lichaamsvet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lichaamsvet

hey,

ik ben 1.79M en weeg 79Kg me bf=18% is dit te hoog en zo ja hoe zou ik dit naar benede kunne krijge??
    ik train trouwens 4x in de week en gebruik alleen revenge V3..

alvast bedankt.

je lengte / gewicht verhouding is wel in orde. Maar 18% lichaamsvet klinkt toch een beetje aan de hoge kant.
    Het wordt weer zomer

Comment

Ligt eraan; als hij nog niet zolang traint en (sad 2 say) weinig spiermassa heeft, kan dat best hoor..verder is 18% niet te hoog maar gemiddeld. Door stevig trainen en lichtjes onder je behoefte te gaan zitten met een correct voedingsschema krijg je dit wel omlaag, met wat mazzel blijft je gewicht hetzelfde Wel zorgen voor genoeg eiwitten/ proteïnen
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by j-rdy View Post
        hey,

ik ben 1.79M en weeg 79Kg me bf=18% is dit te hoog en zo ja hoe zou ik dit naar benede kunne krijge??
        ik train trouwens 4x in de week en gebruik alleen revenge V3..

alvast bedankt.
        Spinnen/boksen/cardio

Carnitine/liquid burner

Trainen met 30 a 45 seconden rust tussen de sets en vooral goed de benen en buikspieren trainen.

Comment

oke bedankt dus ik hoef me geen zorgen te make dat ik veel te hoog zit..
          want als ik nu bv de eerste 3jaar blijf bulken en daarna ga aftraine zou dit een goeie oplossing/methode zijn?
          mijn voedingschema:

s'ochtends
          brinta en een eiwitshake + banaan

half10:
          5volkoren snede brood met kipfilet

half1:
          6volkoren 4xkipfilet en 2xpindakaas

half3:
          2snede volkoren met kipfilet

s'avonds gewoon avond eten

en om half9: nog tonijn

is dit een redelijk voedingsschema??

Comment

nee.

Lees de q&a van punani en de sticky's eens door. En stel een beter schema op.

Je zit er nog zo ver naast dat het niet in een reply neer te zetten is wat er nog allemaal moet gebeuren.

edit: al zit je wel goed met het aantal maaltijden.

Comment

Wat is je onderhoudsbehoefte? Verder is 3 jaar bulken behoorlijk lang (vind ik dan..) Vergeet nie dat álles wat je deraan eet je er daarna weer af moet trainen. Hoe langer je bulkt, hoe langer je moet cutten. Zou eerst eens op mijn gemak kijken wat je behoefte is en vervolgens uitrekenen wat je nú binnenkrijgt en dan eventueel aanpassen en daar dan al naar gelang boven of onder gaan zitten. Eerst wilde je je bf nog naar beneden halen namelijk

Grtz Erik

Comment

ik heb uitgerekend dat mijn bf- 15.6% is..
                me behoefte is 3562Kcal..
                147gr eiwitten
                84gr vet
                606gr koolhydraten

en dit is me voedingsschema wat ik binnenkrijg.

eiwittenvettenkhdrtenKcalVoedingschema:s'ochtends:volkoren brood 3x9342231kipfilet2530158banaan2035154half10:volkoren brood 5x15570385kipfilet3140158half1:volkoren brood 6x18684462kipfilet3140158pindakaas8164192half3:volkoren brood 2x6228154kipfilet81040pindakaas48296avond eten:aardappelen10938groente10212tartaart2691189half9:kwark vruchten halfvol321868537Totaal:209793452964

Comment

Ik denk niet dat iemand wat met je voedingsschema in die vorm kan. Daarnaast is je berekende vetmassa vaak heel anders dan de gemeten. Laat je vetmassa gewoon eens meten.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oh dat gaat niet helemaal goed.
                    zo gaat ie beter volgens mij.
                    Attached Files

Comment

ok..je hebt nu een schema geplaatst waarbij je koolhydraten, kcal én je vetten minder is dan wat je berekend hebt..wat wil je nou gaan doen? Je bf verhogen of verlagen???Eerst wil je je bf verlagen en vervolgens drie jaar bulken..en dan plaats je een schema om te cutten..

Comment

oke oke, me bedoeling is om nog niet te cutten en me bf zo te late rond de 15% maar wat zou ik dan aan mijn voedingsschema kunne veranderen??

alvast bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X