Waarom staan er zoveel biceps oefeningen in die pof methode?
Road to be 'tha' pussymagnet
Collapse
X
-
Originally posted by Jurvg View PostJe biceps groeien ook 'in de cut' omdat je een beginner bent. Beginnergains zijn zelfs haalbaar met een kleine hoeveelheid calorieen onder je onderhoud. 9 sets voor je biceps terwijl je er ook 9 voor je borst doet slaat nergens op.
Als je wat meer in to (pof' zou zijn, begrijp je waarom ik 3 oefeningen doe voor biceps. Als ik bijvoorbeeld barbell curlls + db curll + machine curls zou doen mag je me een idioot noemen, die 3 oefeningen zijn namelijk volledig dezelfde bicep bewegingen. De oefeningen die ik doe activeren de biceps op een verschillende manier.
Hierwat basis info over 'pof' voor de mensen die geintresseerd zijn:
http://www.blastyourbiceps.org/posit...rm-workout.htmLast edited by airstrike; 18-03-2013, 23:41.Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by airstrike View Post3 Oefeningen voor je biceps is best standaard - maar het is dan ook max.. Hangt beetje af van het herstel naar mijn mening. Aangezien men herstel best goed doe ik 3 setjes.
Als je wat meer in to (pof' zou zijn, begrijp je waarom ik 3 oefeningen doe voor biceps. Als ik bijvoorbeeld barbell curlls + db curll + machine curls zou doen mag je me een idioot noemen, die 3 oefeningen zijn namelijk volledig dezelfde bicep bewegingen. De oefeningen die ik doe activeren de biceps op een verschillende manier.
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostMet jouw stats is de manier waarop je een kleine spier, zoals je biceps traint, vanuit verschillende hoeken en dergelijke wel het laatste waar je aan zou moeten denken. En dat bedoel ik niet lullig of onaardig.Ik zou persoonlijk als ik jou was eerst wat massa pakken (kilo of 5-10) door net boven je onderhoud te eten, en pas veel later als je buff bent dingen gaan fine tunen zoals je biceps.
Ik zie het even aan de methode die ik nu toepas (biceps) - vreemd dat ze toch groeien aangezien ik cut, terwijl ik vroeger bulkte en maar 2 oefeningen deed voor biceps ze geen fuck groeiden.
Gisteren cardio 10min fiets - buikspieren - 20min fiets - terug buikspierenMijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
6 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-