V-diet? Trouwjurk!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm, 4 tot 6 weken lijkt me wat lang, Falstyr. Dit dieet is toch niet bedoeld voor de langere termijn? Met een transitieperiode van 4-6 weken rek je het allemaal erg uit, en je kwam al uit een periode van afzien. Wordt het niet tijd gewoon naar onderhoud toe te werken en te zien wat dat voor je lijf doet?

Comment

Volgens Shugart kun je de transitie periode zo lang rekken als je wilt. Wat ik ga doen is qua kcal en kh's elke week omhoog te gaan. Dus naar me onderhoud toe werken met combinatie van de shakes/vast voedsel. What can I say...I got used to the shakes by now hehe.

Maar als je 1 shake weg haalt bij ontbijt en vervangt door havermout/brinta met melk en whey. Dan heb je al meer KH en Kcal met die ene maaltijd. En de week er na de avond shake er uit voor Kip/groenten of kip/rijst. Wat ook weer meer kh en kcal is.

Comment

Dag 7: Ik haat iedereen en alles. In combinatie met de maandelijkse piek in hormonale schommelingen ben ik vandaag vooral lethargisch en geirriteerd. Ik heb gister mijn vaste maaltijd gehad: rijst, loempia en rauwkost. Nog nooit zo lekker gegeten! Maar vandaag voel ik me echt kut.

Het is allemaal wel vol te houden, maar het vervelende is dat ik weinig verschil merk aan mijn lijf. De eerste paar dagen leek het vocht van mijn lijf te smelten, maar inmiddels is het meeste ook alweer terug en weeg ik geen gram minder. Vandaag spookt de gedachte maar weer gewoon te gaan eten dus regelmatig door mijn hoofd (Kevf heeft vers brood gebakken, de lummel ). Want waar doe ik het voor?

Waaaaaaaar blijft het strakke trouwjurklijf?!

Comment

*Kuch* ... *kijk naar Kev en hoe hij het vol weet te houden*

Na week 1 had ik nauwelijks verschil behalve qua gewicht. Week 2-3 gingen de cm's er af. Gewoon door zetten dus. Ik zat juist met idee te spelen de tijdspanne te verdubbelen. Het werkt, maar heb nog geduld.

Oh en je echte dip en "test" moet nog komen. Denk zeg het even :P

Comment

Ondertussen op dag 10 en Druifje is letterlijk een paar 100 gr lichter. Iaw totaal niet in lijn met de bizarre moeite die ze er voor doet

Comment

Dat klinkt al genoeg om sago van te worden....
              Who's the Chef

Comment

Ik heb sowieso een hoop twijfels bij dit dieet. Maar ieder het zijne..
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by druifje View Post
                  Dag 7: Ik haat iedereen en alles. In combinatie met de maandelijkse piek in hormonale schommelingen ben ik vandaag vooral lethargisch en geirriteerd. Ik heb gister mijn vaste maaltijd gehad: rijst, loempia en rauwkost. Nog nooit zo lekker gegeten! Maar vandaag voel ik me echt kut.

Het is allemaal wel vol te houden, maar het vervelende is dat ik weinig verschil merk aan mijn lijf. De eerste paar dagen leek het vocht van mijn lijf te smelten, maar inmiddels is het meeste ook alweer terug en weeg ik geen gram minder. Vandaag spookt de gedachte maar weer gewoon te gaan eten dus regelmatig door mijn hoofd (Kevf heeft vers brood gebakken, de lummel ). Want waar doe ik het voor?

Waaaaaaaar blijft het strakke trouwjurklijf?!
                  Zoveel moeite en de stress en waravoor? Voor die ene dag in die mooie jurk?

Leg je erbij neer schatje laat die mooie jurk iestje grote maken. Je bent zoals je bent. Het wordt toch wel een mooie dag voor jullie.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Trouwjurk is alleen een extra stok achter de deur. Druifje wil hoe dan ook voor een fitnesslook gaan. 14 weken dieeten heeft veel gedaan, echter ook niet het maximale en 10 dagen dit dieet valt ook zwaar. Voor sommige mensen gaat het echt stukken lastiger en Druifje is er 1 van. Echter de aanhouder wint!

Comment

Wordt helemaal lastig als der vent lekkere broodjes aan bakken is als je niet mag eten
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                        Wordt helemaal lastig als der vent lekkere broodjes aan bakken is als je niet mag eten
                        en lekkere lasagne maakt, een witbiertje drinkt, elke dag gebakken eieren eet en nog steeds kurkdroog staat

Serieus. Druifje is de grootste die-hard die ik ken op dieet gebied en hoop echt dat de resultaten in het laatste gedeelte van het dieet snel komen.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                          en lekkere lasagne maakt, een witbiertje drinkt, elke dag gebakken eieren eet en nog steeds kurkdroog staat

Serieus. Druifje is de grootste die-hard die ik ken op dieet gebied en hoop echt dat de resultaten in het laatste gedeelte van het dieet snel komen.
                          Ga ervoor druifje. Succses tortel d(r)uifjes.
                          Kan je lekkere lasagne maken kevf? Plaats het recept eens.
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@ Kevf

Ja hond, plaats dat recept es! Nie voor jezelf houden he terwijl hier allemaal hongerige fitnessbeesten rondhongen op het forum!

Comment

joh ik pleur gewoon een stapel groenten (broccoli, of spinazie, ui, champignons, asperges, you name it) bij die saus in, wat biologisch gehakt en klaar.

bladen in de ovenschaal, laagje saus, laagje bladen etc, beetje kaas erover en die oven in.

kind kan de was doen

Comment

Ik wil de was niet doen. Ik wil lasagna eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X