Vet verbranden, daarna (sixpack) trainen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by flashman View Post
    op een niet-trainingsdag heb je 1-2 uur om het gras te maaien
    Hahahaha .
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hallo mensen.... ik heb een aantal vraagjes..

ik ben 1.87 m.. weeg 75 kilo middel omtrek van 82 cm..
      mijn vet percentage is 12.5...

is dit genoeg om een zichtbare sixpack te hebben ?.. omdat ik het alleen zie na het trainen en dan niet erg effectief meestal ook alleen boven ...

ik doe hierbij dan 5x per week 3x25 crunches en ook de zijspier oefeningen

is dit genoeg 12.5%? om moet er wt vanaf ?

Comment

Ga je met 5 maal in de week 3 keer 25 crunches en zij spier oefeningen een sixpack krijgen?
        Denk het niet jongen, ga eerst maar is je behoefte en je voedingsschema invullen http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html en dan 500 calorieen onder je onderhoud zitten. Dan zal je (als je schema dan klopt) richting de 10% gaan en je sixpack steeds meer zichtbaar worden.
        2 keer in de week buik trainen is zat met herhalingen van 10/8, want met benen trainen pak je ook veel buik mee.

Comment

Goede bump. Maak even zelf een topic aan als je een vraag hebt.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

sixpack =80%dieet +squat &deadlift .
            Lost all i got

Comment

Sixpack trainen

Er zijn veel verschillende manieren voor een Sixpack, maar een training die bewezen heeft verbluffende resultaten te boeken is de Gymbal Training. Gymbaltraining? Een training voor het hele lichaam met enkel een bal. De focus ligt wel op de core, dwz. buik en rug.

Het voordeel is dat de oefeningen eenvoudig zijn, leuk en erg effectief! Daarnaast gebruik je bij iedere oefening iedere spier in je lichaam, omdat je niet alleen de desbetreffende oefening aan het uitvoeren bent, maar tegelijkertijd al je andere spieren gebruikt om je lichaam in balans te houden.

Voor oefeningen....
              *********[B]Check DEZE site *************

Comment

Originally posted by Sixpack Trainen View Post
                Er zijn veel verschillende manieren voor een Sixpack, maar een training die bewezen heeft verbluffende resultaten te boeken is de Gymbal Training. Gymbaltraining? Een training voor het hele lichaam met enkel een bal. De focus ligt wel op de core, dwz. buik en rug.

Het voordeel is dat de oefeningen eenvoudig zijn, leuk en erg effectief! Daarnaast gebruik je bij iedere oefening iedere spier in je lichaam, omdat je niet alleen de desbetreffende oefening aan het uitvoeren bent, maar tegelijkertijd al je andere spieren gebruikt om je lichaam in balans te houden.

Voor oefeningen....
                *********[B]Check DEZE site *************
                wat een zinloze bump weer....

Comment

Slotje.
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment