Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
neem dan cashewnoten.. die zijn wel overal ongezout te vinden.
Voor 2,69 heb je bij de Bas ook zo'n 280gr bak met allerlei soorten noten zonder zout. Voor 2,79 heb je 250gr ongezouten cashew noten. Gelukkig zit er een noten zak op de hoek waar het goedkoper is.
Mijn squat is redelijk normaal te noemen. Niks bijzonders, 100 tot 120 kg. Meer hoef ik ook niet want ik reageer er nochtans nog goed op. Als ik er niet meer op reageer voeg ik wel weer gewicht toe.
De legpress is wel meegegroeid. Ik duw nu 230 kg schuin omhoog met deze oefening.
De cut is even van de baan mensen. Mijn lichaam zegt gewoon ho. Ik voel me gewoon echt beduidend minder, heb bij de geringste intensiteit nu al kotsneigingen die veel te lang aanhouden, en mijn immuunsysteem is volgens mij tijdelijk naar de galamiezen. Ga dus twee weken (om mee te beginnen) weer op onderhoud+, met ub/lb schema'tje. Zal het topic verder open laten, zal wellicht morgen even wat schieten zodat jullie het "resultaat" kunnen zien. Kan echter zijn dat ik dan een vochtballonnetje ben vanwege de hernieuwde carbinname, als dat het geval is weet ik nog niet of ik wat post.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
niet lang genoeg genomen voor de overgang van bulk naar cut?wel zuur.
Geen idee of dat het is. Denk dat ik dan eerder last had gekregen, maarja. Feit is gewoon dat ik ergens een fout heb gemaakt, en ik ben er nog niet achter wat.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment