Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Thanks guys. *box*

    Originally posted by quibus View Post
    wijzig die avatar eens gast, ik word er duizelig van
    Haha, dat was ook de bedoeling.

    Originally posted by optiflex View Post
    Hoe oud ben je? Ziet er heel goed uit
    Thanks man, ik ben 25.
    The Sky Ain't The Limit

    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

    Comment


    • Sorry dat er zo weinig updates komen. Ik heb het echt stervens druk en ben met heel wat projectjes bezig. Heb een lichte motivatie dip qua trainen momenteel maar dat kom voornamelijk door chronisch tijds- en rustgebrek. Weken van 70-80 uur zijn normaal op vandaag dus moet even gas geven nog in de hoop dat het dadelijk weer een beetje normaliseert.

      Excuses voor de shitloads aan privé berichten die nog onbeantwoord zijn, als ik binnenkort een keer de tijd vindt dan probeer ik ze allemaal te beantwoorden.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • geile fysiek man , strakt int pak .
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

        The upper back is the new chest Defranco

        Comment


        • Ik ben weer back on track. De grote wervelstorm omtrent werk begint langzaam te gaan liggen. Chaos maakt weer plaats voor structuur en alle riemen zijn weer aangetrokken. Mijn korte motivatie-dip heeft gelukkig niet veel schade gedaan en betrof voornamelijk het overvoeden van enkele honderdenen calorieën aan cleane voeding. Ik hou wat-er-ook-gebeurt altijd iedere dag exact bij wat ik binnen krijg zodat ik een goed overzicht heb van wat er gebeurt. Helaas is er een paar weken ook maar 2x getraind per week. Maar dit was even niet anders. Mijn personal training loopt storm en bij mijn fulltime baan als beveiliger is mijn baas met hart- en vaatziekten het komende half jaar tot een jaar uit de running. Dit betekend dat ik daar ook nog eens alle schijt over mij heen krijg. Mijn oorspronkelijke plan om flink in te gaan krimpen op uren ging dus vrijwel compleet door de plee. Wel heb ik kunnen afdwingen dat ik een vast rooster kreeg dat vorige week is ingegaan dus dat betekend wel dat ik wat meer structuur kan implementeren in mijn leven.

          Wat betreft voeding en training. Mijn gewicht hangt rond de 84-86kg en mijn bodyfat zit momenteel rond de 7-8%. Sinds vorige week ben ik begonnen met een traject van 7 klassieke wekelijkse cyclussen UD2. Ik merk dat ik veel rigoreuzer en strikter ben als ik heldere doelen heb waar ik naar toe kan werken. Ik werk dus altijd naar festivals/feestjes toe. Hoe raar het misschien ook is, het werkt voor mij echt goed.

          Ik ga mijn UD2 samen met Suusje doen, die inmiddels overigens ook echt nog steeds bergen aan het verzetten is. Ze overtreft al mijn verwachtingen, die overigens al echt heel hoog waren en heb qua trainings- en voedingsdiscipline in haar wel echt mijn gelijke gevonden. We proberen zoveel mogelijk samen de UD2 workouts te doen en daar waar mogelijk ook de vreetfestijnen. Ook struinen we samen een hele hoop feestjes af dus hebben vrijwel steeds dezelfde mijlpalen voor onszelf gesteld en dit werkt perfect. Droomteam.

          Het doel is 7 weken lang ultra strikt een hele strenge UD2 te volgen. Vandaag is donderdag van week 2 dus vanavond hebben we tension workout gevolgt door de aanvang van de carbload. Het doel is natuurlijk maximaal vetverlies met zoveel mogelijk behoud van massa. Ik hoop in 7 strikte cyclussen toch wel echt de 5% te naderen op de 4-punts meting. En ik heb het gevoel dat dat ook wel gaat lukken. Bizar hoe je je lichaam ziet veranderen van al 1 week bikkelen. Prachtig hoe je tegen andere mensen kunt zeggen dat je op dit bodyfat nog steeds 0.5-1% lichaamsvet verliest terwijl een heel witbrood met fruithagel naar binnen zit te frotten. Ik zal een dezer dagen eens wat nieuwe poseerfoto's posten.

          /Peace out.
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Love Is In The Air - YouTube

            Comment


            • Goed dat je weer back on track bent.

              May the Aesthetics be with you, my friend!

              Shred ze.
              "Straight outta gym"

              Comment


              • droomteam for sure! kev en ik werken behoorlijk synergetisch op elkaar
                ud2 doet hem erg goed! groeven en aderen overal.. prs zetten alles.. he nailed ud2! gaaf om van dichtbij te zien hoor wat het met hem doet..
                kan alleen maar heel veel leren van hem!
                succes met sterven zometeen.. morgen weer samen depleten!

                Comment


                • Goed bezig, mijn kindersch! Zoals mijn vrind De Ijzeren Pan al reeds opmerkte, moge de esthetica u ten dele vallen!
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                  Comment


                  • Mooi dat het goed gaat met je relatie en je personal training!

                    Wellicht kun je een keer meer vertellen over jou werk als personal trainer.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

                    Comment


                    • hehe thanks voor de kind words guys.


                      Tja mijn werk als personal trainer. Eigenlijk stond bodynet aan de wieg. Begonnen met trainen zo'n 5 jaar geleden. Van origine handballer en dat jaren gedaan op redelijk semi-gay niveau met ons bij elkaar geraapt zooitje boeren hier in het dorp. Tot het team uit elkaar viel door onenigheid tussen mij en de trainer. Toen een beetje begonnen met klooien met gewichten en dergelijke. Ondertussen beveiliger geworden omdat ik mijn interne DDR's nergens anders op bot kon vieren en nooit geen zin had om een flikker uit te voeren. Toen ik er achter kwam dat in de fitness kennis toch wel de aller belangrijkste katalysator is mezelf steeds meer gaan verdiepen in alles wat met voeding en training te maken had. En zo op bodynet beland, hier ontzettend veel geleerd, een goede basis gelegd en daarna mijn horizon verbreed naar internationale forums zoals CEM en bb.com en veel tijd in boeken gestoken. Toen eigenlijk verslaafd geraakt aan informatie vergaren en besloten van mijn hobby mijn werk te maken. Ik deed al veel mensen helpen om me heen die ik kende maar verdiende er niks aan. Mijn werk als beveiliger ben ik inmiddels wel ontstegen. Ik ben teamleider over een groep van 12 mensen en ben eigenlijk meer kleuterjuf dan wat anders. Gelukkig had ik tijdens dat werk wel veel vrije uurtjes die ik kon spenderen aan studeren, lezen en forums afstruinen dus zonder die side path was ik hier helemaal nooit gekomen. Sinds vorig jaar oktober ingeschreven bij de KVK en begonnen met mijn bedrijfje te construeren. Veel sportscholen afbellen en andere trainers modelleren en mijn eigen plan getrokken en sinds februari live gegaan met alles. Met verschillende sportscholen in de regio afspraken gemaakt, contracten afgesloten en zelf uitgepluisd hoe ik een logo kon ontwerpen, website kon maken en hoe ik alles picobello geregeld kon krijgen. Nu ongeveer 5 maanden verder draait alles super lekker. Ik begeleid bijna 30 mensen en spendeer eigelijk 90% van de tijd die ik met klanten doorbreng aan het geven van workshops hoe je op een leuke en uitdagende manier je voeding in kaart kan brengen, powerpointspresentaties geven over hoe het lichaam werkt, wat voeding is en hoe trainen daar nog bij past, evaluaties, metingen en begeleid trainen. Ik ben niet zo'n grote fan van mensen hun kont nadragen dus ik geef mijn klanten zoveel mogelijk handvatten zodat ze zelfstandig aan de slag kunnen. Verder houd ik supervisie op hun plan de campange en stuur ik bij waar nodig met hier en daar wat trainingen samen. Ik verdien er nu al redelijk lekker aan en ben nu in het stadium aangekomen dat mijn baan als beveiliger meer een blok aan mijn been is geworden. Er gaat echt wel veel tijd in en ik hoop binnen nu en enkele maanden vrijwel helemaal gestopt te zijn met mijn werk als security. Het gaat zelfs zo goed dat mijn pupil, synergist, partymaat en inmiddels ook mijn chick , Suusje, samen met mij de NASM gaan volgen om daarna het team te komen ondersteunen als mede trainer. Er is echt veel gebeurt het afgelopen jaar en er staat nog veel meer te gebeuren. Ik heb zoveel veel creatieve ideëen in mijn hoofd en ik weet zeker als ik dadelijk helemaal geen remming meer heb dit echt naar het volgende level kan brengen. Mijn klanten boeken echt waanzinnig goede resultaten en ik leer iedere dag nog zoveel uit de situaties die ik meemaak dat het alleen nog maar beter kan worden. Tegen alle verwachtingen, de recessie, en logica in heb ik mijn bedrijfje even met rode dikgedrukte letters op de kaart gezet en we've only just begon.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • Indrukwekkend, Kevster! Zo te zien heb je flinke stappen gemaakt en het is jou gegund. Van je hobby je werk maken is toch helemaal geweldig.

                        Je hebt dat bericht zeker op vanaf een tablet zitten typen, of niet?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

                        Comment


                        • Mooi verhaaltje, t gaat zeker helemaal goed komen met jou en je klanten! In welk boerendrop woon je als ik vragen mag?

                          Comment


                          • Mooi om te horen Kev! Gaat helemaal goed komen met je! #boks
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

                            you know they can't handle us like debbies does dallas

                            Comment


                            • Gaat goed ouwe. Ik gun je het beste!
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                              Comment


                              • Wist wel dat het goed komt.
                                Owh en kev fuck die entertoets man

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X