Vet verbranden, daarna (sixpack) trainen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laag vet dieet is wat mij betreft stukken minder goed dan laag koolhydraatdieet. Zou gewoon zorgen dat je aan je kcal komt door eerst je eiwit en vet behoefte in te vullen, en de rest aan te vullen met kh.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hormoon controle is de sleutel tot succes. Zorg dat je testosteron hoog blijft en je insuline gelijkmatig laag (behalve vlak na de training dan).
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Als er nog wat vet om je buik heen zit kun je dit misschien het beste weg werken door andere (grote) spieren te trainen, ga zo inplaats van je buik alleen te trainen ook een keer je been en borstspieren trainen. Zo kun je je dagelijkse vetverbranding hoger krijgen.
        Zelf gebruik ik dagelijks kelp lecithine. Dit zorgt ervoor dat je stofwisseling hoog blijft.
        Succes!
        Het wordt weer zomer

Comment

Train gewoon alles goed, niet alleen benen en borst (waarom borst voor vetverbranding is mij niet duidelijk).
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Wat zou zee-alg voor gunstig effect hebben op je stofwisseling vraag ik me af? Kelp-lecithine>? Never heard of it...
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben van plan om elke dag :
              Eten : Melk + Kwark, geen tussendoortjes , veel water. (En ook 1-2multivitamine pil)
              Training : Joggen , Sit-ups/crunches, Push-ups, met halters(5kg..) wat oefeningen.

Halters moeten eigenlijk wat zwaarder zijn, maar zo overbelast ik in ieder geval nog niks.

Comment

zo bereik je in ieder geval ook niks
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

eh? ik ben een "beginner" verwacht je dat ik gelijk alles doe?
                  Stap voor stap, me lichaam moet ook wennen..

Comment

ik ben ook een beginner. doet er niet aan af dat je veel beter af bent met een degelijk voedings- en trainingsschema. Over de kwantiteit van de voeding heb je wel gelijk, je moet niet meteen overstappen op een 3500 kcal bulkschema, maar je kunt zeker wel de kwaliteit verbeteren door het op te schrijven en er 6-8 degelijke maaltijden van te maken. En in te schrijven bij een sportschool als je dat nog niet hebt gedaan. "Training : Joggen , Sit-ups/crunches, Push-ups, met halters(5kg..) wat oefeningen." Dit is natuurlijk niet serieus te nemen
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by CrasY View Post
                      Groene thee vind ik zeer lekker xD maar dat is de Lipton Icetea versie... is dat oke?

Heb nog even gekeken op hoeveel mijn vet % zat :
                      Lichaamsgewicht: 60 Kg
                      Vetpercentage: 9.1 %
                      Vet Vrije Massa: 54.6 Kg
                      Basisbehoefte: 1309.3 Kcal
                      Sporttoeslag: 130.9 Kcal
                      Arbeidstoeslag: 392.8 Kcal
                      Sportieve arbeidstoeslag: 400 Kcal
                      Totale dagelijkse behoefte energie: 2233 Kcal
                      Dagelijkse behoefte Eiwitten: 120 Gram
                      Dagelijkse behoefte Vetten: 50 Gram
                      Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 327 Gram

Waar/hoe kan je dit zien ?? Dokter ofzo?
                      Wat ben ik een spetter

Comment

Kijk eens naar de voedingsstickies, staat een metertje in.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Kijk eens naar de voedingsstickies, staat een metertje in.
                          Voeding stickys?? Was da
                          Wat ben ik een spetter

Comment

Comment

Kijk hier maar eens.

sigpic

Comment

vul je trainingsdag gewoon in met:
                                1-2 uur trainen
                                8 uur slapen
                                8 uur werken/vrij zijn
                                6 x een 1/4 uur eten
                                3,5 uur ontspannen
                                2 uur lezen op dit forum (zo kom je er achter wat je moet eten, enz.)

op een niet-trainingsdag heb je 1-2 uur om het gras te maaien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X