Voorjaar 2014 Foto/workout log Shred

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog ff twee vragen die ik heb:

Hoe langzaam moet je t3 afbouwen van 100 mcg?
    Zou naast arimidex op 0,5 nog nolva nodig zijn 20 mg ed ofzo?

Hier zou verder iets moeten staan over mijn laatste training, helaas alleen dieptepunten wat gewichten betreft. Was ff wennen maar boeit niet echt meer, ben er overheen gestapt.

Startgewicht 12 januari was 110,3, lichaamsgewicht was vanmorgen 105,2 kg. Gaat lekker.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

En weer een nieuw schema, min 100 kcal-tjes.
      Go heavy or go home!

Comment

Hey Shred, tijdje niet gezien man. Zo te lezen ben je weer lekker bezig.

Originally posted by Shredmaster View Post
        Probleem is een beetje dat 10 weken test 1 vial betekent. 12 weken is weer kutten met een nieuwe vial die ik daarna zeker een half jaar niet gebruik. Vandaag tien weken
        In de praktijk komt het zelden voor dat je 10 weken red met een 1ml vail. Meestal zit er net iets minder in of er gaat wel wat verloren hier en daar.

Ik zou gewoon een SERM geruiken als nakuur, zoals Nolva. Arimidex heb je echt niet nodig, alleen als je oestrogeen gerelateerde sides krijgt tijdens de kuur maar dat zal wel meevallen, zeker met de mast erbij. De bold zou ik er ook uit laten, of hoger doseren. Maar dan zou ik eerder kiezen om de test te verhogen of om tren erbij te zetten. En als je een cyclus doet van 10-12 weken zou ik ook geen prop/cyp doen. Dan ben je een lopend speldenkussen op t eind.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dlaatste foto's moet ik er nog ff opgooien komt nig.
          Gewicht vanmorgen was 103, 2 ik blijf ff op dit kcal aantal gaat net ff te snel voor mijn gevoel. 7 kilo in 6 weken.
          Zal snel weer updaten, laters
          Go heavy or go home!

Comment

Gewicht is inmiddels 102.3 dus al 8 kilo eraf in 7 weken.
            vanaf vandaag begonnen met clen 2 weken op 2 weken af en week 2 weken op.
            Aan het eind is het half april, doel was om dan rond 12 procent te staan. Wordt nog spannend denk ik.
            Heb recent geen foto gemaakt, zal dat deze week nog een keer doen.
            Go heavy or go home!

Comment

gaat lekker zo man.

Comment

ps t3 verlagen doe je gewoon met een halve tab per 5 dagen

Comment

Heb besloten om de t3 te laten voor wat het is en de kuur als volgt te pakken:

Week 1-4 Winstrol 40 mg ed
                  Week 1-12 Test-E 375 mg ew
                  Week 1-10 Tren-E 400 mg ew
                  Week 1-10 Mast-E 200 mg ew
                  Tijdens de kuur 2x 250 iu HCG tot en met week 15
                  Nakuur met nolvadex week 15-18 op 20 mg ed

Hier nog wat pics van gisteren:

Geheel ontspannen:

Go heavy or go home!

Comment

Hoeveel is je vetpercentage (schat je) als ik het vragen mag?

Comment

Originally posted by hyenaa View Post
                      Hoeveel is je vetpercentage (schat je) als ik het vragen mag?
                      Ik schat zo ongeveer 17 procent, aders beginnen her en der al door te komen op mijn schouders, borst, benen.
                      Go heavy or go home!

Comment

Het is uiteraard niet helemaal accuraat, maar je kunt als leidraad deze foto's gebruiken om een indruk te krijgen:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Inderdaad niet helemaal accuraat die 20 % is een skinny dude.
                          Ik zit zeker niet boven de 20, vains everywhere.

Maargoed, spiegel vind ik spannender.

Wat denk jij dan van mijn vet %?
                          Go heavy or go home!

Comment

Kan je het nergens laten opmeten of zelf een tang kopen?
                            Het ligt uiteraard ook aan de verdeling van het vet maar het lijkt mij ook wel meer dan 17%.
                            Die foto's met vetpercentages zijn een indicatie, meer niet.

Uiteraard gaat het inderdaad om wat je in de spiegel ziet.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Inderdaad niet helemaal accuraat die 20 % is een skinny dude.
                              Ik zit zeker niet boven de 20, vains everywhere.

Maargoed, spiegel vind ik spannender.

Wat denk jij dan van mijn vet %?
                              Iemand kan best mager zijn en toch een hoog vetpercentage hebben. Het gaat om tenslotte om percentages, dus verhouding tussen VVM en vetmassa. Als jou vetmassa hetzelfde blijft en jou VVM neemt af, dan gaat je vetpercentage omhoog ook al blijft de vetmassa gelijk.

Ook de verdeling van de vetmassa speelt een rol. Je kunt dus best een relatief hoog vetpercentage hebben maar toch zichtbare aders hebben op je armen.

Ik denk zelf dat jij wel boven de 20% zit aan de hand van jou foto's. Maar om het zeker te weten zul je het moeten laten meten.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Iemand kan best mager zijn en toch een hoog vetpercentage hebben. Het gaat om tenslotte om percentages, dus verhouding tussen VVM en vetmassa. Als jou vetmassa hetzelfde blijft en jou VVM neemt af, dan gaat je vetpercentage omhoog ook al blijft de vetmassa gelijk.

Ook de verdeling van de vetmassa speelt een rol. Je kunt dus best een relatief hoog vetpercentage hebben maar toch zichtbare aders hebben op je armen.

Ik denk zelf dat jij wel boven de 20% zit aan de hand van jou foto's. Maar om het zeker te weten zul je het moeten laten meten.
                                Ik bedoelde meer op het feit dat de persoon van het 20%-voorbeeld ook totaal geen spiermassa heeft dus slecht is af te spiegelen.
                                Thuis heb ik een tang(fat caliper, plastic) liggen alleen meten moet ik even door iemand anders laten doen die er een beetje verstand van heeft.
                                We blijven cutten totdat het er goed genoeg uitziet, als vet niet snel genoeg zakt stel ik de kuur uit.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X