Originally posted by Fanatic
View Post
Fatburner ja of nee ?
Collapse
X
-
Ik weet de naam niet precies en kan het hier ook niet lezen maar wat lee prist hier in zijn handen heeft werkt erg goed. Lee Priest - Bodynet Gallery Erg veel bodybuilders gebruiken deze supplement.
Comment
-
L-carnitine...leuk. Maar merkte er niks van. Toen ik het niet meer nam was het enige dat veranderde dat ik wat minder uithoudingsvermogen had. Maar helpen met verbranden deed het niet tot nauwelijks. Venom daar en tegen werkt goed.
Hot Roxx werkt ook erg goed, maar is enorm prijzig vergeleken met de hoeveelheid die je krijgt. Was de enige burner waar ik kop pijn van kreeg binnen 24 uur als ik het niet opnieuw nam. Kut afkicken :P
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostIk weet de naam niet precies en kan het hier ook niet lezen maar wat lee prist hier in zijn handen heeft werkt erg goed. Lee Priest - Bodynet Gallery Erg veel bodybuilders gebruiken deze supplement.
@ Fanatic
Ben me ervan bewust dat L-Carnitine een lichaamseigen stof is, maar dat wil niet zeggen dat er dan geen placebo-effect mogelijk is, of dat het niet schadelijk is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Originally posted by bruutus View Postik heb 1x een fatburner geprobeerd die de hartslag verhoogde, nou nooit meer dus, in combinatie met zwaar werk en zware training zorgde dit voor een totale uitputting+ xtreme weerstand verlaging dit leide tot 2 weken ziekbed..
TyWat ben ik een spetter
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostKun je dat wetenschappelijk bewijzen?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by bruutus View Postik heb 1x een fatburner geprobeerd die de hartslag verhoogde, nou nooit meer dus, in combinatie met zwaar werk en zware training zorgde dit voor een totale uitputting+ xtreme weerstand verlaging dit leide tot 2 weken ziekbed..
Ik heb enkele weken beta burner van maximize genomen en m'n hartslag verhoogde me net iets te veel om nog confortabel te zijn.Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)
Comment
-
oh oh oh wat eng. Sommige reageren nu eenmaal heftiger dan anderen. Ik merkte bijvoorbeeld geen ruk, behalve van efedrine en Hot Roxx en Venom. Begin met een lage dosering en kijk hoe je er op reageert en verhoog de dosering dan als het nodig lijkt.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostDoe het maar van beide....
En een placebo-effect is altijd mogelijk ja. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar vooruitgang die placebogroepen ook vaak maken, die ze niet zouden maken als ze geen placebo kregen. Vandaar ook dat je altijd een placebogroep hebt, om te kijken of het middel meer doet dan mensen het idee geven dat ze wat slikken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostVoor schadelijke lichaamseigen stoffen: ga jij maar eens insuline spuiten. Gewoon voor het slapengaan ofzo. Kijk maar of je dan nog opstaat en zonder problemen kunt zeggen dat lichaamseigen stoffen niet schadelijk kunnen zijn. Zeker als je een beetje behoorlijk doseert betwijfel ik of je nog op gaat staan. Waarmee je mijn punt ook bewijst.
Het blijkt dus dat insuline geen schadelijke lichaamseigen stof is....
Met je placebo effect heb je gelijk als het om een onderzoek gaat, met verschillende groepen. Maar individueel waar het hierom ging, is het niet bewijsbaar dat het een placebo effect is.
Comment
-
Ha, geen dingen door elkaar gaan gooien he kerel. Dat mr Bodyfood baat heeft bij insuline wil niet zeggen dat het onschadelijk is. Zei ook heel bewust: "ga jij maar eens insuline spuiten". En dan voor het slapen gaan, in een hoge dosering. Waarschijnlijk sta je nooit meer op.
Individueel is het inderdaad niet bewijsbaar dat het een placebo-effect is, tenzij de TS de L-Carnitine vervangt door een placebo en zij gaat nog steeds vooruit, de boel weer omwisselt en haar vooruitgang dezelfde trend blijft volgen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment