Hmm, 4 tot 6 weken lijkt me wat lang, Falstyr. Dit dieet is toch niet bedoeld voor de langere termijn? Met een transitieperiode van 4-6 weken rek je het allemaal erg uit, en je kwam al uit een periode van afzien. Wordt het niet tijd gewoon naar onderhoud toe te werken en te zien wat dat voor je lijf doet?
V-diet? Trouwjurk!
Collapse
X
-
Volgens Shugart kun je de transitie periode zo lang rekken als je wilt. Wat ik ga doen is qua kcal en kh's elke week omhoog te gaan. Dus naar me onderhoud toe werken met combinatie van de shakes/vast voedsel. What can I say...I got used to the shakes by now hehe.
Maar als je 1 shake weg haalt bij ontbijt en vervangt door havermout/brinta met melk en whey. Dan heb je al meer KH en Kcal met die ene maaltijd. En de week er na de avond shake er uit voor Kip/groenten of kip/rijst. Wat ook weer meer kh en kcal is.
Comment
-
Dag 7: Ik haat iedereen en alles. In combinatie met de maandelijkse piek in hormonale schommelingen ben ik vandaag vooral lethargisch en geirriteerd. Ik heb gister mijn vaste maaltijd gehad: rijst, loempia en rauwkost. Nog nooit zo lekker gegeten! Maar vandaag voel ik me echt kut.
Het is allemaal wel vol te houden, maar het vervelende is dat ik weinig verschil merk aan mijn lijf. De eerste paar dagen leek het vocht van mijn lijf te smelten, maar inmiddels is het meeste ook alweer terug en weeg ik geen gram minder. Vandaag spookt de gedachte maar weer gewoon te gaan eten dus regelmatig door mijn hoofd (Kevf heeft vers brood gebakken, de lummel ). Want waar doe ik het voor?
Waaaaaaaar blijft het strakke trouwjurklijf?!
Comment
-
*Kuch* ... *kijk naar Kev en hoe hij het vol weet te houden*
Na week 1 had ik nauwelijks verschil behalve qua gewicht. Week 2-3 gingen de cm's er af. Gewoon door zetten dus. Ik zat juist met idee te spelen de tijdspanne te verdubbelen. Het werkt, maar heb nog geduld.
Oh en je echte dip en "test" moet nog komen. Denk zeg het even :P
Comment
-
Originally posted by druifje View PostDag 7: Ik haat iedereen en alles. In combinatie met de maandelijkse piek in hormonale schommelingen ben ik vandaag vooral lethargisch en geirriteerd. Ik heb gister mijn vaste maaltijd gehad: rijst, loempia en rauwkost. Nog nooit zo lekker gegeten! Maar vandaag voel ik me echt kut.
Het is allemaal wel vol te houden, maar het vervelende is dat ik weinig verschil merk aan mijn lijf. De eerste paar dagen leek het vocht van mijn lijf te smelten, maar inmiddels is het meeste ook alweer terug en weeg ik geen gram minder. Vandaag spookt de gedachte maar weer gewoon te gaan eten dus regelmatig door mijn hoofd (Kevf heeft vers brood gebakken, de lummel ). Want waar doe ik het voor?
Waaaaaaaar blijft het strakke trouwjurklijf?!
Leg je erbij neer schatje laat die mooie jurk iestje grote maken. Je bent zoals je bent. Het wordt toch wel een mooie dag voor jullie.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Trouwjurk is alleen een extra stok achter de deur. Druifje wil hoe dan ook voor een fitnesslook gaan. 14 weken dieeten heeft veel gedaan, echter ook niet het maximale en 10 dagen dit dieet valt ook zwaar. Voor sommige mensen gaat het echt stukken lastiger en Druifje is er 1 van. Echter de aanhouder wint!
Comment
-
Originally posted by Been View PostWordt helemaal lastig als der vent lekkere broodjes aan bakken is als je niet mag eten
Serieus. Druifje is de grootste die-hard die ik ken op dieet gebied en hoop echt dat de resultaten in het laatste gedeelte van het dieet snel komen.
Comment
-
Originally posted by Kevf View Posten lekkere lasagne maakt, een witbiertje drinkt, elke dag gebakken eieren eet en nog steeds kurkdroog staat
Serieus. Druifje is de grootste die-hard die ik ken op dieet gebied en hoop echt dat de resultaten in het laatste gedeelte van het dieet snel komen.
Kan je lekkere lasagne maken kevf? Plaats het recept eens.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
joh ik pleur gewoon een stapel groenten (broccoli, of spinazie, ui, champignons, asperges, you name it) bij die saus in, wat biologisch gehakt en klaar.
bladen in de ovenschaal, laagje saus, laagje bladen etc, beetje kaas erover en die oven in.
kind kan de was doen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment