang dat zoveel werk resulteert in crap. Zeker omdat het hem meestal of net wel, of net niet is.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              Thanks, maar helaas niet waar ik op had gehoopt. (@&#!@!(@ hardnekkig vet..

                              Gozer waar de fuck haal jij van die chocoladepasta. Witbrood met chocopasta of bagels is om voor te sterven..
                              Hardnekkig vet? Hoeveel zit je nu? Waar zijn die foto's groot te bezichtigen? Ik probeer je log een beetje bij te houden maar je schijft zo'n lange verhalen dat ik bijna de hele dag achter de computer moet blijven zitten wil ik het bij kunnen houden haha.

                              Winkel Roermond - Dieet & Sportvoeding | www.novashops.com Maar even onder voorbehoud, ik heb de pasta nog niet geproeft. Dus ben benieuwd.
                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • Calorievrije chocoladepasta? Enlighten me pls ?
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X