The Mind, The Body and The Control of it

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gripmaster View Post
    En voor nu!!!!! Carb load!!.

LETS GAIN MUSCLESSS!!!!
    Lol! Zo'n telefoon uit de steentijd heb ik ook :')
    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
      Je gaat lekker maatje. Gewichten gaan omhoog en je verliest vet, super. Nog ff doorbijten, denk aan het resultaat!
      ja idd. Nog ff doorbijten. Maar heb van de ene kant niet echt superveel moeite met ud2 bulk. Alleen de depleting dagen zijn ff zwaar qua vermoeidheid en training.

Merk wel dat ik het lastig kan plannen allemaal.
      Nu de zomer begint te komen krijg je vanallerlei feestjes en verplichtingen. Wat met eten en trainen lastig te plannen is

tot solar nog ff flink knallen
      Stats: 74kg at 11%
      Vision: 85kg at 8%

Comment

Originally posted by Pren View Post
        Lol! Zo'n telefoon uit de steentijd heb ik ook :')
        Haha werk telefoon. Het zijn de beste....

Comment

ik heb voor mn werk nog een ouder model, al 30 keer laten vallen en niks aan de hand. Smartphone 1 keer laten en huppakkee kost je weer een hele duit.

Wel mooi dat de UD2 niet zo lastig voor je is, dat scheelt alleen maar weer.
          Goed gejat is het halve werk!

Comment

Denk dat er heel veel verschil zit tussen ud2 bulk of cut.
            Zit namelijk gemiddeld boven mijn behoefte en veel minder sets op depleting dagen. Dat scheelt naar mijn mening enorm in de staat van je lichaam

Comment

shape van mijn kuiten op dit moment. Lastige spiergroep, maar gaan goed

Comment

En voor nu!!!!! Carb load!!.

LETS GAIN MUSCLESSS!!!!
                Dat ziet er goed uit, man!

Denk dat er heel veel verschil zit tussen ud2 bulk of cut.
                Zit namelijk gemiddeld boven mijn behoefte en veel minder sets op depleting dagen. Dat scheelt naar mijn mening enorm in de staat van je lichaam
                Dit dus. Zeker waar, maar dat neemt niet weg dat jezelf nu ookmflink aan het bikkelen bent eh. ud2 bulk is zeker niet de makkelijkste manier om te gainen. En dat het je opzich ook nog bevalt is helemaal top natuurlijk.

Gaat lekker hier verder en qua studie ook zag ik. Dat helpt het toch allemaal beter te houden in het koppie, nice. Solar is al bijna
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                  Dat ziet er goed uit, man!

Dit dus. Zeker waar, maar dat neemt niet weg dat jezelf nu ookmflink aan het bikkelen bent eh. ud2 bulk is zeker niet de makkelijkste manier om te gainen. En dat het je opzich ook nog bevalt is helemaal top natuurlijk.

Gaat lekker hier verder en qua studie ook zag ik. Dat helpt het toch allemaal beter te houden in het koppie, nice. Solar is al bijna
                  Thx IM,
                  Weet je wat het is. UD2 Bulk is op dit moment ideaal voor mij. Vooral voor de zomer. Gainen en vetpercentage gelijk of zelfs omlaag laten gaan. Momenteel merk ik dat ik bijna gelijk blijf in gewicht en mijn vetpercentage omlaag gaat.
                  Dit komt omdat ik de cardio heb toegevoegd na trainingen (30min Low intensiviteit).

Inderdaad Solar is al bijna en daarom ook het toevoegen van de cardio. Ben hier een beetje mee aan het spelen. Waar reageer ik het beste op. Qua gain en qua vetverlies. Als ik echt puur UD2 doe, ben ik van mening dat ik snel vet aanzet. En aangezien ik UD2 bulk nu voor de zomer doe, is dit absoluut niet de bedoeling. Dit risico wil ik dus na de zomer lopen.

Heb de afgelopen 2 weken alleen 2 slechte weken gehad omtrent het overslaan van maaltijden (in 1 maaltijd stoppen) en verplichten zoals uit eten met fam en dergelijke. Dus lastig te vergelijken met andere weken.

NOg ong. 6 weken voor ik even los ga (solar en kreta vakantie). Solar zal helemaal geen training hebben. Vakantie op Kreta zal wellicht wat krachttraining of cardio hebben.

Comment

Insuline shakes zijn smerig!!!!!

Comment

Als ik een shredded motherfucker tegen kom op solar ga ik er wel vanuit dat jij het bent hè

Comment

Insuline shakes zijn smerig!!!!!
                        Shit uitproberen wat voor jezelf werkt is perfect, gripmaster. Waarom enkel lezen over shit, terwijl dingen uitproberen zoveel beter en leuker is.

Als je alles nauwkeurig bijhoudt, wat wel en niet werkt dan kan je er later je voordeel mee doen.

Ik vind die insuline shakes anders mega goddelijk. Mijn eerste carb-shake vond ik smerig, maar nu vind ik ze fantastisch. Is puur, omdat ik zo verlang naar carbs vermoedelijk.

Keep it up, man!
                        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                          Als ik een shredded motherfucker tegen kom op solar ga ik er wel vanuit dat jij het bent hè
                          Whahaha, zou ik niet verwachten. Volgens mij zijn er hier meer die naar Solar gaan. Staan dus meer shredder motherfuckers haha.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                            Shit uitproberen wat voor jezelf werkt is perfect, gripmaster. Waarom enkel lezen over shit, terwijl dingen uitproberen zoveel beter en leuker is.

Als je alles nauwkeurig bijhoudt, wat wel en niet werkt dan kan je er later je voordeel mee doen.

Ik vind die insuline shakes anders mega goddelijk. Mijn eerste carb-shake vond ik smerig, maar nu vind ik ze fantastisch. Is puur, omdat ik zo verlang naar carbs vermoedelijk.

Keep it up, man!
                            hahaha, smaken verschillen denk ik dan, maar ik vind het niets. Je krijgt er wel een kick van na je tension.
                            Net mijn Tension gehad, wat vies tegenviel. Heb deze week zeer slecht gegeten in mijn depleting dagen. Nog minder dan normaal i.v.m. tijdgebrek en stress op het werk.

Dit kon ik goed merken tijdens trainen. Wat achtertuit gegaan in mijn trainingen, maar dat halen we wel weer in volgende week.

Comment

Nou hierbij weer iets van mijn kant.
                              Heb het zwaar gehad de afgelopen week en er komen nog zware weken aan.
                              Op het werk veel te druk. Voeding kan ik nog steeds allemaal op de tijden innemen en training gaat wat minder. Heb nu 2 trainingen niet bijgehouden qua gewicht, aangezien ik niets bij had om te schrijven. Vergeet de afgelopen dagen behoorlijk veel, omdat mijn kop gewoon vol zit (niet fijn met trainen).

Vandaag wel weer iets leuks meegemaakt.
                              Had nieuwe eiwitten besteld en die kwamen ze vandaag per post afleveren.
                              Mijn vriendin was thuis en die nam het pakketje ook aan. Die vent van de postbode zegt tegen haar.
                              Ja zijn eiwitten zeker. Zegt mijn vriendin: " Ja klopt, is voor mijn vriend".
                              Zegt die vent: " Ja dit besteld iedereen, maar hij kan beter gewoon eieren eten"
                              Zegt ze terug: " Ja dat doet hij ook, 25 stuks per week".
                              Je had die kop moeten zien zei ze hahahaha. Hier had ik nou bij willen zijn....

Btw ook even een fotootje gemaakt vandaag. Ben hier koud. Opzich mag ik niet klagen vind ik zelf.
                              De afgelopen 2 weken gelijk gebleven met mijn gewicht. Ik wil dit zo aanhouden tot Solar. Wellicht pak ik dan nog wat massa en verlies ik wat vet.

Comment

Vandaag toch maar weer bijgehouden. Ik zal weer een rustmomentje tussen het werk en leren in.
                                En dus kon ik vol me aandacht op het trainen vestigen.

DEPLETING TRAINING WEEK 6
                                Leg press
                                17x150
                                14x150 (-1)
                                12x150
                                12x140 (-1)
                                Leg curl
                                18x60
                                13x60 (-1)
                                12x55
                                Seated machine row
                                15x55
                                15x55
                                14x55 (+2)
                                14x50 (+2)
                                Lateral pulldown (ander machine, niet te vergelijken en niet bijgehouden)
                                Reverse fly’s
                                16x6 (-1)
                                19x6 (+2)
                                Hammer curls
                                15x17,5 (-5 +2,5kg)
                                12x17,5 (-3 +2,5kg)
                                Concentration curls
                                15x10
                                12x10
                                Leg press
                                16x140 (+1)
                                14x140