Buikvet afbranden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikvet afbranden?

Hallo allemaal,

nou zoals het al in de onderwerp al staat: ik zou graag mijn buikvet en ook natuurlijk een beetje van de rest van me lichaam willen verbranden, en ik zou graag willen weten wat voor oefeningen ik kan doen om dit te kunnen doen.
    Ik heb al sinds half januari een dieet (ben dmv een verwijzing van de huisarts naar de dietiste gegaan) en ben van ongeveer 102 kilo naar 96 gedaald. Mijn vetpercentage is van ongeveer 28% naar 24% gedaald en ik ben natuurlijk nog steeds bezig met dit dieet.
    Ik zit op voetbal en kickboks, dus ik heb 3 avonden kickboks training en 2 avonden voetbaltraining, + wedstrijd op zondag. Sinds een paar weken geleden heb ik ook veel aan krachttraining gedaan.
    Maar mijn probleem is dus dat ik vind dat er nog steeds teveel vet in mijn buik zit waar ik graag van af wil.
    Zijn er tips hoe ik dit kan doen? Misschien oefeningen of cardio training wat zou helpen? Alvast bedankt!

Je moet gewoon veel cardio doen, op een nuchtere maag is behoorlijk effectief.

Plaatselijk vet verbranden (bijv. bij je buik) is helaas niet mogelijk...

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat cardio op een gemiddeld tempo, meer resultaat geeft dan cardio op een hoog tempo. (ik ben eindeloos bezig geweest om m'n vet % omlaag te krijgen)
    If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Met een goed dieet onder de dagelijkse calorieën behoefte en 7 dagen per week 60-90 min. hoge intensiteit cardio ging er bij mij 17 kilo in drie maanden af en bf van 20+ naar 13+ dus dat werkte goed. Minder dagen cardio kan ook. Het buikvet gaat gewoon mee met de rest. Ik deed na de cardio nog allerlei buikspieroefeningen en ook flink wat hyperextensions en dat maakte m'n middel tegelijkertijd strakker.

Comment

Originally posted by steentje View Post
        Met een goed dieet onder de dagelijkse calorieën behoefte en 7 dagen per week 60-90 min. hoge intensiteit cardio ging er bij mij 17 kilo in drie maanden af en bf van 20+ naar 13+ dus dat werkte goed. Minder dagen cardio kan ook. Het buikvet gaat gewoon mee met de rest. Ik deed na de cardio nog allerlei buikspieroefeningen en ook flink wat hyperextensions en dat maakte m'n middel tegelijkertijd strakker.
        heb je dan niet veel spiermassa verbrand als je 17 kg bent afgevallen en slechts 7%BF??

Ik ben van +-22%BF naar +-10%BF gegaan en ben 14kg kwijt

Comment

Originally posted by Spectral View Post
          heb je dan niet veel spiermassa verbrand als je 17 kg bent afgevallen en slechts 7%BF??
          Ja, klopt niet helemaal wat ik schreef zie ik nu.

Die 20+ BF meting is van feb. '07, met 82,4 kilo, maar het duurde tot november voordat ik begon met sporten/afvallen en toen was ik al bijna 90 kilo puur door slecht eten en geen beweging. BF moet dus hoger zijn geweest, maar heb dat toen niet weer gemeten helaas.

Comment

als ik jou was, zou ik eerst even naar deze link gaan....
            Zoals het hoort..

Even voorstellen... - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Comment

Door je lange spieren te trainen op je nuchtere maag, kun vet verbranden op je buik, billen en benen.

Comment

bron?

ik geloof hier namelijk HELEMAAL geen moer van!
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

je zou plaatselijk vet kunnen verbranden door de plaats waar je clen injecteerd heb ik gelezen. Omdat clen harder zou werken waar je het injecteerd ??

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                    Door je lange spieren te trainen op je nuchtere maag, kun vet verbranden op je buik, billen en benen.
                    Onzin.

@ Spectral
                    Clen is zoiezo een oraal in te nemen middel. Je hebt ze in pilletjes of iets vloeibaars, maar geloof niet dat er wat injecteerbaars van is. Wat je wel hebt is lipostabil (recentelijk over gestruikeld zelfs) of rhgh 2iu per dag in de probleemgebieden meen ik.
                    Last edited by GeneralIx; 18-03-2008, 10:07.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                      bron?

ik geloof hier namelijk HELEMAAL geen moer van!
                      Geen ene moer en onzin is het enigste, onterechte commentaar. Weten jullie waar je lange spieren dan zitten?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Onzin.

@ Spectral
                        Clen is zoiezo een oraal in te nemen middel. Je hebt ze in pilletjes of iets vloeibaars, maar geloof niet dat er wat injecteerbaars van is. Wat je wel hebt is lipostabil (recentelijk over gestruikeld zelfs) of rhgh 2iu per dag in de probleemgebieden meen ik.
                        ik had het gelezen op 1 van de steroids sites die ik van genjuro had gekregen. Meen te herinneren dat het clen was, maar zal me het wel fout herinneren dan. Zal het nog eens opzoeken

Comment

helios = clenbuterol + yohimbe en is inderdaad als injectie op de markt(maar je kan het gewoon ook oraal nemen). Of het veel verschil uitmaakt is geen slechte vraag, ik zou het niet weten.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            helios = clenbuterol + yohimbe en is inderdaad als injectie op de markt(maar je kan het gewoon ook oraal nemen). Of het veel verschil uitmaakt is geen slechte vraag, ik zou het niet weten.
                            Ah weer wat geleerd.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                              Geen ene moer en onzin is het enigste, onterechte commentaar. Weten jullie waar je lange spieren dan zitten?
                              Who the fuck cares?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X