vp durf ik niet te zeggen, maar er zit wel een flink pak spieren onder kerel, gewoon effe doorknallen en dan kan het hard gaan.
Voorjaar 2014 Foto/workout log Shred
Collapse
X
-
Gisteren drie metingen gedaan met de accumeasure clipper. Punten borst, buik en bovenbeen (zelfmeting)
Metingen varieren van 43 tot 49 mm. dit komt met mijn leeftijd op een percentage van 17 - 18,5.
Dat komt voor mijn gevoel dus wel overeen met de spiegel.
Clen inmiddels van 0,4 naar 0,6 mcg verhoogd. Tril weer als een malle.
Vanavond weer trainen, heb er zin in !
Zaterdag weer even gewicht bekijken, ben benieuwd. Duik binnen twee weken zekers onder de 100 kg.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Gewicht vanmorgen 101,8. Halve kilo verschil sinds vorige week.
Volgende week de clen opvoeren naar 80 mcg per dag, als het volgende week zaterdag niet snel genoeg is gegaan met hetzelfde voedingsschema dan knal ik er nog 100 kcal af.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostIk bedoelde meer op het feit dat de persoon van het 20%-voorbeeld ook totaal geen spiermassa heeft dus slecht is af te spiegelen.
Thuis heb ik een tang(fat caliper, plastic) liggen alleen meten moet ik even door iemand anders laten doen die er een beetje verstand van heeft.
We blijven cutten totdat het er goed genoeg uitziet, als vet niet snel genoeg zakt stel ik de kuur uit.
Ik zie geen reden om je kuur uit te stellen, zou zo blijven eten en mn kuur erin knallen.
Dan pas je voeding verhogen als je geen voortgang meer hebt.
Je hebt voor een lekkere kuur gekozen die je zowel spiermassa op zal leveren als vetverlies mits je het goed aanpakt met de voeding.
Comment
-
Ikzelf ben vroeger als 'tiener' een obees mannetje geweest en nu heb ik lichte aders op mijn schouders /borst en armen en toch heb ik bolle pens met een huidoverschot klote is datYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostJa lekker buf kerel, ziet er best goed uit.
Ik zie geen reden om je kuur uit te stellen, zou zo blijven eten en mn kuur erin knallen.
Dan pas je voeding verhogen als je geen voortgang meer hebt.
Je hebt voor een lekkere kuur gekozen die je zowel spiermassa op zal leveren als vetverlies mits je het goed aanpakt met de voeding.
Nog 5 weken en dan knallen !
Originally posted by mascotte View PostIkzelf ben vroeger als 'tiener' een obees mannetje geweest en nu heb ik lichte aders op mijn schouders /borst en armen en toch heb ik bolle pens met een huidoverschot klote is dat
Ik heb ongeacht mijn VP een dikke ader op mijn rechter bicep en rechter quad. Krijg ze nu ook op mijn borst, schouders en andere arm.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Net weer een lekkere training gehad.
Squat 15xstang, 10x60, 10x60, 10x140, 7x160, 6x180
Staand kuiten 3 sets van 15 hh met 160 kg
Zittend kuiten 3 sets 15 hh met 60 kilo
Dumbell press 10x40, 9x40, 8x40
Lat pulldown 12x107, 10x127, 10x127
Schuin bench press smith 10x80, 10x80, 8x80
Seated row 3 sets 12 hh met 55 kilo per kant
Hammer strenght shoulder press 10x70, 8x70
Roeien met armen hoog, 2 sets 12 hh met 35 kg
Shrugs, 15x80, 10x140, 10x140
Liggend triceps met kabel, geen idee van het gewicht, 4 sets
Liggend biceps met kabel, zelfde verhaal, ook 4 sets
En toen nog wat nieuwe foto's gemaakt:
Ontspannen, helaas beetje wazig.
En nog wat vergelijkingsfoto's.
Ik voel me een stuk kleiner maar wel met een pak meer definitie.
Zaterdag weer wegen, tweede week clen zit erop, nu twee weken niets en dan weer twee weken clen.
Begin 14 april met de eerste prik test-tren-mast en met de winny tabs.Last edited by Shredmaster; 13-03-2014, 23:51.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Gewicht vanmorgen weer hetzelfde als vorige week, dus deze week 0,5 kilo zwaarder geworden.
Heb deze week Ă©Ă©n dag minder goed gegeten en heb me laten verleiden tot wat chocolade.
Fuck dat dus.
Vanaf deze week 100 kcal eraf en cardio op rustdag erbij.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostJe mag dan het gevoel hebben een pak ingeleverd te hebben en n stuk kleiner te zijn, maar ik vind je er op alle foto's in maart beter voorstaan.
Ik vind het dan ook niet minder tonen, maar wel n stuk mooier.
Nu met de kuur nog n beetje extra spiermassa massa erop en bam daar sta je dan.Originally posted by quibus View Postknallen maat !!
Gisteren weer lekker getrained:
Onderhandse lat pull 12x87, 10x127 , 10x127
Incline dumbell press 10x36 , 9x36 , 6x36
Seated cable row 10x127 , 10x127 , 12x127(was boos omdat er een pannekoek achter me langs liep, heb er nog even paar extra herhalingen uitgerost)
Wide grip chest press 10x70 , 10x70 , 10x70
Staand kuiten 15x160 , 15x160 , 15x160
Zittend kuiten 10x125 , 12x115 , 12x115
Behind the neck press in smith 10x60 , 9x60
Upright row in smith 10x60 , 10x60
Deadlift 10x60, 10x100, 10x140, 6x180, 4x220, 1x240
Preacher curl met dumbell 4 sets 10 herhalingen met dumbell van 16 kg
Tricep dips 4 sets 10 herhalingen met eigen gewicht
Totale tijd 1 uur en 10 minuten.
Hierna nog kwartier crosstrainer en kwartier traplopen gedaan.
Mijn gear is nu compleet, laatste spul is vandaag binnen gekomen als het goed is....
Doosje staat op mijn bureau, kan het alleen niet openmaken met al mijn collega's om mij heen haha.
Morgen rondje harlopen(half uurtje), donderdag weer krachttraining.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
De familie is compleet.
Ik ga twee weken eerder starten dan gepland, dit komt beter uit met mijn planning in augustus.
(geen vakantie, geen zorgen, ga mijn kuur niet verneuken door direct erna op vakantie te gaan)
Start is maandag 31 maart met Test, Tren, Mast, Winny, Hcg en clen.
Donderdag 19 juni laatste inject Test-E
17 juli laatste inject HCG
Donderdag 10 juli tm donderdag 7 augustus nakuur.
Krijg nu al zin om te starten hmm.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment