..........
Log - Joppie222
Collapse
X
-
Originally posted by rain View PostLeuk Joppie, ik volg.
Ik ben toch wel benieuwd naar jouw aangepaste ub/lb schema.
Dan moet ik je nog heel even in spanning houden
Zijn geen drastische aanpassingen btw hoor, opzet is hetzelfde. Meer zo nu en dan even spelen met soortgelijke oefeningen.
Trouwens echt een openbaring voor me geweest, trainen via een ub/lb schema. Altijd met een splitschema gewerkt, maar daar houd de progressie na een tijd ook mee op. Veel te lang mee door gegaan ook. Maar train nu echt mega lekker met ub/lb.Last edited by joppie222; 06-01-2016, 20:36."No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Comment
-
Ik heb vrijwel al die jaren een standaard split schema getraind.
Ook al is fullbody of ub/lb bewezen beter voor hypertrofie of kracht, je kan met een normaal splitschema ook genoeg groeien hoor.
Al was dat niet mijn drijfveer: ik vond het gewoon veel leuker.
Met een ub/lb stagneer je ook op een bepaald moment.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostLeuk, ik volg! Succes
Originally posted by rain View Postje kan met een normaal splitschema ook genoeg groeien
Weet van mezelf alleen dat ik er te lang mee door gegaan ben, waardoor het uiteindelijk een soort van sleur is geworden (zelfde gewichten, herhalingen, oefeningen etc.). De uitdaging was er een beetje uit.
Maar dat heb ik volledig aan mezelf te danken. Nu gelukkig weer volledig gemotiveerd en klaar om te vlammen"No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostSucces! Hoe is je voeding nu? Ben je van plan boven onderhoud te eten?
Plezier is natuurlijk ook belangrijk.
Voeding is bij mij echt een hel . Ik kom onwijs snel in gewicht aan, maar dan vooral vet. Ben het gewicht met dezelfde gang ook weer kwijt.
Is dus echt zoeken naar de sweet spot voor mij, en van daaruit verder bouwen. Iets wat ik nu (eindelijk) redelijk onder de knie heb.
Ik zal dus +- een calorie of 200 boven onderhoud eten. Aanpassingen maak ik waar nodig.Last edited by joppie222; 06-01-2016, 21:35."No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Comment
-
-
Training voor vandaag zit erop. Ub dag 2 deze week. Training ging lekker, alle setjes zonder moeite.
Incline dumbell press:
- 12 x 26kg
- 12 x 30kg
- 10 x 30kg
- 10 x 34kg
Pull-up:
- 3 x 8 x BW
Seated dumbell press:
- 10 x 26kg
- 10 x 28kg
- 10 x 30kg
Dumbell row:
- 3 x 10 x 40kg
Dumbell shrug:
- 3 x 10 x 30kg
Dips:
- 3 x 10 x BW+10kg
Chin-up:
- 3 x 10 x BW+5kg
Was behoorlijk druk in de sportschool, dus iets langer over moeten doen als normaal.Totaal 5 kwartier bezig geweest.
Nu lekker groot bord eten en op naar Lb dag 2 morgen!"No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Comment
-
Training van vandaag zit erop. Lb dag 2 voor deze week.
Doe persoonlijk altijd liever wat extra setjes Squatten dan bv wat sets op de Legg-press te doen.
Heb tot vrij recent een aantal weken rustig aan moeten doen ivm een knie blessure. Ben met de squat de gewichten dus weer langzaam aan het verhogen. Squats zijn net iets onder parallel.
Squat:
- 3 x 8 x 80kg
- 1 x 6 x 90kg
Paused-squat:
- 3 x 10 x 50kg
Stiffed-legged deadlift:
- 3 x 10 x 60kg
Kuiten in legg-press:
- 3 x 15 x 200kg
Legg-curl:
- 3 x 10 x 96kg
Seated calf raise:
- 2 x 15 x 50kg
Tussendoor nog wat setjes Hyperextensions en buik oefeningen gedaan. Stiffed-legged deadlift moet ik bij vertellen dat ik met de barbell niet de grond aantik en m'n rug niet laat bollen.
Van het weekend houdt ik rust, misschien wat cardio alleen. Voor vandaag zit het er weer op .Last edited by joppie222; 08-01-2016, 19:38."No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Comment
-
Eerste training voor deze week zit erop. UB dag 1. Was weer is druk in de gym, daarom een aantal andere oefeningen moeten kiezen om toch lekker door te kunnen gaan.
Lekker rustig weekend gehad (alleen wat cardio gedaan),dus training ging lekker.
Flat Machine Chest Press (Plate-loaded):
- 3 x 12 x 50kg (Per kant)
Pull-up:
- 3 x 8 x BW
Incline dumbell press:
- 3 x 10 x 30kg
Machine row:
- 3 x 12 x 68kg
Rear-delt cable flyes:
- 3 x 12 x 6.75kg
Close grip bench press:
- 3 x 10 x 60kg
Dumbell Hammer curl:
- 3 x 10 x 18kg"No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment