110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post

Echt he. Niet teveel voor die tv hangen en geen/amper games spelen, genoeg tijd om trainen
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Mrloaded View Post
      WTF.. mooie training man.
      Mijn tricep oefening was ook cgbp... 12x50 waarvan de laatste met klein beetje hulp...
      En ik vond het nog wel een goede training... bedankt voor verpesten van me zelfvertrouwen
      Hahahaha

**Ooit zal ik ook zulke gewichten gaan verplaatsen** ( spreekt zichzelf moed in.. )
      Als jouw spieren vol met bloed zaten en je hebt alles geven is het toch goed?
      Je spieren weten niet hoeveel gewicht eraan hangt alleen met welke intensiteit je ze aangepakt hebt.
      Zwaar trainen en goed trainen kunnen 2 heel verschillende dingen zijn.
      Als jij progressie blijft boeken kun je ook steeds zwaardere gewichten aan met de juiste techniek.

Er zijn er bij mij op de gym ook gasten die over de 200 bankdrukken,maar die zien eruit als of ze eigenlijk bij obese in het programma moeten

Originally posted by Jurvg View Post
      Ik leef al 2 dagen op die zoete aardappels Mvos, maaltijd 2 3 4 en 5 bestaan er uit
      Lekker he! Heb jeze al in de oven gehad met cocos/olijf olie er overheen?
      Epic

Originally posted by Iron Mind View Post
      Echt he. Niet teveel voor die tv hangen en geen/amper games spelen, genoeg tijd om trainen
      Games speel ik eigenlijk nooit meer,maar als gta5 uit is wel
      Voor de rest hang ik eigenlijk nooit voor de tv of het moet voor een film zijn.

Cardio ging weer lekker en na 45 min en wat ab werk was het weer genoeg.
      Straks caseine shake erin en lekker slapen.

Morgen vroeg om 7 uur ishet weer zover
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Nog niet in de oven gedaan, wel gepoft in de magnetron . Zag net een filmpje van centopani die ze in dunne plakjes snijdt als chips, dan olijfolie erover heen, en dan bakken in de oven. Dat ga ik wel ff proberen

Comment

• Blokjes,partjes,schijfjes allemaal goed.

Eerst ff snel koken dan in de vorm snijden die je wil olijf olie/cocos olie erover heen 30 min in de oven daarna ff omdraaien en weer 30 min.

Dor de olie worden ze knapperig van buiten en nog steeds zacht van binnen,...heb nu alweer honger

Voor morgen ligt er iig 1,3 kilo kip te wachten om in de oven te doen. (Knoflook en een heel klein beetje honing erover.
          Denk dat er maar wat zoete aardappels bij gaan.

Nu snel slapen,want dan is het sneller morgen

Comment

• Vanmorgen weer cardio gedaan op een nuchtere maag ,daarna de kleine snel naar school gebracht.

Nu snel aan het werk en eten!

Comment

• Benen training ging erg lekker en ik log hem straks maar eerst,....

Comment

• vandaag dus benen gedaan en dat ging lekker.

voelde me top en wil natuurlijk weer zo snel mogelijk mijn squat naar boven hebben,maar dan wel onder parallel.

squat
                10 x 100
                05 x 130
                05 x 140
                01 x 150
                01 x 160
                01 x 170
                01 x 175 - ging soepel
                25 x 50

front squat - erg smalle voetstand en 3/4 naar boven komen voor constante spanning.
                10 x 80
                10 x 80
                25 x 30 - hartslag in mijn keel,3 ltr zweet kwijt en het duurde lang voordat ik weer op adem was.

leg press-smalle lage voetstand gevolgd door een nog lagere en smallere voetstand met korte reps.
                20 x 200 + 10 korte reps
                25 x 200 + 10 korte reps
                30 x 200 + 20 korte reps - rest/pause set (3x) - branderige gevoel trok maar niet weg

leg extensions
                3 sets - 12/20 reps - licht gewicht.

stiff legged deadlifts - rom was grond/scheenbeen tot aan bovenbeen voor een constante spanning
                3 sets - 10/12 reps - 80 kilo

seated leg curl
                3 sets - 12/15 reps - gewicht verhogen bij iedere set.

lying leg curl - 21en
                2 sets - 21en (onder/boven/helemaal)

standing leg curl
                2 sets - eerste 2 reps 10 sec vasthouden gevolgd door 5/8 reps.

super set seated calf raise & standing calf raise
                4 sets - licht/zwaar - hoge reps/lage reps.

Comment

• Originally posted by Jurvg View Post
                  Nog niet in de oven gedaan, wel gepoft in de magnetron . Zag net een filmpje van centopani die ze in dunne plakjes snijdt als chips, dan olijfolie erover heen, en dan bakken in de oven. Dat ga ik wel ff proberen
                  Ik kan me niet herinneren dat ie toen in de keuken stond hoor?

Yams zijn lekker, totdat ze me strot uitkwamen haha
                  Glenn eet ze nog steeds, dat was een geschenk uit de hemel in zijn dieet
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Ze zijn gewoon erg lekker voor de afwisseling.
                    Rijst ben ik persoonlijk niet zo dol op,maar soms ontkom je er niet aan.

Als het maar resultaat opleverd en ik kan het makkelijk verwerken in mijn werk/reis schema vind ik het prima.

Comment

• Vannacht verkeer geslapen denk ik,want ik werd wakker met een flink stijve nek/traps en middenrug.
                      Doet vandaag verrot veel pijn en heb ook maar een rustdag genomen evenals een flinke carb dag.

Morgen weer trainen

Comment

• Gisteren veranderde de "rust hoge carb dag" in een "help mee verhuizen junk dag"
                        opzich niet erg en was weer een keer lekker.

Heel brood,redbull,snickers en patat met frikandellen gingen er goed in en ik voelde me geen minuut schuldig.
                        Ook als een idioot biofreeze op mijn rug gesmeerd de hele dag en gelukkig werd ik vanmorgen wakker met 0,0 pijn.
                        Gewicht was 1,6 kilo meer vanmorgen rara waar zou dat nou doorkomen.

Gelijk weer de motivatie te pakken om weer strak op mijn schema te zitten en had super veel zin om te trainen.
                        Vandaag was de 2de arm training van deze week.

Het was vrij druk ,dus ik moest wat schuiven in de training die ik voor ogen had.
                        begonnen triceps gevolgd door biceps en onderarm werk

Cgbp
                        10x100
                        05x110
                        03x120
                        01x130
                        dropset
                        05x100
                        05x80
                        10x60
                        10x40

straight bar push downs
                        12xFS
                        12xFS
                        drop sets
                        12xFS
                        10x75
                        10x50
                        05x30
                        05xFS

lying ezbar skull crushers
                        Fx30
                        Fx30

smith machine close grip push ups - stang laag en bij iedere fail de stang een positie hoger zetten.
                        reps rond de 12 - 1set tot 5xfailure

standing DB curls
                        4 sets - 12/15 reps - 22 kilo DB's

seated incline db curls - zo lekker voor de rek onderaan de aanhechting(2 armen tegelijk zonder te draaien)
                        3 sets - 08/10 reps 14 kilo DB's

high pulley curls
                        2 sets -20/25 reps

cross body curls
                        2 sets - failure - rest/pause 2x

ez bar curls
                        1 sets - failure - rest/pause 3x

tri set - small reverse curls - wrist curls - widegrip wrist curls
                        3 sets

daarna 30 min cardio ,wat 45 min werd en uiteindelijk 60 min werd in the zone

voeding van vandaag:
                        warm water met citroen
                        shake / havermout
                        trainen
                        shake
                        brood met eieren
                        kip met groenten
                        Eend met groenten
                        shake / cashews

Comment

• Gisteren dus weer goed gegeten en het gewicht was vanmorgen weer gewoon goed.
                          vocht e.d. trekt er dus snel weer uit.

over een uurtje is het tijd voor de 2de benen training van deze week waar er weer gesquat gaat worden en stiff legged deadlifts.
                          de rest van de oefeningen zal ik veel gebruik gaan maken van weerstandsbanden.

log hem straks!

Comment

• Trainse pik, nog wat lekker op het menu vandaag?

Comment

• pannekoeken!

Maar dan wel de gezonde variant.

1/2 citroen met warm water
                              shake + havermout
                              trainen + cardio
                              shake
                              kip met 50 gram rijst + groenten
                              vis
                              pannekoeken
                              caseine shake
                              Last edited by Mvos; 16-06-2013, 07:08.

Comment

• hmmm nice, ik had gisteren een pizza gegeten, en daarna die van me kids, en toen het restje van me vrouw der pizza, haha kon niet meer stoppen effe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X