In 8 weken optimaal afslanken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In 8 weken optimaal afslanken.

Hallo,
    Ik ben 15 jaar, 179cm lang en weeg 86 kg...
    Dat betekent dat ik wat overgewicht heb, en daar natuurlijk vanaf wil.
    Op de sportschool doe ik vooral cardio en daarna ook nog bepaalde spiertrainingen. Kwa Cardio doe ik vooral fietsen ( 25 min ) , Crosstrainer ( 15 min) en af en toe ook rennen ( 15 min ). Op het gebied van Krachttrainingen doe ik : Buikspieren ( 5x 12 herhalingen )
    Bortspieren ( 4x 12 herhalingen ) , ook nog Biceps maar die doe ik thuis met halters.
    Ik pas ook mijn eetpatroon aan, als ik opsta eet ik vaak 2 sneetjes bruin brood, met niet vette kaas.
    In de middag ook nog gewoon wat brood etc. , zo min mogelijk snacks/ vettige hapjes..
    Ik ga 3 tot 4 keer in de week naar de sportschool en ik vroeg me af of ik met deze dingen die ik nu doe ook wel echt gewicht ga verliezen.
    Ikzelf heb nu dus vakantie .. en kan dus gewoon ongeveer 8 weken flink sporten en zo mijn gewenste doel te halen.
    Het liefst heb ik dat ik over 8 weken minimaal 8 kilo heb verloren, denken jullie dat dit haalbaar is ?
    Overigens sta ik open voor kritiek, dus als jullie me zouden kunnen helpen in mijn schema of andere dingen, kom maar op.

Met wat je nu doet is dat onmogelijk. Lees nu eerst eens die stickies door, die zijn er niet voor niets. Daarna moet je wat topics van anderen lezen, beetje zoeken en dan kom je echt al niet meer aan zetten met zo'n bullshittrainingsschema en bullshiteetschema.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oke..
      Maar denk je dat als ik alles een beetje aanpas, dat mijn doel dan wél haalbaar is ?

Comment

Originally posted by M0510 View Post
        Oke..
        Maar denk je dat als ik alles een beetje aanpas, dat mijn doel dan wél haalbaar is ?
        zoals gezegd, lees alles door. ga goed trainen en goed eten, want dat doe je nu niet.

antwoord op je vraag, nee. een halve kilo per week moet te doen zijn. 1 kilo is bijna niet gezond te doen. Dan moet je wel heel erg goed training en voedingsschema hebben, meer dan dit zit er zeker niet in.

suc6 met lezen en met het bereiken van je doel

EDIT: oh en een beetje aanpassen zal zeker niet helpen, er moet een hoop worden aangepast.
        Last edited by Misterfit; 06-07-2008, 20:39.

Comment

Okay . bedankt voor de info.
          Ik zal alles nog wel ff doorlezen en alles aanpassen.

Comment

Okay . bedankt voor de info.
            Ik zal alles nog wel ff doorlezen en alles aanpassen.
            Weet je, ik dacht op het begin precies zo... Maar je moet juist goed eten. en veel vaker. Ook is het verliezen van vet is een langdurig proces...echt concrete resultaten zal je na 3 maanden pas zien.
            "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Ik eet nu ook wel goed, sla geen maaltijden over ofzo.
              In de avond eet ik wel wat minder en dan vooral niet voor het slapen gaan.
              Verder ga ik nu 4x in de week naar de sportschool, waar ik gemiddeld per sessie 450 kalorieen verbrandt met cardio, en daarna vaak nog wat krachttraining.
              Hiermee zal ik op een langere termijn toch wel gewicht mee verliezen?

Comment

Ik eet nu ook wel goed, sla geen maaltijden over ofzo.
                In de avond eet ik wel wat minder en dan vooral niet voor het slapen gaan.
                Verder ga ik nu 4x in de week naar de sportschool, waar ik gemiddeld per sessie 450 kalorieen verbrandt met cardio, en daarna vaak nog wat krachttraining.
                Hiermee zal ik op een langere termijn toch wel gewicht mee verliezen?
                Sta je voedingsschema al online? s avonds hoef je echt niet minder te gaan eten dan de rest van de dag. Behalve voor het slapen gaan natuurlijk, daar zou ik het houden op magere kwark. 250 a 300 kcal.

Ik zou trouwens eerst de krachttraining doen en daarna cardio.

Maar op de vraag of je afvalt, kan ik geen antwoord geven.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Sta je voedingsschema al online? s avonds hoef je echt niet minder te gaan eten dan de rest van de dag. Behalve voor het slapen gaan natuurlijk, daar zou ik het houden op magere kwark. 250 a 300 kcal.

Het ligt eraan hoe je het opvat het is niet slim als je met een uurtje gaat slapen nog een flinke KH rijke maaltijd naar binnen werkt.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Het ligt eraan hoe je het opvat het is niet slim als je met een uurtje gaat slapen nog een flinke KH rijke maaltijd naar binnen werkt.
                    lees wat ik zeg.

Comment

Hoezo is eerst krachttraining dan beter ? (nee, ik weet hier niet heel veel van af. )
                      En was trouwens vandaag naar de sportschool weer geweest en bleek dat ik bijna 1,5 kilo minder was, en dat in 2,5 weken .

Comment

Hoezo is eerst krachttraining dan beter ? (nee, ik weet hier niet heel veel van af. )
                        En was trouwens vandaag naar de sportschool weer geweest en bleek dat ik bijna 1,5 kilo minder was, en dat in 2,5 weken .

heb je dan een goed eetschema dan? maar 0.5 kilo is tenminsten geen crashdieet manier van afvallen.

Waarom krachttraining eerst beter is. Ten eersten heb je dan de meer energie voor de krachttraining. Ten tweede is na de krachttraining een overgroot deel van de kh etc. in je lichaam opgebruikt. Hierdoor ga je dus je vetreserves aanspreken.

Na de training zorgt gewoon voor meer vetvetbranding omdat je lichaam dan leger is, dan voor de krachttraining

Comment

heb je dan een goed eetschema dan? maar 0.5 kilo is tenminsten geen crashdieet manier van afvallen.

Waarom krachttraining eerst beter is. Ten eersten heb je dan de meer energie voor de krachttraining. Ten tweede is na de krachttraining een overgroot deel van de kh etc. in je lichaam opgebruikt. Hierdoor ga je dus je vetreserves aanspreken.

Na de training zorgt gewoon voor meer vetvetbranding omdat je lichaam dan leger is, dan voor de krachttraining
                          Oki , thnx voor de informatie.

Maar ff over dat eetschema, ik heb het niet letterlijk op de grammetjes afgesteld maar ik eet wel voldoende voor mijn doen .. ik sla in ieder geval niks over ofzo.

Comment

zolang je maar zorgt dat je genoeg eiwitten binne krijgt en niet meer dan 500 kcal onder je behoefte zit ( is inclusief cardio).

doe je dit niet, gaan je spieren fluiten en dat wil je niet. Het gaat om afvallen in vet, niet in spier. maar zo te zien gaat het wel goed bij je.

Comment

zolang je maar zorgt dat je genoeg eiwitten binne krijgt en niet meer dan 500 kcal onder je behoefte zit ( is inclusief cardio).

doe je dit niet, gaan je spieren fluiten en dat wil je niet. Het gaat om afvallen in vet, niet in spier. maar zo te zien gaat het wel goed bij je.
                              Met behulp van shakes, kwark en elke maaltijd een eiwitrijk broodbeleg kom je wel een eind.

Cardio kan toch het best voor en na je training? Voor je training als warming up en om te zorgen dat je blessures vermindert en na je training om de spieren soepeler te maken?
                              "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X