The Road to the Stage (2015)
Collapse
X
-
Ah nice dat je nog actiever wordt op het forum, via jouw kennis heb je mij in elk geval al goed geholpen!
Succes gozerI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Traininkje ging heerlijk! Rug/borst helemaal naar de klote getraind! Vandaag echter geen deadliftje gedaan, beetje vermoeid van benendagje twee dagen ervoor (SL Deads).
- Pullups + chinups
- BOR
- Seated cable rows
- Lat pulldowns
- DB Rows
- Shrugs
- Face pulls
- Hyperextensions
- Incline DB press
- DB flyes
- Cable flyes
(ik kom net uit een revalidatieproces met m'n rotator cuffs, vandaar een iets lichtere variant voor de borst).
Originally posted by nbtp View PostAh nice dat je nog actiever wordt op het forum, via jouw kennis heb je mij in elk geval al goed geholpen!
Succes gozer
Originally posted by R2D2 View PostSucces!
Mooie (her)intro.
Ga je je podium-ambities ook vervullen zonder vast trainingsschema?
Wat mij o.a. opbrak bij vaste trainingsschema's was dat dingen bijna altijd anders liepen dan gepland. Zo gaat er wel eens een spiergroep minder, of valt er wel eens een training weg. Ook komt het wel eens voor dat er door tijdgebrek een spiergroep geschrapt moest worden, of juist andersom.
Dit heb ik veranderd. Ik luister meer naar mijn lichaam. Voel ik bijv. dat m'n kuiten hersteld zijn en ik deze volgens het ''kort-vooruitgeplande trainingsschema'' pas een paar dagen later weer pak, las ik hiervoor gewoon een extra training in. Zo geldt het op dit moment voor elke spiergroep. Ik schuif en ik schuif, zodat ik bij voldoende herstel direct weer opnieuw prikkel (ik gaf sommige spiergroepen voorheen teveel rust, wat ik hiermee o.a. mee probeer te vermijden).
Daarnaast vind ik het belangrijk om te blijven switchen qua spiergroep-combinaties. Zo heb ik komende week de combinaties rug/borst, schouders/triceps, benen/buik, biceps/kuiten (niet in deze volgorde). Mocht er iets geks gebeuren (zoals laatst, toen m'n vriendin haar voet brak in de sportschool en m'n halve training verzet moest worden), buig ik gewoon wat om.
De trainingen zelf zijn echt iedere keer anders. Oefeningen switch ik iedere training, low-rep/high-repvariatie, intensiteit verhogen/verlagen d.m.v. (geringere) rustpauzes, supersets/dropsets, etc.
Doordat ik geen rekening meer hou welke dag het is (maar gewoon meestal standaard drie dagen trainen gevolgd door één dag rust), is plannen op lange termijn lastiger. Ik plan echter wel vooruit, maar op korte termijn (max. een week). De komende week ziet er zo uit:
- (Zaterdag: Rug/borst)
- (Zondag: rust)
- Maandag: schouders/triceps
- Dinsdag: biceps/abs/calves
- Woensdag: rust
- Donderdag: legs/abs
- Vrijdag: Rug/borst
Op dit moment vind ik dit lekker combinaties, waar ik eerst juist o.a. van de standaard borst-triceps en rug-biceps was. Die tijd is echter voorbij.
Maar om antwoord te geven op je vraag, uiteindelijk zal dat er wellicht wel van komen, maar eens eens kijken hoe dit gaat .
Originally posted by Patriciaaa View Postleuk, succes!Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Dit heb ik veranderd. Ik luister meer naar mijn lichaam. Voel ik bijv. dat m'n kuiten hersteld zijn en ik deze volgens het ''kort-vooruitgeplande trainingsschema'' pas een paar dagen later weer pak, las ik hiervoor gewoon een extra training in. Zo geldt het op dit moment voor elke spiergroep. Ik schuif en ik schuif, zodat ik bij voldoende herstel direct weer opnieuw prikkel (ik gaf sommige spiergroepen voorheen teveel rust, wat ik hiermee o.a. mee probeer te vermijden).
Heel veel succes! Ik ga deze log volgen.
Comment
-
Borst en biceps zijn hersteld, dus deze gaan zo weer volledig naar de klote!
Originally posted by erik1982 View PostIk denk dat je hier een belangrijk punt te pakken hebt. Trainingsschema`s zijn handige hulpmiddelen om de trainingen in te richten, maar de ene dag is de andere niet. Soms kun je veel meer hebben en andere dagen weer veel minder. Ik boek zelf ook meer resultaat als ik meer luister naar mijn lichaam en de training daar op aan pas en me niet alleen laat leiden door wat het trainingsschema voorschrijft.
Heel veel succes! Ik ga deze log volgen.
Originally posted by okidoki71 View PostGoed bezig en mooie doelen, veel succes! en welkom terug...
Originally posted by laurann View Postja hoor. Daar is hij weer.
heel veel succes met je doelen. deze meneer volgtDumbells build a bigger chest
Comment
-
Zo, vandaag in het zonnetje die borst + biceps ervan langs gegeven.
- Flat DB bench press
- (Weighted) DB push ups
- DB pullovers
- Incline db flyes
- Barbell curls
- DB curls
- Reverse barbell curls + hammer curls (supersets)Dumbells build a bigger chest
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment