Mijn buik is dik, maar blijf op kg! HELP!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn buik is dik, maar blijf op kg! HELP!

Hallo allemaal,

Ik ben 1,78 en weeg 88kg.

Ik weet veels te dik.. Ik woog 78kg.. helaas door een kapotte kruisband..

wel nu!

Ik blijf dus hangen op 88kg, maar mijn buik die wordt dikker !

Hoe komt dit? Wat moet ik doen!?!

Ps. heb Stacker 3 XPLC besteld!!!!

HELP HELP HELP!

Waarom? Je eet slecht. Welkom verder.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Haha is je buik dik of ben je zelf algemeen dik? Grapje :P Begin meer cardio te doen ongeveer 4 x per week en neem een goed dieet. Volg dit 3 maandjes ongeveer en voor de cardio moet je krachttraining doen om je ''vettebuik'' optimaal te laten krimpen

Ow ja en Welkom

En succes verder:P
        Wat ben ik een spetter

Comment

lol je kunt buikspieroefeningen doen en een dieet volgen, kijk op youtube daar vind je het ook, ik had ook een dikke buik omdat ik 3 maanden niet naar buiten mocht, ik was in het ziekenhuis gekomen door een aanrijding met een vuilniswagen, ik heb geluk gehad, maar ik mocht niet teveel bewegen, dus kijk maar gewoon op youtube lol

Comment

Voedingsschema aanpassen en trainen.

Comment

Welkom...

Maar dit is toch niet serieus bedoeld? Post je voedingsschema, trainingsschema etc maar even dan kunnen wij je pas helpen.

Ja me buik is dik enne...

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                Haha is je buik dik of ben je zelf algemeen dik? Grapje :P Begin meer cardio te doen ongeveer 4 x per week en neem een goed dieet. Volg dit 3 maandjes ongeveer en voor de cardio moet je krachttraining doen om je ''vettebuik'' optimaal te laten krimpen

Ow ja en Welkom

En succes verder:P
                Voor afvallen wel...maar dat kan niet goed voor je spiergroei zijn, toch?
                "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by mikester13 View Post
                  lol je kunt buikspieroefeningen doen en een dieet volgen, kijk op youtube daar vind je het ook, ik had ook een dikke buik omdat ik 3 maanden niet naar buiten mocht, ik was in het ziekenhuis gekomen door een aanrijding met een vuilniswagen, ik heb geluk gehad, maar ik mocht niet teveel bewegen, dus kijk maar gewoon op youtube lol

Buikspieroefeningen doen met een dikke buik is Suicide! Het lijkt daardoor of je buik nog dikker is±!
                  If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post
                    Buikspieroefeningen doen met een dikke buik is Suicide! Het lijkt daardoor of je buik nog dikker is±!
                    Alleen op korte termijn. Daarna worden je obliques niet alleen groter maar ook wat sterk en dan helpen ze je buik van nature "in te houden", waardoor je juist dunner zult ogen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Probeer samengestelde oefeningen te doen voor je spiergroepen, eet minder calorieeen, geen of weining junkfood, eiwitten omhoog en koolhydraten/vetten omlaag.

Welkom.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

gewoon gezond eten en niet te veel calorieen eten ,ik
                        ben zelf ook iets te dik heb nu een sonja bakker boek
                        aangeschaft maar het helpt wel doe het nu een week
                        ik woog 75,5 en nu 74,5...
                        en je word echt niet uitgehongerd gewoon veel water drinken
                        en (GEZOND!!!) eten dus niet meer snoepe veel succes...

Comment

ken iemand die 180cm is en 110kg...maar die is dus echt niet tedik...wat is je vet%???
                          Zo monogaam als 'n golden reteaver!!!

16-09-11. 187cm 101kg 6.4% vet

Comment

Originally posted by stoney-melonie View Post
                            gewoon gezond eten en niet te veel calorieen eten ,ik
                            ben zelf ook iets te dik heb nu een sonja bakker boek
                            aangeschaft maar het helpt wel doe het nu een week
                            ik woog 75,5 en nu 74,5...
                            en je word echt niet uitgehongerd gewoon veel water drinken
                            en (GEZOND!!!) eten dus niet meer snoepe veel succes...
                            vloeken is verboden hier. Sonja bakker moeten ze opsluiten wegens oplichterij.
                            volgens haar moet je geen vetten eten en meer dan 500 kcal onder je behoefte gaan zitten.

1 kilo per week is echt het maximum en dan moet je echt heel erg streng alles doen, dus ben bang dat je bezig bent met een crashdieet.

ben wel benieuwd wat je behoefte is en hoeveel je nu eet aan kcal.

Comment

sonya = jojo-en

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X