Waarom staan er zoveel biceps oefeningen in die pof methode?
Road to be 'tha' pussymagnet
Collapse
X
-
Originally posted by Jurvg View PostJe biceps groeien ook 'in de cut' omdat je een beginner bent. Beginnergains zijn zelfs haalbaar met een kleine hoeveelheid calorieen onder je onderhoud. 9 sets voor je biceps terwijl je er ook 9 voor je borst doet slaat nergens op.
Als je wat meer in to (pof' zou zijn, begrijp je waarom ik 3 oefeningen doe voor biceps. Als ik bijvoorbeeld barbell curlls + db curll + machine curls zou doen mag je me een idioot noemen, die 3 oefeningen zijn namelijk volledig dezelfde bicep bewegingen. De oefeningen die ik doe activeren de biceps op een verschillende manier.
Hierwat basis info over 'pof' voor de mensen die geintresseerd zijn:
http://www.blastyourbiceps.org/posit...rm-workout.htmLast edited by airstrike; 18-03-2013, 23:41.Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by airstrike View Post3 Oefeningen voor je biceps is best standaard - maar het is dan ook max.. Hangt beetje af van het herstel naar mijn mening. Aangezien men herstel best goed doe ik 3 setjes.
Als je wat meer in to (pof' zou zijn, begrijp je waarom ik 3 oefeningen doe voor biceps. Als ik bijvoorbeeld barbell curlls + db curll + machine curls zou doen mag je me een idioot noemen, die 3 oefeningen zijn namelijk volledig dezelfde bicep bewegingen. De oefeningen die ik doe activeren de biceps op een verschillende manier.
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostMet jouw stats is de manier waarop je een kleine spier, zoals je biceps traint, vanuit verschillende hoeken en dergelijke wel het laatste waar je aan zou moeten denken. En dat bedoel ik niet lullig of onaardig.Ik zou persoonlijk als ik jou was eerst wat massa pakken (kilo of 5-10) door net boven je onderhoud te eten, en pas veel later als je buff bent dingen gaan fine tunen zoals je biceps.
Ik zie het even aan de methode die ik nu toepas (biceps) - vreemd dat ze toch groeien aangezien ik cut, terwijl ik vroeger bulkte en maar 2 oefeningen deed voor biceps ze geen fuck groeiden.
Gisteren cardio 10min fiets - buikspieren - 20min fiets - terug buikspierenMijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment