Laag vet dieet is wat mij betreft stukken minder goed dan laag koolhydraatdieet. Zou gewoon zorgen dat je aan je kcal komt door eerst je eiwit en vet behoefte in te vullen, en de rest aan te vullen met kh.
Vet verbranden, daarna (sixpack) trainen.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Als er nog wat vet om je buik heen zit kun je dit misschien het beste weg werken door andere (grote) spieren te trainen, ga zo inplaats van je buik alleen te trainen ook een keer je been en borstspieren trainen. Zo kun je je dagelijkse vetverbranding hoger krijgen.
Zelf gebruik ik dagelijks kelp lecithine. Dit zorgt ervoor dat je stofwisseling hoog blijft.
Succes!Het wordt weer zomer
Comment
-
Train gewoon alles goed, niet alleen benen en borst (waarom borst voor vetverbranding is mij niet duidelijk)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik ben van plan om elke dag :
Eten : Melk + Kwark, geen tussendoortjes , veel water. (En ook 1-2multivitamine pil)
Training : Joggen , Sit-ups/crunches, Push-ups, met halters(5kg..) wat oefeningen.
Halters moeten eigenlijk wat zwaarder zijn, maar zo overbelast ik in ieder geval nog niks.
Comment
-
ik ben ook een beginner. doet er niet aan af dat je veel beter af bent met een degelijk voedings- en trainingsschema. Over de kwantiteit van de voeding heb je wel gelijk, je moet niet meteen overstappen op een 3500 kcal bulkschema, maar je kunt zeker wel de kwaliteit verbeteren door het op te schrijven en er 6-8 degelijke maaltijden van te maken. En in te schrijven bij een sportschool als je dat nog niet hebt gedaan. "Training : Joggen , Sit-ups/crunches, Push-ups, met halters(5kg..) wat oefeningen." Dit is natuurlijk niet serieus te nemen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by CrasY View PostGroene thee vind ik zeer lekker xD maar dat is de Lipton Icetea versie... is dat oke?
Heb nog even gekeken op hoeveel mijn vet % zat :
Lichaamsgewicht: 60 Kg
Vetpercentage: 9.1 %
Vet Vrije Massa: 54.6 Kg
Basisbehoefte: 1309.3 Kcal
Sporttoeslag: 130.9 Kcal
Arbeidstoeslag: 392.8 Kcal
Sportieve arbeidstoeslag: 400 Kcal
Totale dagelijkse behoefte energie: 2233 Kcal
Dagelijkse behoefte Eiwitten: 120 Gram
Dagelijkse behoefte Vetten: 50 Gram
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 327 Gram
Waar/hoe kan je dit zien ?? Dokter ofzo?Wat ben ik een spetter
Comment
-
Kijk eens naar de voedingsstickies, staat een metertje in."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
vul je trainingsdag gewoon in met:
1-2 uur trainen
8 uur slapen
8 uur werken/vrij zijn
6 x een 1/4 uur eten
3,5 uur ontspannen
2 uur lezen op dit forum (zo kom je er achter wat je moet eten, enz.)
op een niet-trainingsdag heb je 1-2 uur om het gras te maaien
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment