Originally posted by Mvos
View Post
Keep your gifts, I'll work hard
Collapse
X
-
-
Vandaag benen getraind, ging lekker.
Squat's 5x5 100kg
Legpress 4x10 250kg
Sldl 4x15 dumbless van 24 kg
Leg extensions 3x20 40kg
Leg curls 3x20 60kg
Seated calf raises 3x failure
Alles lekker rustig uitgevoerd. Benen branden en zaten goed vol.Hard work Pays off!
Comment
-
Originally posted by Whahaha View PostNu de ramadan over is kan ik weer voluit gaan. Ik ben wel wat massa en dus ook spiermassa verloren maar daar kan ik mee leven want dat weet ik van te voren al bij elke ramadan. Nu is het dus tijd om voluit te gaan eten.
Succes met je doelen
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostIk vind het altijd knap dat mensen de ramadan volhouden, getuig van een flinke portie discipline.
Succes met je doelen
Ook trainde ik net voor het eten. Want na het eten was de gym dicht. Dit was eerst afschuwelijk! Gewichten vliegen omlaag ook je eigen gewicht energie weg, kapot naar 2 oefeningen etc. Maar dat wende ook snel.
Verder thanks!Hard work Pays off!
Comment
-
Even een update:
Moest door omstandigheden snel naar Tunesie. Daarom zal ik komende 2 weken matig kunnen trainen. Dat is wel een tegenslag. Zowel mentaal, want ik moet niet voor niets er heen en fysiek, want ik was net weer lekker bezig.
Ook me trainingsschema veranderd. Met dank aan ruhl, raimnan en met name MVOS! Thanks voor jullie hulp. Het schema word een 5 daagsschema en is als volgd:
borst
rug
benen
schouders
armen
Het zal dus komende 2 weken afentoe fullbody worden. Maar dat maakt de motivatie voor daarna alleen maar groter!Hard work Pays off!
Comment
-
Vol met motivatie eindelijk een gym gevonden hier. Dus ik er heen, zin om
een fullbody te killen. Kom ik me zelf voor het eerst sinds ik echt train echt tegen! Het was buiten 36 graden maar binnen puff.. Het leek wel 50 graden.Er was geen airco ( wat ik vooraf had kunnen bedenken). Dus in totaal 3 liter naar binnen geknald. En bij het squat rack ontstond een zwembad. Door de hitte gingen de gewichten dramatisch omlaag. Maar al met al tevreden.
Squat's
12 x 60 kg
3 x5 100 kg dit is normaal hoger naar door de hitte en een andere squatrack.
12 x 60 kg
Deathlift
12 x 60 kg
10 x 100 kg
5x5 140 kg door de hitte puff kon gewoon niet meer.
12 x 60 kg
Bench press
20x 40 kg
3x 8 65 kg
Military press
12 x 40 kg
3 x10 60 kg
Side leteral raises
4x 15 kg
Low pulley
4x15 x 50 kg (erg langzaam)
3x 5 x 80 kg (normale tempo)
Latpulldowns ( erg langzaam)
4x 10 x 50 kg
Triceps pulldown
4x 12 x 30 kgHard work Pays off!
Comment
-
Vandaag weer een fullbody gedaan. Me lichaam wil maar niet aan de warmte wennen. Ik zweet me de klere, terwijl andere niet zo bezweet raken. Kan ook gewoon betekenen dat ik hard ga en zij niet. Maar al met al tevreden
Military press
20x40
12x40
3x5x50
Dumbell shoulder ss
3x 10x14 10x7,5
Leteral raises
12x15
Dumbles shrugs
3x12x40 eh
Benchpress
12x40
3x8 60
Incline benchpress
3x20
T bar row
3x12x 40
8x 60
5x 70
Latpulldown
3x15x 50
Legpress ss
20x100, 20x80, 60 tot failure
Hacksquat
3x12x 120
Bicep curls
3x10x 40
Tricepulldown
3x12x 25Hard work Pays off!
Comment
-
Training gisteren:
Was een aardige training zweten als een gek. Ik heb 3 litertjes tijdens de training weg gedronken. De training ging opzich wel behalve dat ik tijdens het benchen opeens last kreeg van mijn polsen.
Military press
3x10x40
3x6x50
1x12x20
Dumble shoulder press drop set.
3x
20kg tot failure
16kg tot failure
7,5 tot failure
Bench press
1x12x40kg
1x6x60 kg
1x4x70 kg
Hier kreeg ik las van mijn Polsen.
Leteral raises
3x10x20kg
T bar row
3x10x 40kg
1x 8x 60kg
2x5x 70kg
Latpulldown
3x12x?
Biceps curls
3x10x40
Cable pulldown
3x10x?
Decline bench in Smith
3x20x40
3x6x60
Dit ging wel na met me polsen.
Momenteel gaat het kwa voeding niet zo goed. Want ik ben bij familie en daar krijg je alles in je mik gepropt. En weigeren is onvriendelijk. Maar vanaf maandag weer streng op schema zitten.Hard work Pays off!
Comment
-
Vandaag ik ben terug gekomen van vakantie. De planning was om morgen gewoon te beginnen volgens schema. Maar ik had voor dat ik weg ging adipowers besteld. Die had ik bij de buren laten bezorgen, en de buren kwamen er meteen mee aanzetten. Ik had ze uit gepakt en neergezet. Het rood ziet er echt geweldig uit.
Maar op een of de andere manier riepen de schoenen " trainen". Dus ik overstag en naar de gym voor een been training. De schoenen zijn geweldig!
Bij het squatten voelde ik al verschil, maar de legpress was echt geweldig. Laag gewicht maar door de schoenen echt moesten me spieren echt aan het werk. Bij het hamstring werk trok ik me schoenen uit. En pufff ik moest op de grond gaan liggen omdat ik niet meer kon zitten of staan. Top training dus!
Squat's
5x5x 100kg
Legpress
1x130kg
4x10x180kg
1x20x80kg
Sldl
3x15x 50kg barbell
Leg extensions
3x20x 25kg langzaam uitvoering net even vast houden on top.
Leg curls
3x20x 45kg laagzaam uitvoering.
Seated calf raises
3x failureHard work Pays off!
Comment
-
Training van gisteren:
Borst
Bench press
3x12x 50kg
5x5 x 60kg
3x1x70 kg
1xfailure met 40kg
Incline bench press (4x20) 1x15x50kg
1x12x50kg
1x11x50kg
1x11x50kg
Machine chest press
4x 20x 30
Cable crossover
3x15x15
Peck deck
3x20
3x12x40
Ging wel aardig. De gewichten zijn naar mijn mening nog veel te laag. Maar dat komt wel goed. Ik heb wel een spierpijn overgehouden dus dat is een goed teken.Hard work Pays off!
Comment
-
De training ging lekker. Deathlift voor het eerst echt 5x5 gedaan, dus had ik een gewicht genomen wat ik dacht dat ik wel zou redden. Maar volgende training ga ik met 5 kilo verhogen. Met rug heb ik altijd een MMC gehad dus dat ging vandaag wel goed.
Rug
Deathlift
60kg WU
5x5x 140kg
1x1x160kg
Pull ups of chin ups zoveel mogelijk met BW
4x6x Bw
Rows (strenght machine)
4x20x25kg elke kant +6x beide armen
Lat pull down
4x20x 45kg
Seated cable rows weid
4x15x35Hard work Pays off!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment