Buikje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikje

hallo allemaal ben net 15 geworden weeg 62 kg 1.85 lang taille 72 cm maar ik heb nu vier weken de tijd om me vp te verlagen hoe doe je dit het beste want doel is 6-pack ben nu niet heel dik maar heb ook geen strakke buik klein buikje daar wil ik vanaf.

hmm..je bent toch al een tijd lid..waarom 4 weken?
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

voor beachboy ben je al wat laat:P maar goed augustus kan nog mooie weer zijn, gewoon trainen gezond eten.

Comment

Wow, ik vraag me af hoe jij dan een buikje kan hebben?
        Ik ben ook 15, bijna 16, en weeg heel wat meer ..
        Kan me haast niet voorstellen dat je met 62 kg een buikje kan hebben..

Comment

ik gok hangende buikspieren.

@ts: zie je een sixpack als je ze aanspant?

Comment

ik ben 1.84, weeg 68 kilo en heb al geen buikje.

of hij moet al echt heel weinig spieren hebben en veel vet, maar dat lijkt me sterk

Comment

Vet kan zich af en toe op bepaalde gebieden nestelen.. ik heb hetzelfde, hoewel ik wel kleiner en zwaarder ben.
              Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by slinky View Post
                Vet kan zich af en toe op bepaalde gebieden nestelen.. ik heb hetzelfde, hoewel ik wel kleiner en zwaarder ben.
                ja maar dan heeft hij wel een hele rare afwijkende vetopslag. zo licht en dun, maar dan toch nog een buikje.

Hij heeft gewoon geen buikspieren, hij ziet ze niet goed, dus denkt hij dat hij een buikje heeft. Dat is wat ik vermoed

Comment

slappe buikspieren dus. Dan gaat het zootje hangen = hangende buikspieren

Comment

conclusie is dus, je gaat binnen 4 weken geen sixpack krijgen.
                    Ga maar beginnen met buikspier oefeningen, dan heb je de volgende zomer al meer om te showen.

Comment

ik heb 4 weken omdat ik dan niet naar school hoef en gewoon vier weken lang kan trainen waneer ik wil en ja ik zie me bovenste buikspieren beetje onderste echt niet en ze zijn niet echt getraind met buikspieren dus zou het daardoor komen.

Comment

Originally posted by 023- View Post
                        ik heb 4 weken omdat ik dan niet naar school hoef en gewoon vier weken lang kan trainen waneer ik wil en ja ik zie me bovenste buikspieren beetje onderste echt niet en ze zijn niet echt getraind met buikspieren dus zou het daardoor komen.
                        nou ik ben 1.84, weeg 68 kilo en heb een bf van 8%. ik zie de bovenste kompleet ( al zijn ze niet bepaald groot ) en eronder heb ik nog 2 inhammen Maar echt duidelijk te zien is het niet, je moet al heel goed kijken wil je ze zien.

jij bent groter als mij en heb het gewicht dat ik als vet vrij massa heb en ik zie het zelfs niet al te goed, dan denk ik niet dat jij veel gaat zien. Dus trainen die handel.

en als je echt wat wil bereiken, dan kun je toch wel wat tijd vinden naast je school? Geloof gewoon niet dat je non stop met school bezig bent. Maar om het vol te houden, moet je doel niet alleen sixpack/spieren kweken zijn, je moet de sport ook leuk vinden en van ongezonde shit afblijven

Comment

nee het gaat me wel lukken en kan van al die shit afblijven na school gaat het me ook wel lukken dus ik ga hard trainen die buik want ik wil ze zien

Comment

Originally posted by 023- View Post
                            nee het gaat me wel lukken en kan van al die shit afblijven na school gaat het me ook wel lukken dus ik ga hard trainen die buik want ik wil ze zien
                            wil je serieus wat bereiken. Dus hele lichaam trainen, zou ik echt een voedingsschema opstellen.

En ik denk dat je wel wat spieren kan verdragen, want je lijkt me nogal aardig dun. Want heel dun zijn en dan een sixpack is ook niet echt mooi, maar dat is mijn mening.

Ik ga nu op mijn nieuwe voedingsschema 0.5 kilo per week vooruit aan spiermassa

met een goed schema is alles mogelijk, maar je moet wel meer durven eten dan je nodig hebt. Ik zat er eerst 500 kcal boven, nu gok ik al op 600 a 700 kcal en dik word ik er niet van

Comment

Zou eerst bouwen kerel, met die stats gaan cutten...
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X