Vetpercentage - Lager

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage - Lager

Mensen wil graag Afvallen ( Vet Percentage Omlaag halen 14,8% --- > 8% )

Eetschema :

1: 3 Snee Bruin Brood : 3x Kaas 30+ 8:00 uur ( 30 gram Whey + 2x Vitamine & 1 x Vaporize )

2: 1 Snee Bruin Brood Kipfilet of ander soort mager beleg + 1 stuk fruit ( appel , sinaasappel , banaan ) 10:00 uur

3: 2 Snee Brood ( Magere beleg ) 1 Kop mager yoghurt of kwark ( Natural ) 12:00 uur ( 2x Vitamine & 1 x Vaporzie

4: 1 Snee Ontbijtkoek of 1 stuk Fruit 14:00 uur

5: Avondeten : Met Mate 1 bord Aardappelen of Rijst of Pasta ( zonder Saus of Jus ) Veel Groenten ( Gekookt ) ± 150 Gram Vlees of Vis 18:00 uur ( 2x Vitamine & 1 x Vaporize

6: Yoghurt ( Kwark ) 1 mok ±1 uur voor het slapen gaan 22:00 uur

Ben nu bezig met Vaporize ( veel zweten het helpt wel )

Daarnaast was ik veel aant zoeken Over deze 2 Prodcuten en wou ik graag reacties van mensen die ervaring ermee hebben Hoor Goeie Feedback en Slechte

Alri Venom Hyperdrive 3.0 ( Oude Versie )
    MusleTech Hydrocut Hardcore ( 210 Caps )

Alle 2 Proberen wellicht of

ik drink zelf 4 liter per dag water en zweet zeer snel

En cardio schema heb eerder cardio gedaan het hielp wening train 5x in de week
    Last edited by Horatio; 25-07-2008, 13:10.

ik wil graag dat je eerst even het forum rondneus of hoe en wat.
    en met rondneuzen bedoel ik niet even 30 min, zoek dingen uit en neem de tijd, je wilt immers goed afvallen.

Ga er dus verder niet op in, want dit schema deugt niet

Comment

hahahah 1 ontbijtboek is een hele maaltijd bij jou, hahaha sluit me verder aan bij misterfit en ga lekker aan de cardiow
      I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

tussendoortjes ja

Comment

wat heeft iedereen toch met zen ontbijtkoek? is dat iets typisch nederlands ofzo

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            wat heeft iedereen toch met zen ontbijtkoek? is dat iets typisch nederlands ofzo
            naast dat het ongezond is, vind ik het ranzig. Echt niet te vreten dat spul

Comment

Originally posted by balboa View Post
              hahahah 1 ontbijtboek is een hele maaltijd bij jou, hahaha sluit me verder aan bij misterfit en ga lekker aan de cardiow
              iemand uitlaggen kan iedereen en daar zit de TS niet op te wachten, vind het ook niet gepast.
              Iemand steld een serieuse vraag....

@ TS reken eens uit wat je behoefte is per dag.
              lees een paar topics over voeding en schema's, vergelijk dit met die van je zelf.
              Bereken hoeveel voeding je nu zelf binnen krijgt.
              Who's the Chef

Comment

thanks been serieus reactie

tsja uitlachen kan iedereen gelijk heb je maarja ben serieus van geprobeerd maar nie erg kom er wel

Comment

Originally posted by Been View Post
                  iemand uitlaggen kan iedereen en daar zit de TS niet op te wachten, vind het ook niet gepast.
                  Iemand steld een serieuse vraag....

@ TS reken eens uit wat je behoefte is per dag.
                  lees een paar topics over voeding en schema's, vergelijk dit met die van je zelf.
                  Bereken hoeveel voeding je nu zelf binnen krijgt.
                  naast het lache om de ontbijtkoek, had ik ook nog over cardio
                  I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

Voedingsschema kan inderdaad wel wat bewerking gebruiken. Lees Q&A to get ripped eens. Verder aan de HIIT voor echt vetverliezen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Horatio View Post
                      tussendoortjes ja
                      3: 2 Snee Brood ( Magere beleg ) 1 Kop mager yoghurt of kwark ( Natural ) 12:00 uur ( 2x Vitamine & 1 x Vaporzie

5: Avondeten : Met Mate 1 bord Aardappelen of Rijst of Pasta ( zonder Saus of Jus ) Veel Groenten ( Gekookt ) ± 150 Gram Vlees of Vis 18:00 uur ( 2x Vitamine & 1 x Vaporize

Je eet een maaltijd om 12 uur, en je volgende maaltijd is om 6uur, en daar tussen zit jou tussen doortje, probeer 7 maaltijden te eten, en dan fatsoenlijke maaltijden.. die je hier kunt vinden nartuurlijk

Comment

Originally posted by Horatio View Post
                        Mensen wil graag Afvallen ( Vet Percentage Omlaag halen 14,8% --- > 8% )

Eetschema :

1: 3 Snee Bruin Brood : 3x Kaas 30+ 8:00 uur ( 30 gram Whey + 2x Vitamine & 1 x Vaporize )

2: 1 Snee Bruin Brood Kipfilet of ander soort mager beleg + 1 stuk fruit ( appel , sinaasappel , banaan ) 10:00 uur

6: Yoghurt ( Kwark ) 1 mok ±1 uur voor het slapen gaan 22:00 uur

Ben nu bezig met Vaporize ( veel zweten het helpt wel )

Daarnaast was ik veel aant zoeken Over deze 2 Prodcuten en wou ik graag reacties van mensen die ervaring ermee hebben Hoor Goeie Feedback en Slechte

Alri Venom Hyperdrive 3.0 ( Oude Versie )
                        MusleTech Hydrocut Hardcore ( 210 Caps )

Alle 2 Proberen wellicht of

ik drink zelf 4 liter per dag water en zweet zeer snel

En cardio schema heb eerder cardio gedaan het hielp wening train 5x in de week
                        dat zweet daar val je niet van , en voor het slapen gaan eten niet verstandig je verteerd dat namelijk niet meer ?!

Comment

Originally posted by balboa View Post
                          naast het lache om de ontbijtkoek, had ik ook nog over cardio
                          Dus...
                          Dat is toch niet waar mijn opmerking over gaat kerel.
                          Ik probeer je te zeggen dat uitlaggen niet gepast is, om een serieuse vraag waar jij waarschijnlijk wel antwoordt op weet en de TS niet.
                          Jij hebt ook dingen moeten leren en nog steeds, als wij jou dan gaan uitlaggen vind je dat ook niet leuk...
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by brain-to-zero View Post
                            dat zweet daar val je niet van , en voor het slapen gaan eten niet verstandig je verteerd dat namelijk niet meer ?!
                            Trage eiwitten voor het pitten kunnen wel.
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                              Dus...
                              Dat is toch niet waar mijn opmerking over gaat kerel.
                              Ik probeer je te zeggen dat uitlaggen niet gepast is, om een serieuse vraag waar jij waarschijnlijk wel antwoordt op weet en de TS niet.
                              Jij hebt ook dingen moeten leren en nog steeds, als wij jou dan gaan uitlaggen vind je dat ook niet leuk...
                              True.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X