Klopt wel ongeveer..
Hardcore's trainingslog
Collapse
X
-
Nah, ja dat 8 reps voor massa was wist ik wel maar volgens mij is nog lager ook gewoon voor massa maarja aan de ene kant, als je lagere reps hebt moet je meer kg pakken en daardoor meer kracht gebruiken misschien dat het dan wel zo zit. Misschien dat ik toch hoger in de reps moet gaan maar ben bang dat ik dan niet voldoende geprikkeld word. Misschien dat dat van dav1to wel een optie is dat is een beetje van allebei en met bankdrukken heb ik het zo de laatste tijd ook gedaan. bijv. zoiets :
12x 22.5
10 x 30
8 x 35
6 x 37.5
en dan eventueel nog een
4 x 40
en daarbij voelde ik het ook goed dat wel, en dan nog fly's en dan zit het wel goed met in dit geval de borst. Ik kan natuurlijk ook zo te werk gaan met latpulldowns etc.. etc.. alles eigenlijk.
of misschien 10,8,8,6 wat ik hier in een schema lees. Der zijn veel teen schema's op bodybuilding.com maar ze zijn allemaal weer anders dus wat nou echt het perfecte tiener bodybuilding schema is, is de vraag.
heb trouwens gister een benen gemeten, weet niet echt wat nou echt een flinke maat benen is maar dit zijn die van mij :
links rechts
boven 48 48
kuit 35.5 36Last edited by hardcoremenneke; 21-10-2006, 10:18.on the road to get huge
Comment
-
Heb een sportcentrum waar je personal trainers en dat soort lui heb gemailt. Het hele verhaal uitgelegd met de vraag of ik gewoon thuis kan blijven trainen maar of zij mij konden helpen met een schema wat het best voor mij is om gewoon spiermassa op te bouwen en het mag heus wel zwaar zijn maar niet te weetje wel dus dat dat allemaal goed in balans zit heb stats en die shit gemailt dus kijke wat ze zeggen en wat ze eventueel willen/kunnen doen.on the road to get huge
Comment
-
5 reps met je 14 jaar is echt bezopen als je het mij vraagt. Je zit nog volop in de groei, hebt nu al allerlei problemen en gaat het dan alleen nog maar erger maken.
Vind persoonlijk onder de 10 reps helemaal niet aan te raden op die leeftijd maar zou onder geen beding onder de 8-12 reps range gaan zitten.
Comment
-
met dergelijke gewichten maakt dat niks uit. Als je gaat bankdrukken met gewichten die in de buurt komen van je lichaamsgewicht moet je wel gaan oppassen met jou leeftijd. En waarom personal trainers gaan mailen als je hier ook een antwoord kan krijgen.. Hier is ook al meerdere malen gezegd dat je teveel doet enzo maar daar luister je ook niet naar!?
Comment
-
Originally posted by Samot View Postmet dergelijke gewichten maakt dat niks uit. Als je gaat bankdrukken met gewichten die in de buurt komen van je lichaamsgewicht moet je wel gaan oppassen met jou leeftijd. En waarom personal trainers gaan mailen als je hier ook een antwoord kan krijgen.. Hier is ook al meerdere malen gezegd dat je teveel doet enzo maar daar luister je ook niet naar!?on the road to get huge
Comment
-
Ik heb tot mijn 16e sets van 12 reps gemaakt. Nu ik lager ga zitten heb ik vaker last van mijn polsen etc. Dat betekend bij mij dat ik iets te hard van stapel loop.
Ik denk dat jij ook gewoon zeker nog 1 jaar lang minimaal 12 reps in een set moet gaan doen. Daarna zijn je pezen toch wel gewent, en denk ik dat het geen kwaad kan rond de 8 - 10 te gaan zitten..
Lager echter kun je beter doen als je echt 16 bent. Of duidelijk uitgegroeid.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
heb nog iets van 10 cm te gaan, last van polsen pezen aanhechtingsspieren of wat dan ook heb ik niet gehad ofzo alleen m'n linker schouderkom verder nix maar idd ik denk dat ik het op 10 hou.
totaal 18 oefeningen, algemeen hoge reps, spiergroepen 1x in de week
als dit niet goed is dan weet ik het ook niet meer.
dikgedrukt is de ‘Major muscle group ‘
dungedrukt is de ‘Minor muscle Group ‘
Dag 1 Benen/ kuiten ( dinsdag )
Squaten 3 sets 15 reps ( quads, hamstrings, calves, ( glutes )
Leg extension 3 sets 8 reps ( quads )
lying legcurl 3 sets 8 reps ( hamstrings )
Barbell Seated Calf Raise 3 sets 15 reps ( calves )
Dag 2 Borst /triceps ( donderdag )
Flat benchpress 3 sets 10 reps ( chest ,triceps, shoulders )
Incline flyes 3 sets 15 reps ( chest )
front raise en pull over 3 sets 8 reps ( chest, triceps, shoulders )
close grip benchpress 3 sets 10,12,15, reps ( triceps, chest )
cablepress down 3 sets 8,10,12 reps ( triceps )
Dag 2 rug ( vrijdag )
1 Shrugs/2 upright barbell row, 6 sets 8 reps ( 1,2,1,2,1,2 )( traps biceps shoulders )
Bent over Barbell row 3 sets 10 reps ( middle back , biceps, lats
wide grip Lat pull down 3 sets 10 reps ( lats, biceps middle back )
barbell good mornings 3 sets 12 reps ( lower back, hamstrings )
Superman 3 sets 12 reps of 5 seconds ( lower back )
Dag 4 Schouders/ biceps ( Zondag )
Bradford/rocky presses 4 sets 10 reps ( shoulders front/back )
laterall raises 3 sets 10 reps ( shoulder heads )
Barbellcurl 3 sets 8 reps ( biceps )
preacher curl 3 sets 10,12,12 reps ( biceps )
1x per week zelfindelen :
abs :
1decline crunsh/2flat crunsh 4 sets 30 reps ( 1,2,1,2 ) ( upper & under abs )
cross body crunsh 2 sets 30 reps ( side abs )
forearms :
standing olympic plate hand squeeze ( forearms )
totdat ik het niet meer kan houdeLast edited by hardcoremenneke; 23-10-2006, 16:20.on the road to get huge
Comment
-
Feest
he, tis weer feest want ben naar de fysio geweest altijd aardig dat ze is had ik een goed gesprek en alles. Ik kom thuis belt ze leuk ff me ouders op dat ik volgens haar je raad em al te intensief train ( tegen mij had ze gezegt dat ik idd zwaar train maar dat ik gewoon zoals jullie en iedereen zegge hoge reps moet gaan doen). Dat heb ik al in me oren geknopen want zie schema hier boven en ze had net ff gezegt tege me ouders dat ze mee moesten komen volgende afspraak om dat ik te zwaar train je weet wel nou mijn moeder vond het al niet echt super dat ik fitness dus die hele weird doen enzo ja je gaat echt niet meer trainen en die shit me pa trainde eerst mee maar ja die heeft der gewoon niet zo'n trek an. Maar ze heeft aan mij gevraagt wat mijn doel was dus ik zo uitleggen , nah ja dat vond ze natuurlijk niet geweldig maar dan zou ik volgens haar echt begeleid moeten gaan trainen ja daar zie ik zelf ook wel iets in maar me moeder in iedergeval niet.on the road to get huge
Comment
-
Dude luister naar die fysio, pak gewoon minder zwaar, doe meer herhalingen en zoek een goede trainer!
Je nieuwe schema ziet er wat dat betreft al beter uit, is deze samengesteld door je fysiotherapeut?
Zo niet laat haar dan een schema maken of dit schema verbeteren (is bij mij ook gebeurd toen ik met een hamstringblessure kampte)
Damn ik kan me voorstellen dat je van je ma niet meer mag trainen man, moeders zijn over het algemeen al geen fan van die bodybuilding-shit, de mijne ook niet en als ik in jouw schoenen stond dan had ze na zo'n telefoontje alle fitnessapparatuur op marktplaats gezet.
Comment
-
Originally posted by Nickk View PostDude luister naar die fysio, pak gewoon minder zwaar, doe meer herhalingen en zoek een goede trainer!
Je nieuwe schema ziet er wat dat betreft al beter uit, is deze samengesteld door je fysiotherapeut?
Zo niet laat haar dan een schema maken of dit schema verbeteren (is bij mij ook gebeurd toen ik met een hamstringblessure kampte)
Damn ik kan me voorstellen dat je van je ma niet meer mag trainen man, moeders zijn over het algemeen al geen fan van die bodybuilding-shit, de mijne ook niet en als ik in jouw schoenen stond dan had ze na zo'n telefoontje alle fitnessapparatuur op marktplaats gezet.
p.s zijn whey shakes in engeland (veel) goedkoper? In Amerika weet ik zeker van wel maar ik ga dinsdag naar londen dus kan ik er wel voor kijke..Last edited by hardcoremenneke; 27-10-2006, 17:48.on the road to get huge
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment