Hallo mede bodynetters,
Per vandaag gaan we weer vol aan de bak! Nieuw voedings- en trainschema zijn opgezet en inmiddels al een paar trainingen dit schema kunnen testen. Redelijk wat volume, maar voor nu goed te doen. Indien nog zal ik aanpassingen in zowel voeding als routine aanpassen. Dus als er tips zijn hoor ik het graag.
Doel voor de eerste 6 weken is weer goed in het ritme te komen qua eten en trainingen. Hierin wil ik mijn VP verlagen zonder in te leveren op spiermassa. Daarom gekozen om op onderhoud in te zetten en de resultaten 2 wekelijks te gaan meten en vanuit daar langzaam naar een CUT schema te gaan. Er zal 3x per week een FB workout afgerond worden en 1 tot 2 keer per week een sportparcours van 5 km afgerond worden (o.a. hardlopen, push en pullups, monkeybars).
Huidige stats op 26/10/2015
VOEDING:
TRAINING:
Ik zal gaan starten met 4 sets van 6-8 herhalingen. Gewichten zullen naar vermogen opgevoerd worden (uiteraard zonder verlies van techniek). In dit schema gekozen om NIET te gaan bench pressen vanwege blessuregevoelige schouder. Met dumbells heb ik hier geen last van. Inmiddels gestart met oefeningen om dit te versterken. Op zondag loop ik in ieder geval het sportparcours.
Log met startgewichten volgt morgen na de eerste training vanavond! Feedback? Let me now
Per vandaag gaan we weer vol aan de bak! Nieuw voedings- en trainschema zijn opgezet en inmiddels al een paar trainingen dit schema kunnen testen. Redelijk wat volume, maar voor nu goed te doen. Indien nog zal ik aanpassingen in zowel voeding als routine aanpassen. Dus als er tips zijn hoor ik het graag.
Doel voor de eerste 6 weken is weer goed in het ritme te komen qua eten en trainingen. Hierin wil ik mijn VP verlagen zonder in te leveren op spiermassa. Daarom gekozen om op onderhoud in te zetten en de resultaten 2 wekelijks te gaan meten en vanuit daar langzaam naar een CUT schema te gaan. Er zal 3x per week een FB workout afgerond worden en 1 tot 2 keer per week een sportparcours van 5 km afgerond worden (o.a. hardlopen, push en pullups, monkeybars).
Huidige stats op 26/10/2015
Leeftijd | 31 | |
Lengte (cm) | 184 | |
Totale lichaamsgewicht (kg) | 84,0 | |
Nek omtrek (cm) | 38,0 | |
Buik omtrek (cm) | 92,0 | |
Vetpercentage | 23,0% |
Maaltijd 1 (07:30) | KCAL | KH | V | E |
Quaker - Havermout, 50 g | 186 | 30 | 4 | 6 |
Jumbo - Halfvolle Melk, 200 ml | 96 | 9 | 3 | 7 |
Gold Standard - Whey, 1 scoop | 80 | 2 | 1 | 16 |
Maaltijd 2 (10:00) | KCAL | KH | V | E |
Kipfilet Beleg, 45 g | 48 | 1 | 1 | 8 |
Boterham Volkoren, 2 snee | 152 | 27 | 2 | 7 |
Maaltijd 3 (12:00) | KCAL | KH | V | E |
Spaghetti of rijst, 50 gr | 173 | 33 | 1 | 7 |
Kipfilet, 100 gr | 165 | 0 | 4 | 30 |
Groenten (100 gram) | 24 | 0 | 1 | 4 |
Saus (tomaten) | 43 | 7 | 0 | 2 |
Maaltijd 4 (15:00) | KCAL | KH | V | E |
Pindakaas 20 gram | 132 | 2 | 12 | 4 |
Boterham Volkoren, 2 snee | 152 | 27 | 2 | 7 |
Maaltijd 5 (avondeten) | KCAL | KH | V | E |
Gemiddeld | 650 | 60 | 11 | 85 |
Maaltijd 6 (na training) | KCAL | KH | V | E |
Quaker - Havermout, 50 g | 186 | 30 | 4 | 6 |
Jumbo - Halfvolle Melk, 200 ml | 96 | 9 | 3 | 7 |
Gold Standard - Whey, 1 scoop | 80 | 2 | 1 | 16 |
Dextrose, 25 gram | 95 | 23 | 0 | 0 |
Maaltijd 7 (voor slapen) | KCAL | KH | V | E |
Magere Milde Kwark, 250 grams | 135 | 10 | 0 | 24 |
Walnoten, 30 gr | 210 | 3 | 20 | 4,5 |
TOTAAL: | 2702 | 275 | 69 | 241 |
KCAL | KH | V | E |
MAANDAG |
Barbell Squat |
Leg Extensions |
Dumbbell Bench Press |
Dumbbell Incline Bench Press |
Barbell Bent Over Row |
Wide Grip Lat Pulldown |
Dumbbell Hammer Curls |
Cable Rope Triceps Pushdown |
Barbell Standing Military Press |
WOENSDAG |
Barbell Squat |
Seated Leg Curl |
Dumbbell Bench Press |
Cable Cross Over |
Barbell Deadlift |
Cable Elevated Rows |
EZ Bar Curl |
Barbell Lying Triceps Extension |
Dumbbell Power Partials |
VRIJDAG |
Barbell Squat |
Leg Press |
Dumbbell Bench Press |
Dumbbell Bent Arm Pullover |
T Bar Row |
Close Grip Reverse Lat Pull Down |
Dumbbell Concentration Curls |
Cable Rope Overhead Triceps Extension |
Barbell Shrug |
Log met startgewichten volgt morgen na de eerste training vanavond! Feedback? Let me now
Comment