Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goed opgelet man , komt omdat de BOR vd training met de deadlift 10% lichter moet zijn dan de BOR vd andere training ( die waar de bench in voorkomt, en geen DL)
afgelopen week heel druk gehad met school , wat ook nog komende week zal aanhouden , en daarbij maandag aardig ziek geworden met het nodige gebraak en leven op 200 kcal voor die dag had er eigenlijk nu rekening mee gehouden niet te trainen voor volgende week donderdag maar ben vandaag toch ff geweest, was bloedheet daar en merkte echt nog dat ik in de nasleep zat van het ziek zijn .. Afijn.
squat
WU voelde prima
5x75kg Pff zwaar
3x75kg fok this shit im out
3x6-10 met 60kg voor wat volume
bench
6 sets met 60kg
iets van 4x5x60kg ( wilde niet te hoog want met te veel inspanning ben ik morgen weer aant kotsen anders ) maar fit voelde best licht dus ik ff testen erna en nog 2x10x60 gedaan waar ik erg tevreden over was
BOR gaat nogsteeds vrij soepel dus die wel opgehoogd
5x5x50kg , heerlijke oefening
alles op alles om komende week ondanks de drukte wel alledrie de trainingen te pakken als ik me weer fit voel
Squat gedeload ivm het ziek zijn en het echt heavy werd
5x5x70kg
Deadlift
1x5x100kg
OHP, eerste keer met 40kg ooit dus alles VPR
5x40kg
5x40kg
4x40kg
4x40kg
4x40kg
BOR
5x5x47.5kg easy , steeds deze maar meeverhogen vanaf nu tot het moeilijk wordt denk ik
Oja vergeten te melden, afgelopen 4 weken gewicht bij gehouden en met 3400kcal nu zit ik op een gewichtstoename van 600gram gemiddeld, dit is voor mij prima in 4 weken aangezien ik al wat aan de fluffy side ben, hoop dit het komende jaar vrij lineair vol te houden, dat ik van de zomer niet droog sta boeit me weinig.
Vanaaf getraind met een trainingspartner , mocht zijn adidas powers lenen (heten die krengen zo? die squatschoenen iig :P ) en was ff wennen maar wel heel comfortabel om mee te squaten dus heb ze zelf ook besteld nu, diepte ging net wat soepeler en na mijn knieblessure pak ik elke kans om squat te vermakkelijken.
Doel was 5x5x75kg op de squat met form waar ik tevreden over was zodat ik weer verder kon ophogen en het ging vrij makkelijk allemaal vandaag.
Week 4 3/3
Squat
WU
5x5x75kg
Deadlift
WU
5x102.5kg , ging vrij makkelijk..af en toe kloot ik een beetje hiermee maar nu ging die wel hard.
Volgens mij nooit hoger gegaan dan 5x105kg dus begint nu heavy te worden..1 rep max ligt op 130kg voor het laatst gemeten.
OHP
WU
5x5x40kg VPR
, heerlijk gevoel..vorige training niet gehaald en nu zaten er zeker wel meer reps in.
Mooie training weer, hoe bevalt het schema je ? en hoelang ben je +- bezig ?
schema bevalt me onwijs, 5x5 is echt super verslavend haha . Had altijd een beeld dat 5x5 alleen kracht bouwde en geen massa , maar als je tegen je max gewichten gaat aanzitten is elke 5x5 echt janken..heerlijk
Dit icm eten moet het lukken. (nu 3400 waarschijnlijk soon 3600,of meer ofcourse)
Hoelang ik bezig ben, pff ben nu 19 en ga sinds m'n 15de al wel naar de sportschool, maar dan trainde ik ook zoals een 15 jarige , elkaar met handdoeken slaan was leuker dan het trainen zelf.
Heb ongeveer een jaar geleden een periode onder Dynobet gelopen en dat was mijn eerste serieuze werk maar daarna heb ik het redelijk verpest. Intussen goed ingelezen dus ik beschouw eigenlijk alsof ik nu pas net bezig ben. 8 weekjes steve reeves routine gedaan wat voor mij persoonlijk iets te hoog volume was en nu dit.
Heb ook lange periode last van een schouder blessure gehad dat kwam er ook nog bij haha!
Vandaag ipv morgen trainen vanwege koningsdag, ik had vanmorgen echt reteveel spierpijn in m'n frontdelts na de OHP van afgelopen vrijdagavond. Het was niet echt ideaal om vrijdagavond laat te trainen en vervolgens zondagochtend vroeg, but it is what it is.
Week 5 1/3
Squat WU
5x5x77.5kg VPR
Bench
WU
5x72.5kg
5x72.5kg
Fx72.5kg
BOR
WU
5x5x55kg VPR
Squat ging lekker, na vrijdag was ik nog enorm stijf dus echt een miljoen (srs) opwarm setjes gedaan.
Toen we eenmaal begonnen aan de werksets ging het prima.
Merkte al gewoon hier hoe erg m'n spierpijn in mijn frontdelts was door de stand van je armen bij de squat..dus dat beloofde wat voor de bench.
Bench wilde ik 5x5x72.5kg, eerste 2 sets gingen na een enorme WU wel maar voelde vooral m'n delts niet echt m'n borst. Derde set kreeg m nieteens 1x omhoog dus besloten het hierbij te laten en vrijdag die 5x5 te knallen.
Oh, verschilt sowieso of ik alleen train of trainingspartner, meestal 1:15 uur tot 1:30 maar dat is een schatting.
Als ik weer wat meer tijd heb de komende tijd doe ik na deze compounds ook nog wat armen en kuiten dan ben ik wel 2u bezig. Maar ik time mijn rust ook niet, gemiddeld rond de 2min maar als ik na 1 min al weer rammen doe ik dat of als ik echt vergaart ben duurt het iets langer, maar hang meestal wel rond die 2 min.
En bench is gemiddeld gezien hoger omdat ik wel altijd al bench deed maar nooit squats ()
Maar de komende maanden zal het verschil wel uitbouwen, zit zowel bij squats als bench redelijk tegen de 5RM aan op dit moment. Maar squat doe ik pas sinds nu serieus.
Squat 5x5x80kg, was na m'n knieblessure wel echt de eerste mijlpaal, het 1e setje was niet fantastische form maar de andere 4 wel , vanmiddag komen squatschoenen binnen dus morgen gewoon ff die 80 kilo opnieuw rammen zodat ik tevreden ben.
OHP ging echt onwijs moeilijk en 45kilo 5x5 zit er waarschijnlijk niet in, soon is kijken voor 0,5kilo schijfjes.
Vanmorgen vroeg geknald , nieuwe squatschoenen zijn binnen dus uitgetest, werkte top.
Was vorige keer nog erg stijf bij de squats ongeacht hoeveel WU sets ik ook deed dus twijfelde of ik onder parallel ging of niet, daarom vandaag weer 80kg. Hierna weekendje weg dus zal het eten niet optimaal zijn maar zal proberen zo goed mogelijk te eyeballen
Week 5 3/3
Squat WU
5x5x80kg
Bench
WU
5x5x72.5kg DIKKE PR
BOR
WU
5x5x57.5kg PR, wordt wel lastig nu , ff 60 aankijken en anders deload omdat ik niet teveel wil gaan 'swingen' aan t gewicht.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment